Hallasd a hangodat! – A nőkért harcol a Mars legújabb kampányában
A Mars legújabb kezdeményezése a nők nagyobb arányú bevonása és vezetői pozícióik növelése a munkahelyeken. A #HereToBeHeard –kampány olyan (üzleti) világot akar teremteni, ahol a nők kibontakoztathatják képességeiket korra, fajra, szexualitásra, vallásra való tekintet nélkül.
Ehhez azonban még sokat kell dolgozni. Éppen ezért teszi fel azt a kérdést a Mars globális kampányában, hogy “Min kell változtatni ahhoz hogy a nők kiteljesedhessenek munkahelyükön?” A beérkezett visszajelzésekből tanulmány készül, ami alapján a Mars javaslatokat tesz a kormányok, civil szervezetek és cégek felé annak érdekében, hogy a nők minél inkább kiteljesedhessenek karrierjük során.
Ha bárki részt venne a felmérésben, akkor érdemes ellátogatnia a #HereToBeHeard kampányoldalra, ahol elmondhatja véleményét. Természetesen a Mars elsősorban nők véleményére, javaslataira kíváncsi.
A Facebookon itt érhető el a kampány.
Kapcsolódó cikkeink
Új, AXE Fine Fragrance kollekció: az illat, amit nem tudsz kiverni a fejedből!
2025-ben egy merész termékbevezetéssel, és egy nagyívű kampánnyal rukkolt elő…
Tovább olvasom >Nők étterme
Különleges kampánnyal hívja fel a figyelmet a női vállalkozók szerepére…
Tovább olvasom >A fenntartható jövőért kampányol a SPAR Szlovéniában
„Ami körbejár, az összeköt” címmel indított új kampányt a SPAR…
Tovább olvasom >További cikkeink
Márkahangolás 2025-re – A kommunikáció, amit ma már elvárnak
A digitális zaj, a túlkommunikált márkák és a változó fogyasztói…
Tovább olvasom >A Magyar Bevásárlóközpontok Szövetségének állásfoglalása a kereskedelmi rendeltetésű ingatlanokra vonatkozó rendeletmódosítás kapcsán
Megjelent a 143/2018. (VIII. 13.) „plázastop” Kormányrendelet módosításának tervezete, amely…
Tovább olvasom >Mozgolódás a plázastop körül: módosulhat a kiskereskedelmi ingatlanpiacot szabályozó rendelet
Módosulhat a kereskedelmi ingatlanpiac egyik legmeghatározóbb jogszabálya: megjelent a 143/2018.…
Tovább olvasom >