Már kapható a húsmentes sertéshús
Az amerikai Impossible Foods új, sertéshúst imitáló termékcsaládot dobott piacra, a húsmentes sertéshússal és kolbásszal az ázsiai fogyasztókat kívánják megnyerni, mivel a vállalat idén a nemzetközi terjeszkedésre összpontosít – írja a CNBC nyomán az origo.
A húsmentes kolbász januárban debütál majd 139 amerikai Burger King étteremben. A Restaurant Brands International tulajdonában lévő Burger King augusztus óta értékesíti országszerte az Impossible Burgereket, vagyis a húsmentes húspogácsával készült hamburgereket, ráadásul a kimutatások alapján a cég eladásai 4,8 százalékkal nőttek azokban az éttermekben, ahol kaphatók az Impossible Foods termékei.
A húsmentes sertéshúsnál növelnünk kellett a zsír mennyiségét és megváltoztatni a textúrát” – nyilatkozta Rachel Konrad, a cég szóvivője, hozzátéve, hogy az új termék gluténmentes is.
A 2011-ben alapított cég fő bevételi forrása az éttermeknek szállított húsmentes hústermék, ugyanakkor az Egyesült Államokban 150 különböző üzletben is meg lehet vásárolni azokat. A vállalat sertéshúst utánzó termékeivel főként a kínai piacra készül, ahol a sertéshús az egyik legkelendőbb húsfajta. Ráadásul az országban a sertéspestis következtében elpusztult a sertésállomány fele, amit a pekingi kormány importtal próbál pótolni.
Az Impossible Foods legújabb termékeit elsőként Hongkongban és Makaóban vezetik be, mivel a cég még nem kapott engedélyt arra, hogy az ország egészén árusítsa, mivel az alapanyagok között génmódosított szója is található, ami ugyan növeli az ízélményt, de emiatt tovább tart az engedélyeztetési eljárás.
A Las Vegasban rendezett CES kiállításon frissen bemutatott húsmentes sertéshúsokat meg is lehetett kóstolni.
A cég egyik legnagyobb riválisa, a szintén amerikai Beyond Meat már korábban megalkotta a növényi alapú kolbászt és megállapodást kötött a Dunkin’ és a Tim Horton étteremhálózattal annak terjesztéséről. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
Növényi alapú pop-up üzletet nyitott az Impossible Foods Chicagóban
Impossible Quality Meats néven nyitotta meg az Impossible Foods pop-up koncepcióját Chicago Uptown…
Tovább olvasom >Az amerikai kiskereskedelmi forgalom a vártnál jelentősebben bővült júliusban
Az Egyesült Államokban az elemzők által vártnál jelentősebben bővült a…
Tovább olvasom >Júliusban lassult az infláció az Egyesült Államokban
Júliusban a várakozásoknak megfelelően lassult az infláció és a maginfláció…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökkent a Ryanair nyeresége az első üzleti félévben: bevételnövekedés mellett mérsékelt eredmény
A Ryanair, Európa egyik legnagyobb fapados légitársasága, jelentős nyereségcsökkenést könyvelt…
Tovább olvasom >Megérkezett a Starbucks ünnepi italkínálata: új ízek és nosztalgikus kedvencek a téli hónapokra
A hideg hónapok beköszöntével a Starbucks ismét elhozza az ünnepi…
Tovább olvasom >Új szereplő a magyar légi piacon: decemberben indulhat a Hungary Airlines
A Cargo Facts nemzetközi légi teherszállítási portál jelentése szerint a…
Tovább olvasom >