Ha Milli, akkor Debrecen
November 22-én adták át ünnepélyes keretek között a Friesland Hungária zRt. új debreceni túróüzemét.Az eddig kétmillió euróba kerülő beruházás része a Friesland Foods magyarországi és regionális stratégiájának, amelynek révén a holland központú tejipari konszern konszolidálja tevékenységét a térség piacain. A túróüzem átadásával immár az összes Milli márkájú friss tejtermék Debrecenben készül.
– Termelésáthelyezést, technológiai modernizálást és kapacitásbővítést is jelent ez az üzemátadás – mondta a rendezvényen a Trade magazinnak Szautner Péter, a Milli üzletág igazgatója, kereskedelmi igazgató. – A debreceni üzemben évi 6500 tonna túró előállítására nyílik lehetőség.
A Milli már most piacvezető, meghatározó pozíciókat foglal el olyan tejtermék-kategóriákban, mint a tejdesszert, a kaukázusi kefir, a márkázott vajkrémek vagy például a túró, a tejszín. Az elmúlt időszak racionalizálási törekvései után a márka 2008-ban újra bővíteni kívánja a választékát: egyrészről szeretne tovább erősödni ezekben a termékcsoportokban, de vadonatúj kategóriákban is megjelenik, árulta el Szautner Péter.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >