Hajrá Magyarok! Túró Rudival lepték meg az Eb-re utazókat
A Wizz Air, Európa leggyorsabban növekvő és legfenntarthatóbb légitársasága az izgalmas sporteseményekkel teli nyári szezonban nem csak különleges szurkolói járatokkal támogatja a magyar sportolókat és a szurkolókat. A légitársaság a Pöttyössel együttműködve a labdarúgó Európa-bajnokságra tartó járatain Hajrá, Magyarok! feliratú limitált trikolór színű Túró Rudival teszi még feledhetetlenebbé a szurkolás élményét.

A Wizz Air azonban nem csak a labdarúgó Eb-re készül nagy erőkkel
Az idén 20 éves, magyarországi gyökerekkel rendelkező nemzetközi légitársaság, valamint a 60 éves múltra visszatekintő Pöttyös Túró Rudi gyártója egyaránt fontosnak tartja a magyar sport támogatását. A két márka összefogásában a labdarúgó Európa-bajnokságra Budapestről és Debrecenből induló WIZZ szurkolói járatokon utazókat az új, limitált kiadású Hajrá, magyarok! Trikolór Túró Rudival lepik meg. A piros bevonó, a fehér túró és a zöld, citromos töltelék kombinációja kifejezetten a magyar szurkolóknak lett megalkotva, hogy mindenki ráérezhessen a szurkolás ízére, A hat évtizedes múlttal rendelkező édesség rendszeresen előrukkol új ízekkel, de hogy a külleme is megváltozzon, arra még nem volt példa. A Wizz Air szurkolói járatának utasai már az odaúton belekóstolhatnak a szurkolás, és mindkét márka reményei szerint a győzelem új ízébe.
„Közel 60 éve készítjük Magyarország kedvenc túródesszertjét és az évtizedek alatt magyar fogyasztók millióihoz juttattuk el a Pöttyös élményt, minden generációkhoz egyaránt. A különleges kiadású Hajrá Magyarok! Trikolór Túró Rudik már most a nyár kedvencei. A Wizz Air fedélzetén utazó szurkolóknak ezzel az édességgel kívánunk energiát biztosítani a szurkoláshoz, hiszen ez az energia a magyar csapatot támogatja”
– mondta Szecskó Ferenc, a Pöttyös termékeket gyártó FrieslandCampina Hungária vezérigazgatója.

A légitársaság együttműködési megállapodást írt alá a Magyar Olimpiai Bizottsággal
A Wizz Air légitársaság idén kilenc szurkolói járatot indít az Európa-bajnokság magyar vonatkozású csoportmeccseire. Ebből június 15-én Debrecenből egy, Budapestről négy szurkolókkal teli gép indult a kora hajnali órákban, míg június 19-én és 23-án is egy-egy budapesti és debreceni járat repíti ki a magyarokat a meccsre. Az utóbbi két mérkőzésre utazóknak sem kell aggódniuk, a WIZZ és a Pöttyös jóvoltából ők sem maradnak majd magyar édesség nélkül.
A Wizz Air azonban nem csak a labdarúgó Eb-re készül nagy erőkkel. A légitársaság együttműködési megállapodást írt alá a Magyar Olimpiai Bizottsággal (MOB), melynek értelmében a versenyzőket a Wizz Air, mint a MOB hivatalos partnere szállítja az olimpiai játékokra. A légitársaság a MOB-bal együttműködve egy különleges, aranyozott festésű, Team Hungary feliratú repülőgépet is bemutatott, illetve a flottájába állított erre az alkalomra, amellyel nemcsak az olimpikonok, de többek között a nyáron Párizsba utazók is repülhetnek.
„Büszkék vagyunk rá, hogy idén nyáron nem csupán az EURO2024-re tartó szurkolói járatokkal, a párizsi járataink sűrített menetrendjével, illetve a Team Hungary festésű repülőgépünkkel, de ezzel a különleges finomsággal is kedveskedhetünk a magyar sportolóknak szurkoló utasaink számára. Roppant izgalmas nyárnak nézünk elébe, a sportélet és a légi közlekedés tekintetében egyaránt, és reméljük, hogy ezzel a kis meglepetésünkkel még édesebb lehet a győzelem minden magyar szurkoló számára”
– mondta Trubek Zsuzsa, a Wizz Air kommunikációs menedzsere.
Kapcsolódó cikkeink
A Wizz Air felfüggeszti dubaji és abu-dzabi-i járatait
A közel-keleti konfliktus eszkalálódása, valamint az ennek nyomán elrendelt légtérzárak…
Tovább olvasom >Coop: 30 év után is irányt mutat
Változékony, gyakran nehezen tervezhető gazdasági környezetben kellett helytállniuk 2024-ben is…
Tovább olvasom >Csapdát rejthet a Wizz Air applikációja
Akár több száz eurós kártérítéstől is eleshetnek azok az utasok,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >