Gyülekeznek zászlaink alatt
Számos alkalommal írtunk a Facebook szerepéről a vendéglátós kommunikációban – ezúttal az adatok, amiket kommentálni sem kívánunk, beszélnek helyettünk. A közösségi média marketingszájtjának nevezett socialtimes.hu oldal top100-as listái között nyár óta megjelenteti a magyarországi gasztronómiai vonatkozású Facebook-oldalak naponta frissülő százas listáját (ebbe nem tartoznak bele a Facebook-on magánprofilként jelenlévők).
A rangsort a tagok száma alapján állapítják meg, de a táblázatban szerepel a tagok számának napi növekedése is.
A „legjobb” oldal, a NoSalty Websza-kácskönyv rajongóinak száma augusztus első felében már meghaladta a százezret, a második Mindmegette.hu-é a 25 ezret. Augusztus közepén a további három hely is szakácskönyves szájtoké volt (Receptvarázs, TV Paprika, Olcsó receptek), a hatodik helyig a vendéglátók közül a Don Pepe lánc jutott el tizenötezer taggal. A független vendéglátóhelyek sorában ekkor az első 5 „helyezett” a Déryné, a Symbol, a Kistücsök, a Pataki és a Prime volt. Az első százban szerepelnek szép számmal borászatok és egy nevével oldalát jegyző, jól felépített médiaszakács, Segal Viktor is, ő 1280 taggal
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
GKI elemzés: Miért élnek szűkösebben a magyar háztartások, mint bárki más az EU-ban?
Képzeljük el, hogy minden uniós ország lakói egy nagy áruházban…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelői árak 2025. májusban az előző hónaphoz képest 0,7 százalékkal mérséklődtek, az egy évvel korábbihoz képest átlagosan 6,9 százalékkal növekedtek
2025 májusában az ipari termelői árak átlagosan 6,9 százalékkal meghaladták…
Tovább olvasom >A fogyasztás húzza a gazdaságot
Az Egyensúly Intézet friss előrejelzése szerint a magyar gazdaság idei…
Tovább olvasom >