Hamarosan 4 ezer forintba kerülhet egy pizza
Drasztikusan megnövekedtek a pizzériák rezsiköltségei is, így aztán egyre több pizzéria kényszerül arra, hogy árait emelje. A Pénzcentrum friss cikke szerint hamarosan nem találunk már 4 000 Ft alatt 32 centiméteres pizzát.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2022/09/Ke%CC%81pernyo%CC%8Bfoto%CC%81-2022-09-18-10.47.54.png)
Van, aki bezár, más a sűrű fillér elvén sokat ad el olcsón
Ilyen árak mellett, elmaradozhatnak a vevők, nem csoda, hogy sorra dőlnek be a pizzázók: a szegedi Pizza Monkey étterem szeptember elsejével, az őszt köszöntve adott közre egy posztot a közösségi oldalukon, melyben egy beszkennelt dokumentummal bizonyítják, hogy körülbelül 2 millió 300 ezer forint lesz havonta a gázszámlájuk az eddigi 250–300 ezer forint helyett, tehát 8–9-szeres a növekedés.
Egy májusi nemzetközi gasztrofelmérés eredményei szerint a magyarok kedvenc nemzetközi étele a pizza lett, a válaszadók 42,3 %-a nyilatkozott úgy, hogy ezt a nemzetközi ételt eszi a legszívesebben.
Ezt erősítette meg a Pénzcentrumnak Hartyányi Orsolya, a Wolt Magyarország éttermi értékesítési és üzletfejlesztési vezetője is:
„A pizzériák fontos éttermi partnereink, futáraink naponta több ezer pizzát szállítanak ki, így nem meglepő, hogy a pizzának indulásunk óta bérelt helye van a legnépszerűbb ételek között.”
Még több ágazati szereplő szólal meg a Pénzcentrum cikkében, itt.
Kapcsolódó cikkeink
A váratlanul alacsony júniusi infláció meglepte az elemzőket
A héten megjelent magyar inflációs adat kellemes meglepetést okozott: a…
Tovább olvasom >Az élelmiszerárak gyorsuló ütemben emelkedtek Németországban
Lassult a németországi infláció júniusban a szövetségi statisztikai hivatal, a…
Tovább olvasom >Az élelmiszerek 1,1 százalékkal drágultak Romániában
Júniusban 4,9 százalékra csökkent az éves infláció Romániában – közölte…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >