Hangulatba hoznak
A hangulat- és atmoszférakeltés mikéntjéről Pálóczi Tamás, az érzékszervi médiaszolgáltató Mood Media Hungary ügyvezető igazgatója beszélt. Cége világszerte több mint 30 országban működik, zenei, képi és illatbenyomásokat közvetítenek a különböző kiskereskedelmi egységekben. Előadásában rámutatott: az érzékszervi marketing a kereskedelem sikerének egyik alapeleme lehet, mert éppen az eladás helyén befolyásolja érzelmeinket, ott, ahol a vásárlási döntések túlnyomó része megszületik. Az ESOP/Mood Media felmérése szerint a bolti komfortérzet legfontosabb eleme a tisztaság, ezt követik a szellős terek és az egyszerű tájékozódás iránti igény. Majd az illatok, a friss levegő, a légkondicionálás és a megfelelő zene.
A Mood Media által kínált szolgáltatások lehetővé teszik, hogy egy-egy márka saját zenei világot, egységes életérzést fejezzen ki. Tőlünk nyugatabbra egy új étteremlánc megnyitásakor tenderre hívják az érzékszervi marketinggel foglalkozó cégeket, itthon a szakma még csak most van kialakulóban. De Pálóczi Tamás cége már számos referenciát felmutathat, a retail szektoron kívül a hazai HoReCa- és a banki szektor is megtapasztalta már az atmoszférakeltés vásárlásösztönző hatását.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >