Hallasd a hangodat! – A nőkért harcol a Mars legújabb kampányában
A Mars legújabb kezdeményezése a nők nagyobb arányú bevonása és vezetői pozícióik növelése a munkahelyeken. A #HereToBeHeard –kampány olyan (üzleti) világot akar teremteni, ahol a nők kibontakoztathatják képességeiket korra, fajra, szexualitásra, vallásra való tekintet nélkül.
Ehhez azonban még sokat kell dolgozni. Éppen ezért teszi fel azt a kérdést a Mars globális kampányában, hogy “Min kell változtatni ahhoz hogy a nők kiteljesedhessenek munkahelyükön?” A beérkezett visszajelzésekből tanulmány készül, ami alapján a Mars javaslatokat tesz a kormányok, civil szervezetek és cégek felé annak érdekében, hogy a nők minél inkább kiteljesedhessenek karrierjük során.
Ha bárki részt venne a felmérésben, akkor érdemes ellátogatnia a #HereToBeHeard kampányoldalra, ahol elmondhatja véleményét. Természetesen a Mars elsősorban nők véleményére, javaslataira kíváncsi.
A Facebookon itt érhető el a kampány.
Kapcsolódó cikkeink
Nekünk az étel a mindenünk” – üzeni a Tesco kiváló alapanyagokra fókuszáló új kampánya
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Coca-Cola és a Star Wars egyesíti erejét, és elhozza a galaxis legkedveltebb ikonjait: A rajongók 17 új karakterdizájnt gyűjthetnek össze a Coca-Cola termékeinek megvásárlásával
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >100 új napelemprojektet indít a Mars Lengyelországban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
A jövő vásárlója 2025-ben: az ár és a kényelem mindenek felett
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Mínuszban az e-kereskedelmi mérleg
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Szakmai díjeső a SPAR Magyarországnál: fenntarthatósági, kereskedelmi és kommunikációs elismerések
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
