Győzött az e-papír forma
Magyarországon elsőként vezette be a brit ZBD új generációs, e-papír alapú polccímkéit a CBA üzletlánc most megnyílt mogyoródi üzlete. A világújdonságnak számító, mindössze a múlt év márciusában bemutatott megoldás alapja egy új generációs e-papír, mely grafikus megjelenítőként szolgál az üzlet teljes, 3500 darab polchelyén.
A tulajdonképpen fekete-fehér mini képernyő kontrasztarányai a látványt a valódi, feketével nyomott fehér papírhoz teszik hasonlóvá − ismertette az újdonságot a kizárólagos forgalmazó Laurel Kft. szakértője. Bessenyei Attila kiemelte, a felületen az áruház korlátlan információt jeleníthet meg, az árak mellett logók, akciók, vonalkódok, de akár képek is közölhetők. A mindig aktuális és korrekt árak egységesen, központilag jelennek meg az egyes polccímkéken, ezért kizárt a tévedés. Magukat a címkéket pedig akkor sem kell áthelyezni, ha az adott polcra más termék kerül, hiszen az ár mellett a felirat, grafika is központilag, vezeték nélküli hálózaton át változtatható.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >