Hamarosan 4 ezer forintba kerülhet egy pizza
Drasztikusan megnövekedtek a pizzériák rezsiköltségei is, így aztán egyre több pizzéria kényszerül arra, hogy árait emelje. A Pénzcentrum friss cikke szerint hamarosan nem találunk már 4 000 Ft alatt 32 centiméteres pizzát.

Van, aki bezár, más a sűrű fillér elvén sokat ad el olcsón
Ilyen árak mellett, elmaradozhatnak a vevők, nem csoda, hogy sorra dőlnek be a pizzázók: a szegedi Pizza Monkey étterem szeptember elsejével, az őszt köszöntve adott közre egy posztot a közösségi oldalukon, melyben egy beszkennelt dokumentummal bizonyítják, hogy körülbelül 2 millió 300 ezer forint lesz havonta a gázszámlájuk az eddigi 250–300 ezer forint helyett, tehát 8–9-szeres a növekedés.
Egy májusi nemzetközi gasztrofelmérés eredményei szerint a magyarok kedvenc nemzetközi étele a pizza lett, a válaszadók 42,3 %-a nyilatkozott úgy, hogy ezt a nemzetközi ételt eszi a legszívesebben.
Ezt erősítette meg a Pénzcentrumnak Hartyányi Orsolya, a Wolt Magyarország éttermi értékesítési és üzletfejlesztési vezetője is:
„A pizzériák fontos éttermi partnereink, futáraink naponta több ezer pizzát szállítanak ki, így nem meglepő, hogy a pizzának indulásunk óta bérelt helye van a legnépszerűbb ételek között.”
Még több ágazati szereplő szólal meg a Pénzcentrum cikkében, itt.
Kapcsolódó cikkeink
Drágul a csirke, drágul a tojás – ez vár most a magyar vásárlókra
Jelentős áremelkedés zajlott le a hazai baromfipiacon az elmúlt hónapokban…
Tovább olvasom >Szárnyalnak az árak a baromfipiacon: drágult a csirke, a pulyka és a tojás is
Az elmúlt hónapokban látványos áremelkedés zajlott le a hazai baromfi-…
Tovább olvasom >Durva áremelkedés jöhet: akár 1000 forinttal is drágulhat egy doboz cigaretta
Komoly drágulás fenyegeti a dohányosokat Magyarországon: az Európai Bizottság új…
Tovább olvasom >További cikkeink
OKSZ: A kiskereskedelem nem felelős az emelkedő árakért
A kiskereskedelmi forgalom júniusi 3 százalékos – éves emelkedése az…
Tovább olvasom >A legnagyobb hazai webshopok oldalainak a karbonlábnyomát mérte meg a magyar startup
Tizenhat hazai webshop oldalának karbonlábnyomát mérte meg a Carbon.Crane, az…
Tovább olvasom >Tovább erősödött a magyar termék védjegyek szerepe
Az élelmiszerek esetében a vásárlók 86,6 százaléka előnyben részesíti a…
Tovább olvasom >