Hallasd a hangodat! – A nőkért harcol a Mars legújabb kampányában
A Mars legújabb kezdeményezése a nők nagyobb arányú bevonása és vezetői pozícióik növelése a munkahelyeken. A #HereToBeHeard –kampány olyan (üzleti) világot akar teremteni, ahol a nők kibontakoztathatják képességeiket korra, fajra, szexualitásra, vallásra való tekintet nélkül.
Ehhez azonban még sokat kell dolgozni. Éppen ezért teszi fel azt a kérdést a Mars globális kampányában, hogy “Min kell változtatni ahhoz hogy a nők kiteljesedhessenek munkahelyükön?” A beérkezett visszajelzésekből tanulmány készül, ami alapján a Mars javaslatokat tesz a kormányok, civil szervezetek és cégek felé annak érdekében, hogy a nők minél inkább kiteljesedhessenek karrierjük során.
Ha bárki részt venne a felmérésben, akkor érdemes ellátogatnia a #HereToBeHeard kampányoldalra, ahol elmondhatja véleményét. Természetesen a Mars elsősorban nők véleményére, javaslataira kíváncsi.
A Facebookon itt érhető el a kampány.
Kapcsolódó cikkeink
ROSSMANN: Nincs tragédia, megoldjuk! – új image kampány indult 2025 tavaszán
A ROSSMANN, Magyarország egyik legdinamikusabban fejlődő drogéria-parfüméria lánca, 2025-ben újabb…
Tovább olvasom >Alapos anyagdrágulás a csokoládéknál
Széthúzta a mezőnyt a kakaóbab drágulása a csokoládék között: a…
Tovább olvasom >AI-generált kampányforradalom: az Unilever új szintre emeli a marketinget
Az Unilever látványos újítással reformálja meg marketingfolyamatait: mesterséges intelligencia segítségével…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az Országos Kereskedelmi Szövetség az árréscsökkentés kivezetését javasolja
Az árréscsökkentés kivezetését javasolja az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ); a…
Tovább olvasom >Május második felében dől el, marad-e az árréscsökkentés
Amikor a kormány bevezette az árréscsökkentést, úgy döntött, hogy május…
Tovább olvasom >KSH: az élelmiszeripar értékesítési árai 6,2 százalékkal emelkedtek
2025 márciusában az ipari termelői árak átlagosan 7,3 százalékkal meghaladták…
Tovább olvasom >