Gyümölcsös sörkülönlegességekkel tarolja le a szezont a HEINEKEN Hungária
Új ízinnovációkkal érkezik a Soproni Óvatos Duhaj és a Gösser Natur Zitrone termékcsalád. Míg előbbi a kraft sörök kedvelőinek kedvező mangós, karakteres, szűretlen, felsőerjesztésű sörkülönlegesség, utóbbi az alkoholmentes, gyümölcsös és frissítő radlerek kedvelőit célozza meg málna-rebarbara és görögdinnye-lime variánsokkal. Az Óvatos Duhaj Mangó és a Gösser Natur Zitrone két új íze már elérhető a kis-és nagykereskedelmi partnerek kínálatában.

Innováció
Gyümölcsös újdonságokkal bővíti kínálatát a HEINEKEN Hungária két márkája. Míg a Soproni a Mangó Ale-el szélesíti az Óvatos Duhaj portfóliót, addig a Gösser málna-rebarbara és görögdinnye-lime ízekkel várja a Natur Zitrone radlerek kedvelőit. A Soproni Óvatos Duhaj Mangó Ale egy kellemesen frissítő, ugyanakkor karakteres, valódi mangó és maracujalé felhasználásával készült szűretlen, felsőerjesztésű sörkülönlegesség. Gyümölcsössége ellenére azonban sem jellegében, sem ízében nem radler, a 4%-os alkoholtartalmú újdonság a trópusi és a sörös ízvilág ötvözésével nyújt harmonikus ízélményt azoknak, akik nyitottak a visszafogott ízvilágú újdonságokra. A trópusi gyümölcsöt tartalmazó Óvatos Duhaj Mangó már elérhető a boltok polcain 0,5 literes, dobozos kiszerelésben.
A HEINEKEN Hungária a radlerek kedvelőit sem hagyta cserben, két új, frissítően gyümölcsös ízzel bővítette a Gösser Natur Zitrone családot. A jól ismert citrom, mangó-citrom és áfonya-citrom után málna-rebarbara és görögdinnye-lime variánsokkal bővül az alkoholmentes Gösser Natur Zitrone radlerek sora. Míg előbbi újdonság remekül ötvözi a málna kellemesen gyümölcsös ízét a fanyar rebarbaráéval, így nyújtva meglepően új radler élményt, addig a görögdinnye-lime párosítás egy igazi frissítő a melegebb napokra.
Ahogy azt a fogyasztók eddig is megszokhatták, minden Gösser Natur Zitrone 100% természetességgel, valódi értéket képviselve kerül a boltok polcaira. A márka legújabb málna-rebarbara és görögdinnye-lime ízinnovációi 0,5 literes dobozos kiszerelésben érhetők el.
Kapcsolódó cikkeink
Az offline találkozásokért indított kampányt a Heineken
A felnőttek több mint fele érzi úgy, hogy túlterheli a…
Tovább olvasom >Soproni Szűretlen Lager
A limitált kiadású Soproni Szűretlen sört márkánk fennállásának 130. évfordulójára…
Tovább olvasom >Brandépítés a fesztiválokon
A fesztiválok mára a márkák számára nem csupán szponzorációs felületek,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >