Győzelemre játszunk
A második félév személyes találkozóinak sorát a Heineken új irodájában kezdte el a POPAI Magyarország Egyesület. A szeptember 8-án rendezett esemény házigazdája Salem Dániel national trade marketing manager volt. A meghirdetett, húsbavágóan aktuális témát (A vásárlásösztönzés jövője, avagy hogyan és milyen promóciókkal és eszközökkel szólítsuk meg most fogyasztóinkat?) a Heineken és a PromoLab prezentálásában is áttekinthették az egybegyűltek.
A Heineken oldaláról Eszéki Zoltán országos értékesítési igazgató köszöntötte a POPAI tagjait. Felvezetőjében hangsúlyozta, hogy a viharos piaci változások közepette mennyire fontos az iparági együttműködés erősítése, a vásárlók és szokásaik nyomon követése.
Salem Dániel a fogyasztókra ható globális trendek bemutatása után a hazai sajátosságokra is részletesen kitért retail és horeca szempontból egyaránt. A POPAI és Shop! központban is használatos PreStore-InStore-AtShelf felbontásban az eladáshelyi lehetőségek, eszközök, promóciós metódusok csatornaspecifikus körképe következett. Az e-kereskedelem immár kihagyhatatlan szereplőként szintén megjelent a palettán. A digitalizáció mint promóciós tényező is bemutatkozott, sőt az előadások után az érdeklődők ki is próbálhatták a Heineken VR szemüveges játékát.

Balról jobbra Goneth Jácint üzletfejlesztési vezető PromoLAB, Eszéki Zoltán országos értékesítési igazgató Heineken, Salem Dániel országos trade marketing vezető Heineken
Goneth Jácint, a PromoLAB üzletfejlesztési vezetője a gyakori promóciós tévhitek felvázolása után napjaink kihívásaira hívta fel a figyelmet. Az adatalapú bevonás új lehetőségeket nyit a játékos információküldés és akciós mozgósítás területén. A PromoLAB fejlesztése a mikrosite-ok helyett egy folyamatos, gyors, kényelmes, retargeting, szűrési és egyéb opciókkal bővített, kiemelt üzleti és IT-biztonságot nyújtó megoldás lehet a márkák és láncok számára.
A résztvevők aktívan, szokás szerint sok kérdéssel kapcsolódtak be az előadás menetébe. A találkozó jó hangulatához a kötetlen diskurzus, a finom szendvicsek és a frissítő alkoholmentes Gösser NaturZitrone radlerek is hozzájárultak. //
Kapcsolódó cikkeink
Egy év alatt félúton a Mastercard tokenizációs átalakulása Európában
Egy évvel azt követően, hogy a Mastercard bejelentette célját: 2030-ra…
Tovább olvasom >Csúcstechnológiás logisztikai központot nyitott a Picnic Németországban
A németországi Oberhausen városában nyitotta meg eddigi legfejlettebb e-kereskedelmi disztribúciós…
Tovább olvasom >Többmilliárdos kárt okoznak évente Magyarországon a hamisított élelmiszerek és italok
Magyarországon évente közel 16 milliárd forint veszteséget és több száz…
Tovább olvasom >További cikkeink
A lakosság harmada keresi még, hogyan tudna egészségesebben étkezni, és csak minden negyedik magyar táplálkozik tudatosan
Az étkezés nemcsak testünk megfelelő működésének alapja, hanem kritikus szerepe…
Tovább olvasom >Válaszutak éve: így reagáltak a baromfiipar szereplői a kihívásokra 2024-ben
A 2024-es év fordulópontot jelentett a hazai baromfiipar számára: a…
Tovább olvasom >Ezek lettek most a legolcsóbb termékek a boltokban
Miközben a boltok polcain még mindig találunk olyan termékeket, amelyek…
Tovább olvasom >