Hamarosan Magyarországon is elérhető lesz a MediaMarkt piactere
A MediaMarkt online piacterének forgalma 90%-kal nőtt az előző év azonos időszakához képest, ami jelentősen hozzájárult az anyavállalat, a Ceconomy nyereségességének javulásához. A platform sikere nyomán a cég bejelentette: a piactér hamarosan elérhetővé válik Törökországban, Svájcban és Magyarországon is.
A Ceconomy 2024/2025-ös pénzügyi évének harmadik negyedéves jelentése szerint a kereskedő online bevétele elérte az 1,14 milliárd eurót, ami 12,2%-os növekedést jelent az előző évhez képest. A teljes bevételből a digitális csatorna 24,6%-kal részesült – írja az adatokról beszámoló Ecommerce News.
A piactér a MediaMarkt online növekedésének motorja: az elmúlt évben a kínálat 75%-kal 2,8 millió egyedi termékre bővült. A kereskedelmi volumen éves szinten 90%-os növekedésével a piactér jó úton halad afelé, hogy elérje a következő pénzügyi évre kitűzött 750 millió eurós bruttó forgalmi célját.
A platform eddig Németországban, Ausztriában, Spanyolországban, Hollandiában és Olaszországban volt elérhető, mely körhöz idén Belgium és Lengyelország is csatlakozott. Legközelebb a török vásárlók számára válik elérhetővé a lánc választéka online, majd az ezt következő bővítési hullámban Svájc és Magyarország kerül sorra.
Az online kínálatban szereplő termékkategóriák száma is egyre nő: a műszaki cikkek mellett barkácseszközök, grillezési kellékek, játékok, lakberendezési cikkek, fitneszfelszerelések és elektromos mobilitási termékek is elérhetők. Az eladók online és a fizikai boltokban is hirdethetnek, így a retail média is kulcsszerepet játszik a Ceconomy növekedésében, amely nemrégiben hivatalos felvásárlási ajánlatot kapott a JD.com-tól.
Kapcsolódó cikkeink
Amazon: 1000 amerikai városban elérhető a romlandó élelmiszerek aznapi házhoz szállítása
Több több mint 1000 amerikai városban és településen vált elérhetővé…
Tovább olvasom >Innovatív reklámkampányt indít a spanyol Alcampo
Az Alcampo spanyol hipermarketlánc új, adatvezérelt kültéri reklámkampányt indított, amely…
Tovább olvasom >Európában terjeszkedik a Faire online nagykereskedelmi platform
Az Egyesült Államokból indult Faire online nagykereskedelmi platform 14 európai…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új csokoládégyártási módszert szabadalmaztatott a Nestlé
A svájci székhelyű Nestlé újfajta csokoládégyártási technológiára jegyeztetett be szabadalmi…
Tovább olvasom >Papírpalackos bort vezet be kínálatába a német Rossmann
A Rossmann a németországi kereskedők közül elsőként dob piacra nagy…
Tovább olvasom >GVH: az árréscsökkentés mérsékelte az árakat, az OKSZ bírálatát vitatják
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) közlése szerint az árréscsökkentés eredményes volt,…
Tovább olvasom >