Hangulatba hoznak
A hangulat- és atmoszférakeltés mikéntjéről Pálóczi Tamás, az érzékszervi médiaszolgáltató Mood Media Hungary ügyvezető igazgatója beszélt. Cége világszerte több mint 30 országban működik, zenei, képi és illatbenyomásokat közvetítenek a különböző kiskereskedelmi egységekben. Előadásában rámutatott: az érzékszervi marketing a kereskedelem sikerének egyik alapeleme lehet, mert éppen az eladás helyén befolyásolja érzelmeinket, ott, ahol a vásárlási döntések túlnyomó része megszületik. Az ESOP/Mood Media felmérése szerint a bolti komfortérzet legfontosabb eleme a tisztaság, ezt követik a szellős terek és az egyszerű tájékozódás iránti igény. Majd az illatok, a friss levegő, a légkondicionálás és a megfelelő zene.
A Mood Media által kínált szolgáltatások lehetővé teszik, hogy egy-egy márka saját zenei világot, egységes életérzést fejezzen ki. Tőlünk nyugatabbra egy új étteremlánc megnyitásakor tenderre hívják az érzékszervi marketinggel foglalkozó cégeket, itthon a szakma még csak most van kialakulóban. De Pálóczi Tamás cége már számos referenciát felmutathat, a retail szektoron kívül a hazai HoReCa- és a banki szektor is megtapasztalta már az atmoszférakeltés vásárlásösztönző hatását.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Portugieser csúcstalálkozó: Megvannak a jubileum győztesei
Április 23-án immár tizedik alkalommal szerveztek nemzetközi versenyt a portugieser…
Tovább olvasom >Egyre nagyobb fesztivált csapnak a gin körül
A gin nemcsak az egyik legnépszerűbb ital és longdrink alapanyag…
Tovább olvasom >Bioélelmiszerek a közétkeztetésben a IV. Magyar Gasztronómia Napján
2025. április 26-27-én tartják a IV. Magyar Gasztronómia Napját. A…
Tovább olvasom >