Hallal nyert Magyarország SIAL d’Or Globalt
Palotás Péter, a PLP Hungary Kft. ügyvezetője Selfish elnevezésű termékük óriási franciaországi sikere után nyilatkozott lapunknak:
– A halászati termékek a recesszió idején talán nehezebben elérhetőek a vásárlók számára, hiszen a világon már mindenütt prémiumkategóriába tartoznak, ugyanakkor a mi célcsoportunk aligha kötne kompromisszumokat a minőség területén. A fogyasztás harmada egyébként a karácsonyi időszakra esik, akkor pedig minden fogyasztó az átlagosnál többet enged meg magának.
A szezon kezdete nem hozható nagyon előre, hiszen a halakat és a tenger gyümölcseit gyorsan romló élelmiszerekként kezeli a fogyasztó, így december közepén kezdődik a meghatározó időszak. A mi céljaink kicsit a hazai pezsgőforgalmazókéhoz hasonlítanak: az ünnepeken kívüli időszakban is stabil keresletet generáljunk
a termékeink iránt. Ehhez viszont egyszerre több nehézséget is le kell győznünk: az átlagvásárló nem ért a halak elkészítéséhez
(tegyük hozzá, a különleges tengeri termékeket illetően a szakácsaink
sem feltétlenül). Ha nem is viszolyognak már a haltól (bár ilyenek sem kevesen vannak), de a főzéskor érzett szagok irritálják őket, a szálkákról nem is beszélve. Ráadásul a hazai áruházláncokban a friss termékek a szakszerűtlen kezelés miatt nem mindenhol bizalomgerjesztőek.
Ezekre a problémákra optimális válaszokat ad a közelmúltban kifejlesztett Selfish termékcsaládunk: friss alapanyagból rendkívül gyorsan és egyszerűen elkészíthető. Magas gasztronómiai élményt nyújt az amatőr szakácsnak is, de hozzáférhető a hagyományos kiskereskedelmi üzletekben is. A koncepció világszinten is sikeres: a SIAL nagyszabású termékversenyének különböző lépcsőfokain győzedelmeskedve a Selfish pisztráng októberben elnyerte az aranyak aranyát is, a SIAL d’ Or Globalt. Az idei karácsonyi szezonra még egy új taggal bővül a Selfish család – ez szálkamentesített pontyfiléből készül.
Cégünk a hagyományos halértékesítési módszerek mellett kedvelt és elfogadott a magyar piacon, de megítélésünk szerint a jövő a kiskereskedelemben a csomagolt friss haltermékeké.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl bemutatta tizedik, jubileumi szakácskönyvét
A Lidl bemutatta 10. szakácskönyvét, amely közel 4 millió megjelent…
Tovább olvasom >Magyar női vízilabda támogatója lett a Helia-D
Együttműködési megállapodást jelentett be a Helia-D és az UVSE Vízilabda…
Tovább olvasom >Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >