Ha szeptember, akkor oktatás
Több márkagyártó és számos kereskedő bevonásával szeptember hónapban szájápolási heteket, a megelőzés fontosságát hangsúlyozó eseményeket szerveznek országszerte. A felvilágosítás, edukációs marketing célja ilyenkor, hogy felhívják a lakosság figyelmét a szájhigiénia fontosságára.A Magyar Fogorvosok Egyesületének támogatásával idén szeptemberben tizenegyedik alkalommal kerül megrendezésre a Colgate Szájápolási Hónap.
A program fő célja, hogy tájékoztasson a célszerű fogápolás módjáról és eszközeiről. A fogorvosok mellett különböző bolti kommunikációs anyagok széles köre nyújt segítséget a helyes szájápoláshoz. Az akció időtartama alatt az összes Colgate-termék különböző kedvezményekkel vásárolható meg az országos kereskedelmi láncok boltjaiban.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Éles árverseny és kihívások a magyar élelmiszeriparban
A magyar élelmiszerpiacon komoly árverseny alakult ki, mivel a forgalom…
Tovább olvasom >A magyar vásárlók stresszmentes karácsonyt szeretnének: online előre vásárolnak és 100 000 forint felett költenek ajándékokra
A magyarok idén több mint 100 000 forintot terveznek karácsonyi…
Tovább olvasom >Visszaesett az élelmiszerár-emelkedés, nem várható jelentős drágulás év végéig
Az elmúlt két évben meredek élelmiszerár-emelkedést tapasztaltak a fogyasztók Magyarországon,…
Tovább olvasom >