Hamisítás elleni programot indít az Amazon
Hamisítás elleni programot (ACX) indított az Amazon. A kezdeményezés segít a kiskereskedelmi üzleteknek a piaci hamisítványok megjelölésében és nyomon követésében, az e-kereskedelmi óriáscég azon erőfeszítései keretében, hogy platformján visszaszorítsa a szervezett bűnözést – jelentette be a vállalat.
Az Egyesült Államokban működő online piacterek, köztük az Amazon is, akadályokba ütköznek, ha el akarják távolítani a hamisítókat a platformjaikról és meg akarják akadályozni, hogy hamisított áruk kerüljenek a raktáraikba.
Az új program a hitelkártya-ipar adatcsereprogramjaihoz hasonlóan igyekszik felderíteni a csalókat és leleplezni működésüket.
Az üzletek és az Amazon piactér eladói anonim módon adhatnak a hamisítókról információkat egy harmadik fél adatbázisába, vagy használhatják az adatbázist arra, hogy elkerüljék a velük való üzletelést.
A seattle-i székhelyű vállalat 2021-ben kísérleti jelleggel indította el a hamisítás elleni kezdeményezést meg nem nevezett számú, a hamisítással leggyakrabban sújtott ruházati, háztartási cikkeket és kozmetikai cikkeket árusító üzlettel.
Emellett az Amazon az Amerikai Egyesült Államok vám- és határőrségével is együttműködik egy olyan kísérleti programon, amely segít a vállalatnak azonosítani és célba venni a feltehetően hamisított árut tartalmazó vagy más előírásokat megszegő kis értékű e-kereskedelmi szállítmányokat.
Kapcsolódó cikkeink
Fulfilment szolgáltatást vezet be Európában az AliExpress
Új logisztikai szolgáltatást indít Európában az AliExpress Local+ néven, amely…
Tovább olvasom >A biztonság továbbra is a legfontosabb szempont a magyar fogyasztók 83%-ának az online vásárlás során
A biztonság továbbra is a legfontosabb szempont a magyar fogyasztók…
Tovább olvasom >Amazon: a mesterséges intelligencia miatt csökkenhet a vállalati dolgozók létszáma
Az Amazon vezérigazgatója, Andy Jassy belső üzenetben közölte, hogy a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >