Ha Milli, akkor Debrecen
November 22-én adták át ünnepélyes keretek között a Friesland Hungária zRt. új debreceni túróüzemét.Az eddig kétmillió euróba kerülő beruházás része a Friesland Foods magyarországi és regionális stratégiájának, amelynek révén a holland központú tejipari konszern konszolidálja tevékenységét a térség piacain. A túróüzem átadásával immár az összes Milli márkájú friss tejtermék Debrecenben készül.
– Termelésáthelyezést, technológiai modernizálást és kapacitásbővítést is jelent ez az üzemátadás – mondta a rendezvényen a Trade magazinnak Szautner Péter, a Milli üzletág igazgatója, kereskedelmi igazgató. – A debreceni üzemben évi 6500 tonna túró előállítására nyílik lehetőség.
A Milli már most piacvezető, meghatározó pozíciókat foglal el olyan tejtermék-kategóriákban, mint a tejdesszert, a kaukázusi kefir, a márkázott vajkrémek vagy például a túró, a tejszín. Az elmúlt időszak racionalizálási törekvései után a márka 2008-ban újra bővíteni kívánja a választékát: egyrészről szeretne tovább erősödni ezekben a termékcsoportokban, de vadonatúj kategóriákban is megjelenik, árulta el Szautner Péter.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Dinamikus bővülés a SPAR franchise hálózatában: 19 új üzlet Magyarországon
A SPAR franchise hálózata 2024 első félévében 19 új üzlettel…
Tovább olvasom >Ezért fáradtak nyáron a magyarok
Évente átlagosan 44 óra alvásvesztést okoz a globális felmelegedés egy…
Tovább olvasom >