Häagen-Dazs: már nem csak fagyi, joghurt is
A neves fagylaltmárka, a Häagen-Dazs immár a joghurtos hűtőben is elérhető az Egyesült Államokban.
A Häagen-Dazs Cultured Crème egy a hagyományos joghurt előállításánál ötszöt tovább tartó fermentációval készülő termék, mely az eljárásnak köszönhetően a fagylaltéhoz hasonló sűrű, krémes állagú – állítja a General Mills sajtóközleményében. A Cultured Crème tejtermék-kultúrák egyedi keverékét használja, amely a hagyományos joghurt savanykás íze helyett lágyabb, simább ízélményt biztosít.
A General Mills terméke hat – vanília, eper, kávé, citrom, áfonya és fekete cseresznye – ízben kapható. A krém friss tej és tejszín, valódi gyümölcs és olyan alapanyagok felhasználásával készül, mint a Madagaszkárról származó bourbon vanília, kézzel szüretelt eper, egész áfonya és kolumbiai cold-brew kávé.
A prémium joghurt piaci bevezetésének ötlete akkor, amikor az élelmiszerárak az infláció miatt az egekben vannak, ellentmondásosnak tűnhet. Ám a fogyasztók előszeretettel költenek többet olyan termékekre, amelyek egyedi élményt kínálnak vagy számukra fontos termékjellemzőkkel rendelkeznek. Az élelmiszergyártók erre felfigyeltek.
A General Mills döntése, miszerint a Häagen-Dazs márkát bevezeti a joghurt kategóriába, beleillik az élelmiszeripari gyártók azon törekvései közé, amelyek során egy meglévő márka tőkéjét használva vezetik azt be egy új kategóriába.
Kapcsolódó cikkeink
Vámmentességet sürget a L’Oréal az EU USA-val kötött megállapodása után
A L’Oréal kedden arra figyelmeztetett, hogy az Európai Unió és…
Tovább olvasom >Újabb 2 milliárd dollárt fektet a Mars az amerikai gyártás bővítésébe 2026-ig
Az édesség- és snackóriás Mars 2026 végéig további 2 milliárd…
Tovább olvasom >Prebiotikus üdítővel újít a Pepsi az USA-ban
Az egészségtudatos fogyasztók igényeire válaszul a PepsiCo idén ősszel online,…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: júniusban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 3,0, az előző havit 0,5 százalékkal haladta meg
2025. júniusban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers és a naptárhatástól…
Tovább olvasom >Három százalékos növekedés mögött is bizonytalanság: nem lélegezhetnek fel a boltok
Bár júniusban éves összevetésben 3 százalékkal nőtt a magyar kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >NGM: bővülő pályán a kiskereskedelmi forgalom
A Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint 2025 júniusában a kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >