Már kapható a húsmentes sertéshús
Az amerikai Impossible Foods új, sertéshúst imitáló termékcsaládot dobott piacra, a húsmentes sertéshússal és kolbásszal az ázsiai fogyasztókat kívánják megnyerni, mivel a vállalat idén a nemzetközi terjeszkedésre összpontosít – írja a CNBC nyomán az origo.
A húsmentes kolbász januárban debütál majd 139 amerikai Burger King étteremben. A Restaurant Brands International tulajdonában lévő Burger King augusztus óta értékesíti országszerte az Impossible Burgereket, vagyis a húsmentes húspogácsával készült hamburgereket, ráadásul a kimutatások alapján a cég eladásai 4,8 százalékkal nőttek azokban az éttermekben, ahol kaphatók az Impossible Foods termékei.
A húsmentes sertéshúsnál növelnünk kellett a zsír mennyiségét és megváltoztatni a textúrát” – nyilatkozta Rachel Konrad, a cég szóvivője, hozzátéve, hogy az új termék gluténmentes is.
A 2011-ben alapított cég fő bevételi forrása az éttermeknek szállított húsmentes hústermék, ugyanakkor az Egyesült Államokban 150 különböző üzletben is meg lehet vásárolni azokat. A vállalat sertéshúst utánzó termékeivel főként a kínai piacra készül, ahol a sertéshús az egyik legkelendőbb húsfajta. Ráadásul az országban a sertéspestis következtében elpusztult a sertésállomány fele, amit a pekingi kormány importtal próbál pótolni.
Az Impossible Foods legújabb termékeit elsőként Hongkongban és Makaóban vezetik be, mivel a cég még nem kapott engedélyt arra, hogy az ország egészén árusítsa, mivel az alapanyagok között génmódosított szója is található, ami ugyan növeli az ízélményt, de emiatt tovább tart az engedélyeztetési eljárás.
A Las Vegasban rendezett CES kiállításon frissen bemutatott húsmentes sertéshúsokat meg is lehetett kóstolni.
A cég egyik legnagyobb riválisa, a szintén amerikai Beyond Meat már korábban megalkotta a növényi alapú kolbászt és megállapodást kötött a Dunkin’ és a Tim Horton étteremhálózattal annak terjesztéséről. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
Családbarát termékekkel bővült az Impossible Foods kínálata az USA-ban
Az Impossible Foods három új termékkel bővítette kínálatát az Egyesült…
Tovább olvasom >Az USA készülő új étrendi irányelvei a növényi fehérjéknek adhatnak prioritást
Az Egyesült Államok Egészségügyi Minisztériuma (HHS) és Mezőgazdasági Minisztériuma (USDA)…
Tovább olvasom >Növényi alapú pop-up üzletet nyitott az Impossible Foods Chicagóban
Impossible Quality Meats néven nyitotta meg az Impossible Foods pop-up koncepcióját Chicago Uptown…
Tovább olvasom >További cikkeink
Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >A Lidl vásárlóinak köszönhetően közel 24 millió forintnyi adományt kapnak a rászoruló
Két hét alatt 15,5 millió forint értékű élelmiszeradomány-utalvány és közel…
Tovább olvasom >Már itthon is elérhető Dirk Rossmann önéletrajzi írása
A klímakatasztrófával foglalkozó oköthrillerei után megjelent magyarul Dirk Rossmann, a…
Tovább olvasom >