Halal üzletláncban szerzett részesedést a Carrefour
A francia Carrefour áruházlánc 10%-os tulajdonrészt szerzett a halal termékekre specializálódott Hmarketben, amely Franciaországban és Belgiumban működtet üzleteket.
A cikk a Trade magazin 2025/10. lapszámában olvasható.
A 10 millió eurós befektetéssel a kereskedő célja a két vállalat között már meglévő együttműködés megerősítése. A Hmarket már eddig is szállított be a Carrefournak saját márkás termékeket, sőt, átvett néhány üzletet a Supeco diszkontlánctól is.
A Carrefour ezzel a lépéssel a muszlim vásárlók körében kívánja növelni piaci részesedését.
A Hmarket 2006-ban egy halal hentesüzlettel indult, mára viszont elsősorban Párizs környékén és Brüsszelben két tucat boltot üzemeltető lánccá bővült. A halal termékeken túl saját megfogalmazása szerint verhetetlen árakat kínáló lánc 2023-ban 300 millió eurós forgalmat ért el.
Kapcsolódó cikkeink
Fenntarthatósági fordulópont előtt a magyar szállítmányozás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Svédasztal az iskolákban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Gyermelyi Süteményliszt
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Átadták a 2025-ös Fenntartható jövőért díjakat: az év legkiemelkedőbb fenntartható vállalatai és vezetői kaptak elismerést
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Rózsaszín kamionok és kortárs művészek és influencerek hozzák mozgásba a reményt
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >AgriTech InnoExpo 2025 – ahol az innováció találkozik a természettel
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >