Hálózatbővítésbe fog a dán Dagrofa Csoport
A Dagrofa Csoport 450 millió dán koronát fordít három kereskedelmi láncára – így a SPAR Denmarkra is – az elkövetkező három évben. A cégcsoport új kiskereskedelmi modell felépítését tervezi annak érdekében, hogy több független kereskedőt vonzzon. Az új licenszmodell a kereskedők és a kereskedelmi háttértámogatás közötti bevételmegosztásra épül.
A cég a pandémiát követően a kereskedelemben bekövetkezett változások okán kezdett a helyi üzletekre koncentrálni. Az új modell vonzóbb lehet a független kereskedők számára, akik ezáltal nem csupán pénzügyi, de más területeken is támogatást kaphatnak.
A termékkínálat tavalyi fejlesztése és a belvárosi helyszíneken történő üzletnyitások pozitív eredményei után a SPAR Denmark jelenlegi célja a vásárlási élmény javítása és az üzletek korszerűsítése. A tervek között szerepelnek továbbá a digitalizációba és a jelenlegi expanzió végigvitelébe történő beruházások is.
Kapcsolódó cikkeink
Az ember és a környezet voltak 2023 fókuszai a PENNY-nél
Az elmúlt évben számos fontos lépést tett a PENNY Magyarország, hogy…
Tovább olvasom >Tovább bővíti hálózatát Spanyolországban az Alcampo, az Eroski és a Consum
A teljes piac lassulása ellenére több kiskereskedő is fokozza az…
Tovább olvasom >Nyolcszáz üzlettel bővíti hálózatát az Aldi US 2028 végéig
Eddigi legnagyratörőbb tervét jelentette be az Aldi Egyesült Államokbeli terjeszkedésével…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >