Hamarosan javulhat a magyar fogyasztók vásárlóereje
Giacomo Pedranzini, a Kométa ügyvezető igazgatója szerint az alacsonyabb infláció és a béremelések hatására hamarosan javulhatnak a magyar fogyasztók vásárlóereje, lehetővé téve számukra, hogy több és jobb minőségű élelmiszert vásároljanak.
Pedranzini a Kecskeméten megrendezett Portfolio AgroFood 2024 Konferencián hangsúlyozta az élelmiszer minőségének fontosságát, és azt javasolta, hogy inkább kevesebb, de kiváló minőségű élelmiszert fogyasszunk – derül ki az Agrárszektor összefoglalójából.
Az HonestFood kezdeményezés keretében, amelyet a konferencián írtak alá, az ügyvezető igazgató kiemelte a természeti és környezeti védelem, valamint az állatjólét fontosságát. Ez a mozgalom arra törekszik, hogy elősegítse a magasabb minőségi sztenderdek elérését az élelmiszeriparban, miközben az emberi egészséget is szem előtt tartja.
Pedranzini szerint a magyar élelmiszeripar komoly kihívásokkal néz szembe, köztük az erős importnyomással, ami hátrányosan érinti a hazai termékek piaci helyzetét. Ennek ellensúlyozására a gyártóknak az ár-érték arányra kell koncentrálniuk, hogy a magyar fogyasztókat a hazai termékek felé tereljék.
A magyar élelmiszeripar támogatásai jelentős összegekben biztosítják a szektor versenyképességének növelését, az export erősítését, és a technológiai fejlesztéseket. Pedranzini kiemelte, hogy Magyarország gazdag természeti erőforrásokban, mint föld és víz, ezeket kihasználva a helyi termelők képesek lehetnek finom, egészséges élelmiszereket előállítani elérhető áron.
Összességében Pedranzini szerint a jövőbeli fejlődés kulcsa a minőségi javulás és a hatékonyabb termelési technikák bevezetése, ami hozzájárulhat a magyar élelmiszerek versenyképességének növeléséhez, mind belföldön, mind nemzetközi szinten.
Kapcsolódó cikkeink
Új kereskedelmi vezérigazgató és marketing csapat a KOMETÁ-nál
Fabio Valle tölti be 2024 elejétől a KOMETA kereskedelmi vezérigazgatói pozícióját.…
Tovább olvasom >HonestFood – hatékonyabb, fenntarthatóbb, igazságosabb rendszer
Az HonestFood koncepció a fenntarthatóságot, az egészséges élelmiszer-termelést, valamint az…
Tovább olvasom >Megkezdődött a KOMETA tavaszi promóciója
A KOMETA Országos Tavaszi Promóciója május 13-án startol, a vásárlók…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >