Hallasd a hangodat! – A nőkért harcol a Mars legújabb kampányában
A Mars legújabb kezdeményezése a nők nagyobb arányú bevonása és vezetői pozícióik növelése a munkahelyeken. A #HereToBeHeard –kampány olyan (üzleti) világot akar teremteni, ahol a nők kibontakoztathatják képességeiket korra, fajra, szexualitásra, vallásra való tekintet nélkül.
Ehhez azonban még sokat kell dolgozni. Éppen ezért teszi fel azt a kérdést a Mars globális kampányában, hogy “Min kell változtatni ahhoz hogy a nők kiteljesedhessenek munkahelyükön?” A beérkezett visszajelzésekből tanulmány készül, ami alapján a Mars javaslatokat tesz a kormányok, civil szervezetek és cégek felé annak érdekében, hogy a nők minél inkább kiteljesedhessenek karrierjük során.
Ha bárki részt venne a felmérésben, akkor érdemes ellátogatnia a #HereToBeHeard kampányoldalra, ahol elmondhatja véleményét. Természetesen a Mars elsősorban nők véleményére, javaslataira kíváncsi.
A Facebookon itt érhető el a kampány.
Kapcsolódó cikkeink
2030-ra csak teljesen szegregált fenntartható kakaót használ termékeiben a Mars
A vállalat kizárólag a programjában részt vevő vagy az általa…
Tovább olvasom >“Franco sportos. Legyél te is frankó!” üzenettel indítja az évet és ösztönöz életmódváltásra a BioTechUSA
Európa egyik legnagyobb étrendkiegészítő és speciális élelmiszer gyártó- és forgalmazójaként…
Tovább olvasom >További cikkeink
Átadták a Joint Venture Szövetség vállalati díjait
A közel 40 éves múltra visszatekintő Joint Venture Szövetség (JVSZ)…
Tovább olvasom >Jön a kereskedelmi haszon mérséklése? A kereskedőket és az áruházláncokat is kritizálta Orbán Viktor évértékelőjében
Egyes alapvető élelmiszerek árát a kereskedők és az áruházláncok jelentősen…
Tovább olvasom >Zöldség, gyümölcs, tejtermék áfa-visszatérítés a nyugdíjasoknak: működni fog?
A miniszterelnök a szombati évértékelő beszédében bejelentette, hogy az év…
Tovább olvasom >