Hamarosan zárul a K&H adományozási kampánya
Hamarosan zárul a K&H adományozási kampánya, amely során az Országos Mentőszolgálat innovatív életmentő műszerekhez jut. Fizess TE is a mobiloddal, hogy együtt segítsünk, és megköszönjük a mentők erőn felüli, hősies munkáját.

Egyre könnyebb a fizetés
A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság 2018-as kutatásának eredménye szerint az okostelefon-tulajdonosok 92 százaléka internetezik a mobilján, és többségük használja az okosfunkciókat is. Mindezt a koronavírus elterjedése csak felerősítette: mára szinte nem maradt olyan terület, ahol ne lenne hatalmas segítség az okostelefonunk. Mobilunkat ugyanis – a számtalan elérhető applikációnak köszönhetően – ma már használjuk többek között akár BKV bérletként, könyvként, pulzusmérésre, védettségi igazolványként, de akár a segítséghívás menetét is leegyszerűsíti és megkönnyíti. Az OMSZ ÉletMentő alkalmazását például, amellyel baj esetén egyetlen gombnyomással hívhatunk mentőt, már több mint 100 ezren töltötték le.
Sőt, mára már a pénztárcánk is beköltözött a mobilunkba. Hazánkban is egyre nagyobb az érdeklődés a mobilos fizetések iránt. Mindez nem meglepő, hiszen – amellett, hogy rendkívül gyors – egyszerű, biztonságos és praktikus. A mobilunk szinte állandóan nálunk van, így fizetéskor – ahelyett, hogy jó ideig keresgélnénk a pénztárcánkat – egyszerűen a terminálhoz érintjük és már ki is fizettük a kiválasztott termékeket. A mobillal való fizetés tehát a ma elérhető legkorszerűbb és talán biztonságos fizetési forma, és a K&H most lehetőséget ad arra is, hogy az okoseszközeinket életmentéshez használjuk. Augusztus végéig ugyanis a mobilos fizetéseknél a bank minden tranzakció után 10 forintot, összesen akár 50 millió forintot adományoz az Országos Mentőszolgálatnak.
„A pittyenés most azt jelenti: én is segítek! Okoseszközös fizetéssel ugyanis támogatjuk az új, innovatív eszközök beszerzését, és köszönetet mondhatunk a mentőknek, akik nap mint nap, lehetetlent nem ismerve értékes életeket mentenek” – fogalmazott Horváth Magyary Nóra, a K&H kommunikációs ügyvezető igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Derűre ború?
A legnagyobb hazai cégek gazdasági kilátásait és várakozásait vizsgáló K&H…
Tovább olvasom >Egy év alatt másfélszeresére nőtt az okoseszközös vásárlások száma
Folytatódik a digitális fizetések előretörése a K&H saját adatai szerint. Az…
Tovább olvasom >K&H: kopogtat a vakáció, irány a nagyvilág!
A nyári külföldi utazások sok középiskolás számára az első igazi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >