Ha szeptember, akkor oktatás
Több márkagyártó és számos kereskedő bevonásával szeptember hónapban szájápolási heteket, a megelőzés fontosságát hangsúlyozó eseményeket szerveznek országszerte. A felvilágosítás, edukációs marketing célja ilyenkor, hogy felhívják a lakosság figyelmét a szájhigiénia fontosságára.A Magyar Fogorvosok Egyesületének támogatásával idén szeptemberben tizenegyedik alkalommal kerül megrendezésre a Colgate Szájápolási Hónap.
A program fő célja, hogy tájékoztasson a célszerű fogápolás módjáról és eszközeiről. A fogorvosok mellett különböző bolti kommunikációs anyagok széles köre nyújt segítséget a helyes szájápoláshoz. Az akció időtartama alatt az összes Colgate-termék különböző kedvezményekkel vásárolható meg az országos kereskedelmi láncok boltjaiban.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
GKI: Romló bizalmi indexek és gazdasági kilátások Magyarországon
Novemberben mind az üzleti szféra, mind a fogyasztók pesszimistábbá váltak…
Tovább olvasom >Negyvenhét éves csúcsot döntött az arabica kávé ára
Az arabica kávé határidős jegyzése 47 éve nem látott szintre,…
Tovább olvasom >Százharminc új járművel készül a megnövekedett ünnepi forgalomra a Magyar Posta
A Magyar Posta több mint 7 millió csomag kézbesítésére számít…
Tovább olvasom >