Häagen-Dazs: már nem csak fagyi, joghurt is
A neves fagylaltmárka, a Häagen-Dazs immár a joghurtos hűtőben is elérhető az Egyesült Államokban.
A Häagen-Dazs Cultured Crème egy a hagyományos joghurt előállításánál ötszöt tovább tartó fermentációval készülő termék, mely az eljárásnak köszönhetően a fagylaltéhoz hasonló sűrű, krémes állagú – állítja a General Mills sajtóközleményében. A Cultured Crème tejtermék-kultúrák egyedi keverékét használja, amely a hagyományos joghurt savanykás íze helyett lágyabb, simább ízélményt biztosít.
A General Mills terméke hat – vanília, eper, kávé, citrom, áfonya és fekete cseresznye – ízben kapható. A krém friss tej és tejszín, valódi gyümölcs és olyan alapanyagok felhasználásával készül, mint a Madagaszkárról származó bourbon vanília, kézzel szüretelt eper, egész áfonya és kolumbiai cold-brew kávé.
A prémium joghurt piaci bevezetésének ötlete akkor, amikor az élelmiszerárak az infláció miatt az egekben vannak, ellentmondásosnak tűnhet. Ám a fogyasztók előszeretettel költenek többet olyan termékekre, amelyek egyedi élményt kínálnak vagy számukra fontos termékjellemzőkkel rendelkeznek. Az élelmiszergyártók erre felfigyeltek.
A General Mills döntése, miszerint a Häagen-Dazs márkát bevezeti a joghurt kategóriába, beleillik az élelmiszeripari gyártók azon törekvései közé, amelyek során egy meglévő márka tőkéjét használva vezetik azt be egy új kategóriába.
Kapcsolódó cikkeink
Trendekbe fagylalva
Ami hosszú időn keresztül csak egy jeges nyalánkság volt, abból a…
Tovább olvasom >Az ár-érték arányra helyezi a hangsúlyt a Target iskolakezdési kampányában az Egyesült Államokban
A diszkontóriás július második hetében indította el iskolakezdési kampányát, amelyben…
Tovább olvasom >Leépít az Upside Foods
A sejttenyésztett húst előállító vállalat a „bizonytalan makrokörnyezetre” hivatkozva tervez…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >