Hamisítás elleni programot indít az Amazon
Hamisítás elleni programot (ACX) indított az Amazon. A kezdeményezés segít a kiskereskedelmi üzleteknek a piaci hamisítványok megjelölésében és nyomon követésében, az e-kereskedelmi óriáscég azon erőfeszítései keretében, hogy platformján visszaszorítsa a szervezett bűnözést – jelentette be a vállalat.
Az Egyesült Államokban működő online piacterek, köztük az Amazon is, akadályokba ütköznek, ha el akarják távolítani a hamisítókat a platformjaikról és meg akarják akadályozni, hogy hamisított áruk kerüljenek a raktáraikba.
Az új program a hitelkártya-ipar adatcsereprogramjaihoz hasonlóan igyekszik felderíteni a csalókat és leleplezni működésüket.
Az üzletek és az Amazon piactér eladói anonim módon adhatnak a hamisítókról információkat egy harmadik fél adatbázisába, vagy használhatják az adatbázist arra, hogy elkerüljék a velük való üzletelést.
A seattle-i székhelyű vállalat 2021-ben kísérleti jelleggel indította el a hamisítás elleni kezdeményezést meg nem nevezett számú, a hamisítással leggyakrabban sújtott ruházati, háztartási cikkeket és kozmetikai cikkeket árusító üzlettel.
Emellett az Amazon az Amerikai Egyesült Államok vám- és határőrségével is együttműködik egy olyan kísérleti programon, amely segít a vállalatnak azonosítani és célba venni a feltehetően hamisított árut tartalmazó vagy más előírásokat megszegő kis értékű e-kereskedelmi szállítmányokat.
Kapcsolódó cikkeink
Szintet léphet a hazai e-kereskedelem: Magyarországon is fejleszt a globális logisztikai óriásvállalat
A digitális kereskedelem világszerte rohamosan fejlődik, és a logisztikai megoldások…
Tovább olvasom >Új édes-csípős RTD koktélokkal szállt be a Captain Morgan a „swicy” trendbe
A leginkább fűszeres rumjáról ismert Captain Morgan új, édes-csípős ízekkel…
Tovább olvasom >Új energiaitalokkal bővíti kínálatát a Starbucks az USA-ban
A világ legnagyobb kávézólánca, a Starbucks új energiaital-termékcsaláddal erősít az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ma is megbéníthatja az európai turizmust egy vulkán?
Tizenöt évvel az izlandi Eyjafjallajökull vulkán 2010-es kitörése után, amely…
Tovább olvasom >Kiderült, melyik a reklámpiac legerősebb hónapja
Továbbra is a november a legerősebb hónap a reklámpiacon –…
Tovább olvasom >A GKI 2-2,5%-os gazdasági növekedést vár 2025-ben
A GKI Gazdaságkutató Zrt. 2025-re 2-2,5%-os GDP-növekedést prognosztizál, amely a külpiaci…
Tovább olvasom >