Häagen-Dazs: már nem csak fagyi, joghurt is
A neves fagylaltmárka, a Häagen-Dazs immár a joghurtos hűtőben is elérhető az Egyesült Államokban.
A Häagen-Dazs Cultured Crème egy a hagyományos joghurt előállításánál ötszöt tovább tartó fermentációval készülő termék, mely az eljárásnak köszönhetően a fagylaltéhoz hasonló sűrű, krémes állagú – állítja a General Mills sajtóközleményében. A Cultured Crème tejtermék-kultúrák egyedi keverékét használja, amely a hagyományos joghurt savanykás íze helyett lágyabb, simább ízélményt biztosít.
A General Mills terméke hat – vanília, eper, kávé, citrom, áfonya és fekete cseresznye – ízben kapható. A krém friss tej és tejszín, valódi gyümölcs és olyan alapanyagok felhasználásával készül, mint a Madagaszkárról származó bourbon vanília, kézzel szüretelt eper, egész áfonya és kolumbiai cold-brew kávé.
A prémium joghurt piaci bevezetésének ötlete akkor, amikor az élelmiszerárak az infláció miatt az egekben vannak, ellentmondásosnak tűnhet. Ám a fogyasztók előszeretettel költenek többet olyan termékekre, amelyek egyedi élményt kínálnak vagy számukra fontos termékjellemzőkkel rendelkeznek. Az élelmiszergyártók erre felfigyeltek.
A General Mills döntése, miszerint a Häagen-Dazs márkát bevezeti a joghurt kategóriába, beleillik az élelmiszeripari gyártók azon törekvései közé, amelyek során egy meglévő márka tőkéjét használva vezetik azt be egy új kategóriába.
Kapcsolódó cikkeink
Mézes-gyümölcsös snackkel lép az amerikai piacra David Beckham
David Beckham, az egykori világhírű labdarúgó saját élelmiszermárkát vezet be…
Tovább olvasom >Újabb amerikai Frito-Lay üzemben állította le a gyártást a PepsiCo
Öt évtized után leállította a gyártást dél-kaliforniai üzemében a PepsiCo:…
Tovább olvasom >Átalakítaná portfólióját a Kraft Heinz
A Kraft Heinz bejelentette, hogy termékportfóliójának átszervezése érdekében stratégiai átalakítást…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >Fokhagyma az európai piacokon: Miért nem garantál alacsony árakat a bőséges kínai termés?
Bár Kína idén kiemelkedő fokhagymatermést könyvelhet el, az európai fogyasztók…
Tovább olvasom >