Hallal nyert Magyarország SIAL d’Or Globalt
Palotás Péter, a PLP Hungary Kft. ügyvezetője Selfish elnevezésű termékük óriási franciaországi sikere után nyilatkozott lapunknak:
– A halászati termékek a recesszió idején talán nehezebben elérhetőek a vásárlók számára, hiszen a világon már mindenütt prémiumkategóriába tartoznak, ugyanakkor a mi célcsoportunk aligha kötne kompromisszumokat a minőség területén. A fogyasztás harmada egyébként a karácsonyi időszakra esik, akkor pedig minden fogyasztó az átlagosnál többet enged meg magának.
A szezon kezdete nem hozható nagyon előre, hiszen a halakat és a tenger gyümölcseit gyorsan romló élelmiszerekként kezeli a fogyasztó, így december közepén kezdődik a meghatározó időszak. A mi céljaink kicsit a hazai pezsgőforgalmazókéhoz hasonlítanak: az ünnepeken kívüli időszakban is stabil keresletet generáljunk
a termékeink iránt. Ehhez viszont egyszerre több nehézséget is le kell győznünk: az átlagvásárló nem ért a halak elkészítéséhez
(tegyük hozzá, a különleges tengeri termékeket illetően a szakácsaink
sem feltétlenül). Ha nem is viszolyognak már a haltól (bár ilyenek sem kevesen vannak), de a főzéskor érzett szagok irritálják őket, a szálkákról nem is beszélve. Ráadásul a hazai áruházláncokban a friss termékek a szakszerűtlen kezelés miatt nem mindenhol bizalomgerjesztőek.
Ezekre a problémákra optimális válaszokat ad a közelmúltban kifejlesztett Selfish termékcsaládunk: friss alapanyagból rendkívül gyorsan és egyszerűen elkészíthető. Magas gasztronómiai élményt nyújt az amatőr szakácsnak is, de hozzáférhető a hagyományos kiskereskedelmi üzletekben is. A koncepció világszinten is sikeres: a SIAL nagyszabású termékversenyének különböző lépcsőfokain győzedelmeskedve a Selfish pisztráng októberben elnyerte az aranyak aranyát is, a SIAL d’ Or Globalt. Az idei karácsonyi szezonra még egy új taggal bővül a Selfish család – ez szálkamentesített pontyfiléből készül.
Cégünk a hagyományos halértékesítési módszerek mellett kedvelt és elfogadott a magyar piacon, de megítélésünk szerint a jövő a kiskereskedelemben a csomagolt friss haltermékeké.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rekorderedmény és nemzetközi növekedés a Pek-Snack Csoportnál
Rekordszintű, 12,7 milliárd forintos árbevétel mellett 2,5 milliárdos EBITDA-nyereséggel zárta…
Tovább olvasom >Havi ügy, közös felelősség: 100 ezer termékkel a menstruációs szegénység ellen
Közel 100 000 termék, összesen 3 000 000 forint támogatás…
Tovább olvasom >Cukorbeteg Barbie babát jelentett be a Mattel
Idén egy különleges Barbie bővíti a Mattel sokszínűséget célzó játékcsaládját:…
Tovább olvasom >