Hálózatbővítésbe fog a dán Dagrofa Csoport
A Dagrofa Csoport 450 millió dán koronát fordít három kereskedelmi láncára – így a SPAR Denmarkra is – az elkövetkező három évben. A cégcsoport új kiskereskedelmi modell felépítését tervezi annak érdekében, hogy több független kereskedőt vonzzon. Az új licenszmodell a kereskedők és a kereskedelmi háttértámogatás közötti bevételmegosztásra épül.
A cég a pandémiát követően a kereskedelemben bekövetkezett változások okán kezdett a helyi üzletekre koncentrálni. Az új modell vonzóbb lehet a független kereskedők számára, akik ezáltal nem csupán pénzügyi, de más területeken is támogatást kaphatnak.
A termékkínálat tavalyi fejlesztése és a belvárosi helyszíneken történő üzletnyitások pozitív eredményei után a SPAR Denmark jelenlegi célja a vásárlási élmény javítása és az üzletek korszerűsítése. A tervek között szerepelnek továbbá a digitalizációba és a jelenlegi expanzió végigvitelébe történő beruházások is.
Kapcsolódó cikkeink
Hat milliárd dollárból bővíti hálózatát Mexikóban a Walmart
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Új logisztikai központot nyitott a Lidl Portugáliában, Romániában pedig terjeszkedik
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Tovább növekszik az Action: Horvátország és Szlovénia is a célpontok között
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
A FAO élelmiszerár indexe lényegében változatlan maradt augusztusban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A K&H lett az év zöld nagyvállalata
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Öt mikrotrend, amely átírja a zöld állítások stratégiáját
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >