Hálózatbővítésbe fog a dán Dagrofa Csoport
A Dagrofa Csoport 450 millió dán koronát fordít három kereskedelmi láncára – így a SPAR Denmarkra is – az elkövetkező három évben. A cégcsoport új kiskereskedelmi modell felépítését tervezi annak érdekében, hogy több független kereskedőt vonzzon. Az új licenszmodell a kereskedők és a kereskedelmi háttértámogatás közötti bevételmegosztásra épül.
A cég a pandémiát követően a kereskedelemben bekövetkezett változások okán kezdett a helyi üzletekre koncentrálni. Az új modell vonzóbb lehet a független kereskedők számára, akik ezáltal nem csupán pénzügyi, de más területeken is támogatást kaphatnak.
A termékkínálat tavalyi fejlesztése és a belvárosi helyszíneken történő üzletnyitások pozitív eredményei után a SPAR Denmark jelenlegi célja a vásárlási élmény javítása és az üzletek korszerűsítése. A tervek között szerepelnek továbbá a digitalizációba és a jelenlegi expanzió végigvitelébe történő beruházások is.
Kapcsolódó cikkeink
Karácsony előtt még tíz új üzletet nyit a Lidl az Egyesült Királyságban
Hálózatbővítési programot jelentett be a Lidl az Egyesült Királyságban, melynek…
Tovább olvasom >Racionalizálási törekvései közepette növeli európai jelenlétét az Aldi Nord
2023-as fenntarthatósági jelentése szerint 5,9%-kal nőtt az Aldi Nord nettó…
Tovább olvasom >3400 üzletre bővítené hálózatát 2028-ra a horvát Studenac
Jelentős potenciált lát a hálózatbővítésben Horvátország legnagyobb üzletlánca, a Studenac.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >