Harc a kilókkal
A jóléti társadalom legsúlyosabb problémájára, az elhízásra és a következtében kialakuló betegségekre ad rendszerbe foglalt, hosszú távon fenntartható választ, immár klinikailag igazolt módon, az Update. A rendszer, a termékkör nevéhez hűen folyamatosan megújul, innovációsorozatot vonultat fel. 2009 a támadások éve volt – kezdi nyilatkozatát Schobert Norbert, az Update International Kft. tulajdonosa – de hálásak vagyunk érte, mert sok mindenben továbblendített bennünket. Egy csomagoláson vétett szóhiba miatt kezdődött, majd szinte rágalomkampányig fajult, és az egész Update-rendszerre árnyékot vetett a negatív média. Egészen 2010. május 18-ig, amikor megdöbbentő tudományossággal, professzorokat felsorakoztatva mutatták be a kórházi vizsgálatokat, amelyek alátámasztották, hogy az Update-rendszer egészséges, fogyaszt, és klinikailag igazolt módszer, így a maga nemében egyedülálló hazánkban és Európában is. A Magyar Elhízás-tudományi Társaság birtokában levő, több tízezer fogyókúrás alany évekre visszamenő vizsgálati adatát tartalmazó felmérés bizonyította, hogy 1 év után közel 100 százalék feladja a diétát, visszatér régi étkezési és életmódszokásaihoz, ezért visszahízik. Az Update-módszer viszont hosszú távon fenntartható, mert nem kiiktatja, hanem egészségesebb módon kínálja a kedvenc ételeket, ráadásul cukorbetegek is fogyaszthatják.
Termékfejlesztéstől a polcra kerülésig
Norbi szívügye, hogy minden összetevő a lehető legegészségesebb legyen, így a tartósítószerek, ízfokozók, mesterséges adalékok vagy éppen károsnak ítélt feldolgozási technológiák sem megengedhetők az Update-termékek előállításakor. Átérzi a felelősségét, hogy a fogyni vágyókat mennyi kísértés éri, mennyi álságos, azonnali csodát ígérő termék jelenik meg naponta a piacon. Norbi ezért személyes elhivatottságnak tekinti a túlsúlyosak fogyasztóvédelmét, és mindent megtesz az érdekeik képviseletéért. A hitel- és egészségrontó cikkek ellen határozottan fellép, a megalapozott, valóban fogyasztó hatású és egészséges ötleteket viszont támogatja. Ugyanez a felelősségérzet vezérli a gyártópartnerek kiválasztásánál. Csak a teljes folyamat – termékfejlesztéstől a polcra kerülésig – átlátása és felügyelete biztosítja, hogy kiváló minőségű áru juthasson a fogyasztókhoz. A beszerzési gyakorlat felülvizsgálatával, a logisztika saját hatáskörbe vonásával, a szervezet megújításával azt is elérték, hogy az év második felétől kedvezőbb fogyasztói árakon legyenek kaphatók a termékek.
Az ugyanannyi kevesebb
Minden árucikk egy-egy újítás, önálló gyártástechnológiai megoldásokat követel, ezért az innováció területét saját kezében tartja az Update-rendszer megalkotója. Az Update-liszt szénhidráttartalma 50 százalékkal kevesebb, mint a normál lisztté, de minden elkészíthető belőle: galuska, sütemény, sőt még lángos is. A hazai alapanyagok mellett néhány külföldi összetevőt is tartalmazó keverékben értékes rostok, fehérjék is megtalálhatók. Az E betűvel jelölt adalékok közül viszont csak egyetlen-egyet tartalmaz, az pedig az egészségre jótékony hatású prebiotikum, az inulin. Az Update-cukor is itthon készül, az egyetlen 100 százalékosan természetes édesítőszer. Fogyasztása elősegíti a kiegyensúlyozott táplálkozást, az egyenletes vércukorszint fenntartását, így hatékonyan alkalmazható az elhízás kialakulásának megelőzésére és a fogyókúrához is.
Az értékes tartalom új csomagolásban jelenik meg. A nemzetközi ügynökség tervezte, letisztult, fehér hátterű új design, a 4 nyelven megjelenő feliratok már egy multinacionális világbrand stílusjegyei.
A jövőt, a dinamikus fejlődést a több száz kifejlesztés alatt álló termék, a hetente nyíló Update boltok, a nemzetközi elismerések és a fogyasztók kitartó és támogató lelkesedése is garantálja. Adott tehát a lehetőség, hogy a WHO által a nyugati világ egészségügyi katasztrófájának nevezett elhízási tömegjelenséget pont ez a magyar módszer zabolázza meg, ráadásul új dimenziót nyisson az együttműködő hazai partnerek számára is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
GKI: Romló bizalmi indexek és gazdasági kilátások Magyarországon
Novemberben mind az üzleti szféra, mind a fogyasztók pesszimistábbá váltak…
Tovább olvasom >Negyvenhét éves csúcsot döntött az arabica kávé ára
Az arabica kávé határidős jegyzése 47 éve nem látott szintre,…
Tovább olvasom >Százharminc új járművel készül a megnövekedett ünnepi forgalomra a Magyar Posta
A Magyar Posta több mint 7 millió csomag kézbesítésére számít…
Tovább olvasom >