Ha szeptember, akkor oktatás
Több márkagyártó és számos kereskedő bevonásával szeptember hónapban szájápolási heteket, a megelőzés fontosságát hangsúlyozó eseményeket szerveznek országszerte. A felvilágosítás, edukációs marketing célja ilyenkor, hogy felhívják a lakosság figyelmét a szájhigiénia fontosságára.A Magyar Fogorvosok Egyesületének támogatásával idén szeptemberben tizenegyedik alkalommal kerül megrendezésre a Colgate Szájápolási Hónap.
A program fő célja, hogy tájékoztasson a célszerű fogápolás módjáról és eszközeiről. A fogorvosok mellett különböző bolti kommunikációs anyagok széles köre nyújt segítséget a helyes szájápoláshoz. Az akció időtartama alatt az összes Colgate-termék különböző kedvezményekkel vásárolható meg az országos kereskedelmi láncok boltjaiban.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: áprilisban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 5,0, az előző havit 2,0 százalékkal haladta meg
2025. áprilisban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >Csökkent a FAO élelmiszerár-indexe májusban
Csökkent az élelmiszertermékek világpiaci árának referenciaértéke májusban az előző hónaphoz…
Tovább olvasom >Az euróövezetben nőtt a kiskereskedelmi forgalom áprilisban
Havi és éves összehasonlításban egyaránt nőtt a kiskereskedelmi forgalom az…
Tovább olvasom >