Hálaadás Shop! módra
Idén először a nemzetközi Shop! Marketing at Retail világszervezete, a POPAI és Shop! országos szervezetek központja elektronikus köszönő képeslap küldésével fejezte ki háláját tagjai felé. Üzenetükben hangsúlyozták az aktív közreműködés fontosságát, hiszen az öt kontinensen működő szervezet legfontosabb és legnagyobb értéke és értelme maga a tagság.
A magyar szervezet, a POPAI Magyarország Egyesület itt is kifejezi tiszteletét és köszönetét a hazai POP iparágnak, minden aktív és támogató szereplőnek a Marketing at Retail területen végzett kreatív és lendületes szakmai munkásságáért. //
Kapcsolódó cikkeink
Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >Breaking News: Kétszeres POP világbajnok a magyar Gösser Spritz dispay
A vásárláshelyi marketing iparágban a magyar kreativitás versenyképes és nemzetközi…
Tovább olvasom >SHOP! Ideation
Lapzártánkkor tették közzé a hírt, hogy a SHOP! USA&Canada éves konferenciáját…
Tovább olvasom >További cikkeink
Spórol, rákeres az interneten, akcióra vadászik – így vásárol Európa 2025-ben
Az európai vásárlók 58 százaléka továbbra sem számít vásárlóerejének javulására…
Tovább olvasom >Hamburgerkép 2025 – így esznek hamburgert a magyarok
Magyarország kedvence egyértelműen a marhahúsos hamburger, lehetőleg sok sajttal, baconnel,…
Tovább olvasom >A trappista sajt fogyasztását ösztönző kampány indult
Az Agrárminisztérium (AM) és az Agrármarketing Centrum (AMC) is csatlakozott…
Tovább olvasom >