Magazin: Harc a kisjövedelműekért
Az egyre sikeresebb Dollar (Dollar General, Family Dollar és Dollar Tree) üzletek mellett a Wal-Mart és a márkagyártók is fokozott figyelmet fordítanak a kispénzű vásárlókra. Csak ezek a kisebb alapterületű, diszkont jellegű láncok tudtak ugyanis növekedést elkönyvelni az amerikai kiskereskedelemben az utóbbi évben, miközben a Wal-Mart 7 százalékos csökkenést szenvedett el – írja a The New York Times.
A Wal-Mart eddig arra számított, hogy a drágább láncokból hozzááramlanak a vevők, ezért elzárkózott a nagyon olcsó termékek belistázásától. Mostantól viszont ellentámadásba lendült, és az 1 dollárnál kevesebbe kerülő termékek ezrei jelentek meg a polcain, a termékgyártók aktív közreműködésével. A gyártók szerint ugyanis az alacsony jövedelműek létszáma elérte azt a kritikus tömeget, hogy már megérje számukra speciális terméket fejleszteni.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Átadták a 2025-ös Fenntartható jövőért díjakat: az év legkiemelkedőbb fenntartható vállalatai és vezetői kaptak elismerést
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Visa új programot indít a magyar vállalkozások digitalizációjának támogatására
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Átadták a 2025-ös A Fenntartható jövőért díjakat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
