Győzött az e-papír forma
Magyarországon elsőként vezette be a brit ZBD új generációs, e-papír alapú polccímkéit a CBA üzletlánc most megnyílt mogyoródi üzlete. A világújdonságnak számító, mindössze a múlt év márciusában bemutatott megoldás alapja egy új generációs e-papír, mely grafikus megjelenítőként szolgál az üzlet teljes, 3500 darab polchelyén.
A tulajdonképpen fekete-fehér mini képernyő kontrasztarányai a látványt a valódi, feketével nyomott fehér papírhoz teszik hasonlóvá − ismertette az újdonságot a kizárólagos forgalmazó Laurel Kft. szakértője. Bessenyei Attila kiemelte, a felületen az áruház korlátlan információt jeleníthet meg, az árak mellett logók, akciók, vonalkódok, de akár képek is közölhetők. A mindig aktuális és korrekt árak egységesen, központilag jelennek meg az egyes polccímkéken, ezért kizárt a tévedés. Magukat a címkéket pedig akkor sem kell áthelyezni, ha az adott polcra más termék kerül, hiszen az ár mellett a felirat, grafika is központilag, vezeték nélküli hálózaton át változtatható.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Jól hangzik a 11 százalékos vagyonbővülés, de a Blochamps szerint ez csupán a szűk elit boldogsága
A Blochamps Capital szerint a felületes szemlélőnek megtévesztő a jegybank…
Tovább olvasom >Adni Öröm! – Országos összefogás az iskolakezdéshez
Immár ötödik alkalommal hirdeti meg közös tanszergyűjtő akcióját a Magyar…
Tovább olvasom >10 millió forinttal támogatja a nehéz sorsú fiatalokat a Lidl
Nagy érdeklődés övezte a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációja…
Tovább olvasom >