Hallasd a hangodat! – A nőkért harcol a Mars legújabb kampányában
A Mars legújabb kezdeményezése a nők nagyobb arányú bevonása és vezetői pozícióik növelése a munkahelyeken. A #HereToBeHeard –kampány olyan (üzleti) világot akar teremteni, ahol a nők kibontakoztathatják képességeiket korra, fajra, szexualitásra, vallásra való tekintet nélkül.
Ehhez azonban még sokat kell dolgozni. Éppen ezért teszi fel azt a kérdést a Mars globális kampányában, hogy “Min kell változtatni ahhoz hogy a nők kiteljesedhessenek munkahelyükön?” A beérkezett visszajelzésekből tanulmány készül, ami alapján a Mars javaslatokat tesz a kormányok, civil szervezetek és cégek felé annak érdekében, hogy a nők minél inkább kiteljesedhessenek karrierjük során.
Ha bárki részt venne a felmérésben, akkor érdemes ellátogatnia a #HereToBeHeard kampányoldalra, ahol elmondhatja véleményét. Természetesen a Mars elsősorban nők véleményére, javaslataira kíváncsi.
A Facebookon itt érhető el a kampány.
Kapcsolódó cikkeink
Génszerkesztéssel óvná a csokoládé jövőjét a Mars
A Snickers és M&M’s édességek gyártója, a Mars a Pairwise…
Tovább olvasom >Megvannak a Fenntarthatóság szimbóluma idei díjazottjai
A Trade magazin hatodszor hirdette meg a Fenntarthatóság szimbóluma pályázatot. A…
Tovább olvasom >Első otthon kétlábúnak és négylábúnak is – a gazdik közül a fiatalok választják leginkább a kölyökállatokat
Augusztus második hetében a fiatalok nehézségeire és a hontalan állatok…
Tovább olvasom >További cikkeink
62 700 vásárlás – minden korábbi rekord megdőlt az ALDI Sziget-boltjában
Immár nyolcadik alkalommal települt ki az ALDI a Sziget Fesztiválra…
Tovább olvasom >A Minecraft világa megelevenedik a SPAR áruházaiban
A világ egyik legismertebb és legkedveltebb videojátékának karakterei – köztük…
Tovább olvasom >Agrárminisztérium: a nemzeti kormányra mindig számíthatnak a magyar gazdák
A kormány egyik legfontosabb szövetségesei a magyar gazdák, ezért a…
Tovább olvasom >