Ha saláta, akkor eisberg!

Szerző: trademagazin Dátum: 2012. 08. 26. 21:40

Az elmúlt években egyre inkább előtérbe kerülő wellness-, fitness-trend kedvezően hat a konyhakész saláták fogyasztására, hiszen az egészséges életmód elengedhetetlen része a megfelelő táplálkozás, így a salátafogyasztás is.

Az eisberg Hungary Kft. szakértője szerint, ha nem is gyorsan, de a magyar ízlés is változik, és a konyhakész saláta is egyre inkább bekerül a bevásárlókosarakba.
A zsenge madársaláta, a pikáns rukkola, a fodros frizé, a színes radicchio már nem annyira idegenek a fogyasztónak, mint 20 évvel ezelőtt. Különleges ízvilágukkal új, színes és egészséges élményt biztosítanak az étkezésekhez. Még több ötlet és újdonság található partnereik számára a szakmai, fogyasztóik számára a receptekkel és érdekességekkel szolgáló honlapokon és a Facebook rajongói oldalon.
Fontos szerepet kap az eisberg kommunikációjában az edukáció is. Idén több gyermek- és családi rendezvényen vettek részt, ahol csillag- és virágformára vágott répaszeletekkel csábították el a közönséget az egyéb rágcsálnivalóktól. Iskolai egészségnap alkalmával 50 helyszínen több mint 20 000 gyermeknek mutatták be a salátákat és az egészséges étrendet.

Superbrands díjas minőség

Az eisberg-csoport a konyhakész saláták szakértőjeként egész Európában folytatja tevékenységét, éves forgalma pedig meghaladja a 60 millió eurót. Székhelye Svájcban található, és még további négy európai országban rendelkezik termelőüzemekkel.
A cég magyarországi leányvállalata 1992-ben kezdte meg működését. Jelenleg 110 főt foglalkoztat Gyálon, ahol 3000 négyzetméter gyártóterülettel rendelkezik.
A magyar piacon 20 éve tevékenykedő eisberg sikereit megkoronázandó 2012-ben megkapta a Superbrands elismerést, ami azt jelöli, hogy a márkához kapcsolt értékek olyan érzelmi és/vagy kézzelfogható előnyöket nyújtanak, melyeket a fogyasztók elvárnak és elismernek. A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet az elismerésre.
Szezonális termékeik minden idényben, így idén nyáron is sikert arattak a fogyasztóknál. Az őszi és a téli időszakra is több meglepetéssel készülnek.

Kapcsolódó cikkeink