Magazin: Harc a kisjövedelműekért
Az egyre sikeresebb Dollar (Dollar General, Family Dollar és Dollar Tree) üzletek mellett a Wal-Mart és a márkagyártók is fokozott figyelmet fordítanak a kispénzű vásárlókra. Csak ezek a kisebb alapterületű, diszkont jellegű láncok tudtak ugyanis növekedést elkönyvelni az amerikai kiskereskedelemben az utóbbi évben, miközben a Wal-Mart 7 százalékos csökkenést szenvedett el – írja a The New York Times.
A Wal-Mart eddig arra számított, hogy a drágább láncokból hozzááramlanak a vevők, ezért elzárkózott a nagyon olcsó termékek belistázásától. Mostantól viszont ellentámadásba lendült, és az 1 dollárnál kevesebbe kerülő termékek ezrei jelentek meg a polcain, a termékgyártók aktív közreműködésével. A gyártók szerint ugyanis az alacsony jövedelműek létszáma elérte azt a kritikus tömeget, hogy már megérje számukra speciális terméket fejleszteni.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
GKI: Romló bizalmi indexek és gazdasági kilátások Magyarországon
Novemberben mind az üzleti szféra, mind a fogyasztók pesszimistábbá váltak…
Tovább olvasom >Negyvenhét éves csúcsot döntött az arabica kávé ára
Az arabica kávé határidős jegyzése 47 éve nem látott szintre,…
Tovább olvasom >Százharminc új járművel készül a megnövekedett ünnepi forgalomra a Magyar Posta
A Magyar Posta több mint 7 millió csomag kézbesítésére számít…
Tovább olvasom >