Hamarosan javulhat a magyar fogyasztók vásárlóereje
Giacomo Pedranzini, a Kométa ügyvezető igazgatója szerint az alacsonyabb infláció és a béremelések hatására hamarosan javulhatnak a magyar fogyasztók vásárlóereje, lehetővé téve számukra, hogy több és jobb minőségű élelmiszert vásároljanak.

A minőségi javulás és a hatékonyabb termelési technikák bevezetése a kulcs a Kométa-CEO szerint
Pedranzini a Kecskeméten megrendezett Portfolio AgroFood 2024 Konferencián hangsúlyozta az élelmiszer minőségének fontosságát, és azt javasolta, hogy inkább kevesebb, de kiváló minőségű élelmiszert fogyasszunk – derül ki az Agrárszektor összefoglalójából.
Az HonestFood kezdeményezés keretében, amelyet a konferencián írtak alá, az ügyvezető igazgató kiemelte a természeti és környezeti védelem, valamint az állatjólét fontosságát. Ez a mozgalom arra törekszik, hogy elősegítse a magasabb minőségi sztenderdek elérését az élelmiszeriparban, miközben az emberi egészséget is szem előtt tartja.
Pedranzini szerint a magyar élelmiszeripar komoly kihívásokkal néz szembe, köztük az erős importnyomással, ami hátrányosan érinti a hazai termékek piaci helyzetét. Ennek ellensúlyozására a gyártóknak az ár-érték arányra kell koncentrálniuk, hogy a magyar fogyasztókat a hazai termékek felé tereljék.
A magyar élelmiszeripar támogatásai jelentős összegekben biztosítják a szektor versenyképességének növelését, az export erősítését, és a technológiai fejlesztéseket. Pedranzini kiemelte, hogy Magyarország gazdag természeti erőforrásokban, mint föld és víz, ezeket kihasználva a helyi termelők képesek lehetnek finom, egészséges élelmiszereket előállítani elérhető áron.
Összességében Pedranzini szerint a jövőbeli fejlődés kulcsa a minőségi javulás és a hatékonyabb termelési technikák bevezetése, ami hozzájárulhat a magyar élelmiszerek versenyképességének növeléséhez, mind belföldön, mind nemzetközi szinten.
Kapcsolódó cikkeink
Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >A fiatalok és idősek a legboldogabbak, a negyvenesek a legboldogtalanabbak – KOMETA kutatás a boldogság világnapjára
A magyarok 54 százaléka boldog vagy többször az, mint boldogtalan…
Tovább olvasom >Sonkák az árérzékenység hálójában
Nagyjából a tavalyi számokat és trendeket várják a sonkagyártók az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az euróövezetben és az Európai Unióban havi összevetésben csökkentek, éves szinten nőttek a termelői árak áprilisban
Az euróövezetben és az Európai Unióban (EU) havi összevetésben csökkentek,…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >Beperelte a Sheint a Tudatos Vásárlók Egyesülete: sötét trükkökkel manipulálják a vásárlókat
A Tudatos Vásárlók Egyesülete (TVE) több európai fogyasztóvédelmi szervezettel közösen…
Tovább olvasom >