Gyorssegély: a Schwarz csoport 10 millió euró értékben adományoz termékeket
A Schwarz Csoportot mélyen megdöbbentették az Ukrajnában zajló események. Különösen egy ilyen nehéz időszakban fontos, hogy a nemzetközi kereskedelmi tevékenységet folytató Schwarz Csoport felelős vállalatként járjon el.
A legfontosabb az azonnali segítségnyújtás, ezért a Lidl és a Kaufland kiskereskedelmi egységeket tulajdonló Schwarz Csoport a krízis kezdete óta különböző segélyszervezetekkel működik együtt a helyszínen, és már 3 millió euró értékben juttatott el pénzbeni és tárgyi adományokat. Ezt az összeget emeli most meg a csoport és így összesen 10 millió euró értékű támogatást nyújt, tartós élelmiszerek, ruhaneműk, higiéniai és egyéb olyan termékek formájában, melyekre most a leginkább szükség van Ukrajna határmenti területein tartózkodó menekültek ellátásához.
Kapcsolódó cikkeink
Eltávolítja a brit Lidl saját márkás termékeinek csomagolásáról a gyerekeket célzó elemeket
A brit Lidl 2025 közepéig eltávolítja saját márkás, „kevésbé egészséges”…
Tovább olvasom >Átalakulás küszöbén áll a Kaufland Lengyelországban
Egyre nagyobb fejtörést okoz a Kauflandnak lengyelországi részlege: a német…
Tovább olvasom >In-store pubot nyithat a Lidl Észak-Írországban
Hosszas jogi huzavona után a Lidl története során először nyit…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Munch-ba olvad Románia legnagyobb ételmentő platformja, így már közel hatezer partnertől lehet ételt menteni
A cseh versenytárs felvásárlása után, Romániában is folytatja a stratégiáját…
Tovább olvasom >A Valentin-napi hulladék kétharmada nem újrahasznosítható
Az Európai Unióban egyetlen Valentin-napon több mint 100 000 tonna…
Tovább olvasom >95 millió forint segítség másfél hónap alatt a Tesco munkatársaitól és vásárlóitól a rászorulóknak
95 millió forinttal támogatja az ország legnagyobb adománygyűjtő csapata az…
Tovább olvasom >