Hamarosan minden PENNY-ben muncholhatunk
A közel egy éve fennálló, sikeres együttműködés után a PENNY Magyarország és a Munch országszerte elérhetővé teszi az élelmiszermentő szolgáltatást. A teljeskörű lefedettség február 12-ig valósul meg, így minden vármegye lakói fenntartható módon spórolhatnak majd.

Minden PENNY-ben lesz lehetőség muncholni
Töretlen a Munch népszerűsége a PENNY-nél; az elmúlt kilenc hónapban 17.000 vásárló már 41.000 alkalommal, összesen 53.000 csomagot mentett meg a kidobástól. Most újabb lépést tesz az üzletlánc a fenntarthatóságért, ugyanis 2024. január 29-én hat, majd február 12-én további hat vármegye üzletei csatlakoznak a Munch ételmentő platformhoz.
Így február közepétől minden PENNY vásárló minimum 50 százalékkal kedvezményesebb áron juthat zöldség és gyümölcs, valamint vegyes ételcsomagokhoz. Ezek megvásárlásával pedig nem csupán jelentős összegeket takaríthatnak meg, de az élelmiszerpazarlás ellen is tehetnek a vásárlók.
„Büszkék vagyunk rá, hogy kevesebb mint egy év leforgása alatt tudjuk országosan elérhetővé tenni a PENNY és a Munch együttműködését. Szerencsére az élelmiszermentő szolgáltatás egyre népszerűbb a vásárlóink körében, így bízunk benne, hogy az összes vármegyében hasonlóan nagy sikere lesz.”
– mondta el az együttműködés kiterjesztéséről Kazatsay Eszter, a PENNY magyarországi kommunikációs vezetője.
„A PENNY kollégái, területvezetői hatalmas lelkesedéssel vetettétek bele magukat az ételmentés küzdelmeibe, amiért mi, illetve a Munchot használó ételmentők is hálásak vagyunk. Az ételmentés ráadásul a vásárlók körében a napi rutin részévé vált: a felhasználók 75%-a muncholás mellett a teljes bevásárlást is az adott üzletben intézi. A PENNY-vel való együttműködés sikere azt is bizonyítja, hogy az ételmentés kisebb települések esetén is kifejezetten alkalmas eszköz a felesleg koordinált csökkentésére, amire februártól az egész országban lehetőség nyílik.”
– nyilatkozta Perepelica Kirill a Munch társalapítója.
Így működik a Munch a PENNY üzletekben
Az érdeklődők a Munch alkalmazáson keresztül egy úgynevezett „meglepetéscsomagot” vásárolhatnak meg, amelyet az előzetesen megadott idősávban a kiválasztott PENNY üzletben vehetnek át. Ezekbe a csomagokba rövid lejárati idővel rendelkező, vagy fogyasztásra még teljes mértékben alkalmas, de nem szabványos formájú, csomagolású termékek kerülnek.
Kapcsolódó cikkeink
A magyar fogyasztók továbbra is árérzékenyek, de egyre fontosabb a környezetvédelem
A PENNY évek óta következetesen vezet be olyan fenntartható megoldásokat,…
Tovább olvasom >Új éttermi szolgáltatást vezetett be a Munch
Elindult a Munch Club, amely exkluzív éttermi 1+1 Dealekkel és…
Tovább olvasom >Mezőkövesden nyitotta meg 240. üzletét a PENNY Magyarország
Július 10-én megnyitotta kapuit Mezőkövesden a PENNY Magyarország 240. üzlete.…
Tovább olvasom >További cikkeink
A GVH vizsgálatai szerint nem a kiskereskedelem a ludas az áremelkedésekben
Nem a kiskereskedelem a felelős a tej, a tejtermékek és…
Tovább olvasom >A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Iskolakezdés: átlagosan 50-75 ezer forinttal terveznek a családok
A REGIO JÁTÉK friss felmérése szerint a 2025-ös iskolakezdés átlagosan…
Tovább olvasom >