Hamisítás elleni programot indít az Amazon
Hamisítás elleni programot (ACX) indított az Amazon. A kezdeményezés segít a kiskereskedelmi üzleteknek a piaci hamisítványok megjelölésében és nyomon követésében, az e-kereskedelmi óriáscég azon erőfeszítései keretében, hogy platformján visszaszorítsa a szervezett bűnözést – jelentette be a vállalat.
Az Egyesült Államokban működő online piacterek, köztük az Amazon is, akadályokba ütköznek, ha el akarják távolítani a hamisítókat a platformjaikról és meg akarják akadályozni, hogy hamisított áruk kerüljenek a raktáraikba.
Az új program a hitelkártya-ipar adatcsereprogramjaihoz hasonlóan igyekszik felderíteni a csalókat és leleplezni működésüket.
Az üzletek és az Amazon piactér eladói anonim módon adhatnak a hamisítókról információkat egy harmadik fél adatbázisába, vagy használhatják az adatbázist arra, hogy elkerüljék a velük való üzletelést.
A seattle-i székhelyű vállalat 2021-ben kísérleti jelleggel indította el a hamisítás elleni kezdeményezést meg nem nevezett számú, a hamisítással leggyakrabban sújtott ruházati, háztartási cikkeket és kozmetikai cikkeket árusító üzlettel.
Emellett az Amazon az Amerikai Egyesült Államok vám- és határőrségével is együttműködik egy olyan kísérleti programon, amely segít a vállalatnak azonosítani és célba venni a feltehetően hamisított árut tartalmazó vagy más előírásokat megszegő kis értékű e-kereskedelmi szállítmányokat.
Kapcsolódó cikkeink
Új funkciókkal egészül ki a Glovo alkalmazása
A felhasználóknak nyújtható még személyre szabottabb élmény érdekében teljesen átalakítja…
Tovább olvasom >Saját marhahúsüzemet nyitott a Walmart az USA-ban
A Walmart megnyitotta első, teljesen saját tulajdonú és üzemeltetésű marhahús-feldolgozó…
Tovább olvasom >17 millió dolláros beruházással erősít Houstonban az Anheuser-Busch
Az Anheuser-Busch újabb 17 millió dollárt fordít houstoni sörgyárára, ezzel…
Tovább olvasom >További cikkeink
Spanyolországban vezeti be első AI-alapú megoldását a Carrefour
A francia Carrefour Spanyolországot választotta első mesterségesintelligencia-alapú megoldásának bevezetésére. Az AI.Carrefour…
Tovább olvasom >Kétszeres POP világbajnok a magyar Gösser Spritz display
Idén két világbajnoki címre is büszke lehet a hazai POP-szakma.…
Tovább olvasom >Legendás olasz panettone-gyártót vett az ír Valeo Foods
Újabb olasz cég felvásárlását jelentette be az ír székhelyű Valeo…
Tovább olvasom >