Győzelemre játszunk
A második félév személyes találkozóinak sorát a Heineken új irodájában kezdte el a POPAI Magyarország Egyesület. A szeptember 8-án rendezett esemény házigazdája Salem Dániel national trade marketing manager volt. A meghirdetett, húsbavágóan aktuális témát (A vásárlásösztönzés jövője, avagy hogyan és milyen promóciókkal és eszközökkel szólítsuk meg most fogyasztóinkat?) a Heineken és a PromoLab prezentálásában is áttekinthették az egybegyűltek.
A Heineken oldaláról Eszéki Zoltán országos értékesítési igazgató köszöntötte a POPAI tagjait. Felvezetőjében hangsúlyozta, hogy a viharos piaci változások közepette mennyire fontos az iparági együttműködés erősítése, a vásárlók és szokásaik nyomon követése.
Salem Dániel a fogyasztókra ható globális trendek bemutatása után a hazai sajátosságokra is részletesen kitért retail és horeca szempontból egyaránt. A POPAI és Shop! központban is használatos PreStore-InStore-AtShelf felbontásban az eladáshelyi lehetőségek, eszközök, promóciós metódusok csatornaspecifikus körképe következett. Az e-kereskedelem immár kihagyhatatlan szereplőként szintén megjelent a palettán. A digitalizáció mint promóciós tényező is bemutatkozott, sőt az előadások után az érdeklődők ki is próbálhatták a Heineken VR szemüveges játékát.

Balról jobbra Goneth Jácint üzletfejlesztési vezető PromoLAB, Eszéki Zoltán országos értékesítési igazgató Heineken, Salem Dániel országos trade marketing vezető Heineken
Goneth Jácint, a PromoLAB üzletfejlesztési vezetője a gyakori promóciós tévhitek felvázolása után napjaink kihívásaira hívta fel a figyelmet. Az adatalapú bevonás új lehetőségeket nyit a játékos információküldés és akciós mozgósítás területén. A PromoLAB fejlesztése a mikrosite-ok helyett egy folyamatos, gyors, kényelmes, retargeting, szűrési és egyéb opciókkal bővített, kiemelt üzleti és IT-biztonságot nyújtó megoldás lehet a márkák és láncok számára.
A résztvevők aktívan, szokás szerint sok kérdéssel kapcsolódtak be az előadás menetébe. A találkozó jó hangulatához a kötetlen diskurzus, a finom szendvicsek és a frissítő alkoholmentes Gösser NaturZitrone radlerek is hozzájárultak. //
Kapcsolódó cikkeink
Az Amazon visszakozik: kínai megrendelések lemondásával reagál az amerikai vámemelésre
A kereskedelmi háború új fejezete az e-kereskedelemben – az Amazon…
Tovább olvasom >Elárasztanak a zacskók: 22 milliárd műanyag csomagolás jöhet divatból 2030-ig
Az online rendelt ruhák ára nemcsak a pénztárcánkat, hanem a…
Tovább olvasom >Prémium ízek, mentes lendület
A sörpiac prémiumizációja tovább erősödik, a fogyasztók egyre inkább a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Komoly átalakulásban a magyar tésztapiac
A szokások változása alapjaiban formálják át a magyar tésztapiacot –…
Tovább olvasom >Magyar Édességgyártók Szövetsége: stagnáló piacon egyensúlyoz a magyar édesipar
A hazai édesipar számára mennyiségben stagnáló piacot hozott 2024, és…
Tovább olvasom >Linamar és Gallicoop vezeti továbbra is a Békés vármegyei TOP100 vállalati listát
Továbbra is a Linamar Hungary Zrt. és a Gallicoop Zrt.…
Tovább olvasom >