Magazin: Harc a kisjövedelműekért
Az egyre sikeresebb Dollar (Dollar General, Family Dollar és Dollar Tree) üzletek mellett a Wal-Mart és a márkagyártók is fokozott figyelmet fordítanak a kispénzű vásárlókra. Csak ezek a kisebb alapterületű, diszkont jellegű láncok tudtak ugyanis növekedést elkönyvelni az amerikai kiskereskedelemben az utóbbi évben, miközben a Wal-Mart 7 százalékos csökkenést szenvedett el – írja a The New York Times.
A Wal-Mart eddig arra számított, hogy a drágább láncokból hozzááramlanak a vevők, ezért elzárkózott a nagyon olcsó termékek belistázásától. Mostantól viszont ellentámadásba lendült, és az 1 dollárnál kevesebbe kerülő termékek ezrei jelentek meg a polcain, a termékgyártók aktív közreműködésével. A gyártók szerint ugyanis az alacsony jövedelműek létszáma elérte azt a kritikus tömeget, hogy már megérje számukra speciális terméket fejleszteni.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: novemberben a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 4,1, az előző havit 0,6 százalékkal haladta meg
2024. novemberben a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >NGM: láthatóan kezd visszatérni a lakosság bizalma
A kormány azon dolgozik, hogy a gazdaság jobban teljesítsen, így…
Tovább olvasom >Fidelity Kitekintés 2025: Az USA készen áll a reflációra
A republikánusok fölényes győzelme a novemberi választásokon jelentősen megváltoztatta a…
Tovább olvasom >