Győzelemre játszunk
A második félév személyes találkozóinak sorát a Heineken új irodájában kezdte el a POPAI Magyarország Egyesület. A szeptember 8-án rendezett esemény házigazdája Salem Dániel national trade marketing manager volt. A meghirdetett, húsbavágóan aktuális témát (A vásárlásösztönzés jövője, avagy hogyan és milyen promóciókkal és eszközökkel szólítsuk meg most fogyasztóinkat?) a Heineken és a PromoLab prezentálásában is áttekinthették az egybegyűltek.
A Heineken oldaláról Eszéki Zoltán országos értékesítési igazgató köszöntötte a POPAI tagjait. Felvezetőjében hangsúlyozta, hogy a viharos piaci változások közepette mennyire fontos az iparági együttműködés erősítése, a vásárlók és szokásaik nyomon követése.
Salem Dániel a fogyasztókra ható globális trendek bemutatása után a hazai sajátosságokra is részletesen kitért retail és horeca szempontból egyaránt. A POPAI és Shop! központban is használatos PreStore-InStore-AtShelf felbontásban az eladáshelyi lehetőségek, eszközök, promóciós metódusok csatornaspecifikus körképe következett. Az e-kereskedelem immár kihagyhatatlan szereplőként szintén megjelent a palettán. A digitalizáció mint promóciós tényező is bemutatkozott, sőt az előadások után az érdeklődők ki is próbálhatták a Heineken VR szemüveges játékát.
Goneth Jácint, a PromoLAB üzletfejlesztési vezetője a gyakori promóciós tévhitek felvázolása után napjaink kihívásaira hívta fel a figyelmet. Az adatalapú bevonás új lehetőségeket nyit a játékos információküldés és akciós mozgósítás területén. A PromoLAB fejlesztése a mikrosite-ok helyett egy folyamatos, gyors, kényelmes, retargeting, szűrési és egyéb opciókkal bővített, kiemelt üzleti és IT-biztonságot nyújtó megoldás lehet a márkák és láncok számára.
A résztvevők aktívan, szokás szerint sok kérdéssel kapcsolódtak be az előadás menetébe. A találkozó jó hangulatához a kötetlen diskurzus, a finom szendvicsek és a frissítő alkoholmentes Gösser NaturZitrone radlerek is hozzájárultak. //
Kapcsolódó cikkeink
Az európai online kereskedelem vezetői között többségben vannak a nem európai cégek
Az ezer legnagyobb európai online kereskedő közül mindössze 49% rendelkezik…
Tovább olvasom >Felelős e-kereskedelmet várnak el a lengyel vásárlók
A lengyel vásárlók egyre inkább elvárják az online boltoktól a…
Tovább olvasom >Új italipari szövetség gyorsítaná fel a megújulóenergia-használatot az értékláncban
A Diageo és a Coca-Cola vezetésével több nagy italipari vállalat,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >