Gyümölccsel kampányol a Kaufland Szlovákia az iskolákban
Friss gyümölcsöt és zöldséget oszt szét számos szlovák általános iskolában a Kaufland Szlovákia.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2021/09/kaufland-slovakia-to-distribute-fresh-fruits-in-primary-schools-300x174.webp)
Megtanítják a gyerekeket az egészséges étkezésre
A Fresh Headers projekt keretében a kiskereskedő hetente 2900 kg zöldséget és gyümölcsöt juttat el az ország általános iskoláiba.
A tanév során a Kaufland keddenként szállítja ki az alma-, banán-, mandarin-, barack-, szőlő-, kivi – és sárgarépa-adagokat a gyerekeknek.
A projekt 258 szlovák általános iskolát érint ebben az évben. A cél az, hogy minél több gyerek ismerkedjen meg az egészséges étkezés és a változatos étrend lehetőségeivel.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Előresietett a természet: korábban indul a bogyós gyümölcsök szezonja
Az idei meleg tél és enyhe tavasz következtében a természet…
Tovább olvasom >A Lidl Magyarország állásfoglalása a GVH által indított versenyfelügyeleti eljárással kapcsolatban
A Lidl Magyarország a Gazdasági Versenyhivatal által megindított versenyfelügyeleti eljárással…
Tovább olvasom >A Procter&Gamble különleges partnerséget jelentett be a Magyar Paralimpiai Bizottsággal és Hajmási Éva paralimpikonnal
A P&G nemzetközi szinten 12. éve kiemelt támogatója az olimpiai…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Tetra Pak bejelentette, hogy Alex Henriksen lesz a kelet-európai régió ügyvezető igazgatója
A Tetra Pak, a világ egyik vezető élelmiszerfeldolgozással és csomagolással…
Tovább olvasom >A hulladék körforgásáról fejlesztett új oktatási modulokat a Coca-Cola Magyarország
A körforgásos gazdaság alapjairól, és a víz, valamint az energia körforgásáról szóló, online tananyag…
Tovább olvasom >Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >