Hamarosan a Lidl-ben a ZORD, Pachert Balázs és Balogh Levente üdítőitala

Szerző: Trademagazin Dátum: 2024. 07. 22. 11:41

2023 júliusának végén új fejezet nyílik a magyar üdítőital piacon: a Lidl boltok polcaira kerül a Zord, Pachert Balázs és Balogh Levente által kifejlesztett ital, amely az amerikai Prime mintájára készült. Eddig csak limitált forgalmazásban elérhető termék most szélesebb közönséghez jut el, ráadásul a Prime-mal megegyező, kedvező áron.

Influencer marketing a gyakorlatban

Kedvező áron érkezik, július 29-én

A Zord üdítőital megalkotása jól példázza, hogyan használhatják ki a magyar influencerek és vállalkozók a közösségi médiában rejlő marketingpotenciált. Pachert Balázs, a népszerű sneaker webshop, a BALAZS KICKS tulajdonosa, és Balogh Levente, a Szentkirályi Magyarország alapítója összefogásának eredménye ez az új termék, amely a hidratáló üdítők piacára fókuszál, kikerülve az energiaitalokat érintő szabályozási változásokat – adja hírül a Pénzcentrum.

A Prime példájából tanulva

A Zord nem csak egy új üdítőital, hanem egy tudatosan felépített márkakoncepció, amely az amerikai Prime sikerét kívánja megismételni. Az influencer kampányok és a közösségi média erejének kihasználása révén a termék gyorsan elérte az első 10 ezer eladott darabot, kizárólag online és kiválasztott helyszíneken. A Lidl-lel kötött partnerség azonban új dimenziót nyit a disztribúcióban, lehetővé téve, hogy szélesebb vásárlói rétegek is hozzáférjenek az italhoz.

A piaccal való találkozás

A Zord és a Prime egyszerre kerül a Lidl kínálatába, mindkettő 799 forintos áron, ami versenyhelyzetet teremt a két márka között. Ez az árstratégia lehetőséget biztosít a fogyasztóknak, hogy összehasonlíthassák a két terméket, és eldönthessék, melyik felel meg jobban az ízlésüknek és szükségleteiknek.

Kinek szól a Zord?

Balogh Levente szerint a Zord főként a fiatalabb, 14-24 éves korosztályt célozza meg, akik aktívan követik a trendeket és nyitottak az újdonságokra. A nyári szezon és az iskolakezdési időszak tökéletes alkalmat kínál arra, hogy az üdítőital megszilárdítsa helyét a piacon.

Jövőkép és várakozások

A magyar piac egyre inkább nyit az influencer által népszerűsített termékek felé. A Zord esete megmutatja, hogy a helyes stratégia és a közösségi média erejének kihasználása milyen gyors sikerhez vezethet a hazai piacon. Az elkövetkező hónapokban kiderül, hogy a Zord képes-e fenntartani a kezdeti lendületet, és valóban komoly kihívót jelenthet-e a nemzetközi piacon is jól ismert Prime számára.

Kapcsolódó cikkeink