Gyorssegély: a Schwarz csoport 10 millió euró értékben adományoz termékeket
A Schwarz Csoportot mélyen megdöbbentették az Ukrajnában zajló események. Különösen egy ilyen nehéz időszakban fontos, hogy a nemzetközi kereskedelmi tevékenységet folytató Schwarz Csoport felelős vállalatként járjon el.
A legfontosabb az azonnali segítségnyújtás, ezért a Lidl és a Kaufland kiskereskedelmi egységeket tulajdonló Schwarz Csoport a krízis kezdete óta különböző segélyszervezetekkel működik együtt a helyszínen, és már 3 millió euró értékben juttatott el pénzbeni és tárgyi adományokat. Ezt az összeget emeli most meg a csoport és így összesen 10 millió euró értékű támogatást nyújt, tartós élelmiszerek, ruhaneműk, higiéniai és egyéb olyan termékek formájában, melyekre most a leginkább szükség van Ukrajna határmenti területein tartózkodó menekültek ellátásához.
Kapcsolódó cikkeink
Megnyitotta első kizárólag non-food üzletét a Lidl Németországban
A németországi Lotstettenben nyitotta meg első, kizárólag nem-élelmiszer termékeket kínáló…
Tovább olvasom >Újrahasznosított palackokkal újít a Lidl – egyre zöldebb a sajátmárkás kínálat
A Lidl Magyarország ismét fontos lépést tett a fenntarthatóság felé:…
Tovább olvasom >PET palackos üdítők csomagolását újítja meg a diszkontlánc
A Lidl Magyarország elkötelezett a saját márkás termékek csomagolásának optimalizálása…
Tovább olvasom >További cikkeink
Baba Kuponhét a Rossmann-nál – most először az Online Drogériában is elérhető a 10%-os kedvezmény
2025. augusztus 4. és 10. között ismét meghirdeti népszerű Baba…
Tovább olvasom >Több tízezer rendelést adtak már le a Kifli.hu új kedvezménypogramjában
Alig negyedév alatt érte el a 20 ezer főt a Kifli.hu Xtra…
Tovább olvasom >Nem a csillag számít: a negatív véleményt is látni akarja a magyar vásárló
A MediaMarkt friss kutatása szerint a vásárlók többsége maga is…
Tovább olvasom >