Halal üzletláncban szerzett részesedést a Carrefour
A francia Carrefour áruházlánc 10%-os tulajdonrészt szerzett a halal termékekre specializálódott Hmarketben, amely Franciaországban és Belgiumban működtet üzleteket.
A cikk a Trade magazin 2025/10. lapszámában olvasható.
A 10 millió eurós befektetéssel a kereskedő célja a két vállalat között már meglévő együttműködés megerősítése. A Hmarket már eddig is szállított be a Carrefournak saját márkás termékeket, sőt, átvett néhány üzletet a Supeco diszkontlánctól is.
A Carrefour ezzel a lépéssel a muszlim vásárlók körében kívánja növelni piaci részesedését.
A Hmarket 2006-ban egy halal hentesüzlettel indult, mára viszont elsősorban Párizs környékén és Brüsszelben két tucat boltot üzemeltető lánccá bővült. A halal termékeken túl saját megfogalmazása szerint verhetetlen árakat kínáló lánc 2023-ban 300 millió eurós forgalmat ért el.
Kapcsolódó cikkeink
Új korszak a Carrefournál: a Saadé család lett a második legnagyobb részvényes
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Nyomon követhető és fenntartható marhahúst vezet be kínálatába a Carrefour Brazíliában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Ritmusváltás előtt a magyar intermodális forgalom
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Több, mint 5 millió forint adomány a jótékonysági borárverés eredményeként
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Magyar innovatív tojástermékek Szaúd-Arábiában?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Szakértő: a szezonális munkák órabére 10-20%-kal magasabb, mint az állandó fix munkáké
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

