„Ha in-store, akkor Win-Store!”!
A Win-Store Media Consulting Kft. noha csak idén indult, máris olyan kampányokat mondhat magáénak, mint a Red Bull, az OTP, vagy az Erste Bank, olyan láncokban, mint a Tesco, Interspar, Spar, sőt már az első külföldi kampányok is lezajlottak.
– Cégünk küldetése, hogy az eddigi szokásokat kissé felrúgva, olyan egyedi médiafelületet kínáljon a hirdetőknek a különböző kiskereskedelmi egységekben, amely az elvárásaiknak és a kampánynak leginkább megfelel – mondja Molnár Judit ügyvezető. – A hagyományos in-store eszközök és hálózatok mellett újabb láncokat is megnyitunk a hirdetők számára, és a médiafelület-értékesítésen túl, igény esetén egyedi tanácsadással is segítünk abban, hogyan lehet a legjobban megvalósítani egy adott hálózatban a termék kiemelését – sokszor az új termékek esetében a kezdő marketingkoncepció kitalálásában is segédkezünk – , támogatni a kihelyezést és az egész promóciót.
A Win-Store Media vállalja kampányok megtervezését, reklámanyagok gyártatását, kihelyezés koordinálást és folyamatos kampányfigyelést itthon és a környező országokban.
A tavaszi indulás óta a cég szolgáltatási területei folyamatosan bővülnek, amik között már olyan egyedi felületek értékesítése is megtalálható, mint a kasszaállvány (tobacco box), amelyek elérhetőek az összes nagyobb kiskereskedelmi egységben, így a Tesco, Interspar, Spar, Kaiser’s, Match, valamint a Coop és Reál üzletekben. „Egy-egy kiemelt partnerünknek a teljes kampány megvalósításban segítségére vagyunk, így például már több országban támogattuk lojalitás promóciókat szervező partnerünket, mind a display tervezés-gyártás, mind a médiavásárlás területén”.
A Metro Kereskedelmi Kft. áruházaiban exkluzív partnerként a Win-Store Media látja el az in-store médiafelületek értékesítését. A magyar piacon újdonságként, a barkács áruházakat valamint a benzinkút hálózatokat is megnyitottuk a hirdetők felé, de üzleti tárgyalásaink alapján az együttműködő partnerek száma folyamatosan bővül.
– Örömünkre szolgál, hogy jó pár sikeres kampányon túl vagyunk. Jelenleg is folyamatban vannak olyan hirdető partnerek megjelenései, mint a Red Bull, az OTP, vagy például rövidesen indul a különleges, Láthatatlan Kiállítást népszerűsítő in-store kampányunk, hogy párat kiemeljek, és szerencsére az érdeklődés a hirdetők részéről folyamatos – hangsúlyozza az ügyvezető. – A 2012-es céljaink között szerepel az együttműködő partnerek körének és a forgalmazott médiafelületeknek a folyamatos bővítése itthon és a környező országokban egyaránt. Jól mutatja törekvéseinket, hogy idén ősszel lezajlott az első külföldi kampánysorozatunk Csehországban, Szlovákiában és Szlovéniában. Hazai és külföldi együttműködő média partnereink az in-store területen és a kiskereskedelemben sok éves tapasztalatot szerzett szakemberek, cégek, akikkel jól ismerjük egymást, és akik örömmel üdvözölték piaci megjelenésünket. Ma már ők mondják, hogy: Ha in-store, akkor Win-Store!
Win-Store Media Consulting Kft.
Molnár Judit ügyvezető igazgató
Telefon: + 36 30 348 4620
E-mail: office@win-store.hu
www.win-store.hu
(X)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl bemutatta tizedik, jubileumi szakácskönyvét
A Lidl bemutatta 10. szakácskönyvét, amely közel 4 millió megjelent…
Tovább olvasom >Magyar női vízilabda támogatója lett a Helia-D
Együttműködési megállapodást jelentett be a Helia-D és az UVSE Vízilabda…
Tovább olvasom >Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >