Gyorsan nő az ABC Data
Az ABC Data, az egyetlen közép- és kelet-európai piacokon közvetlenül is jelenlévő, IT- és szórakoztatóelektronikai disztribútor, kiemelkedő eredményt ért el Magyarországon 2016 első félévében, 325 százalékos növekedést regisztrálva. Poros Gábor, az ABC Data Hungary ügyvezető igazgatója szerint mindig könnyebb gyors növekedést elérni egy olyan vállalattal, amely nemrég lépett csak a piacra. Az ABC Data közvetlenül működik a közép- és kelet-európai régió nyolc országában. A magyar leányvállalat 2012-ben kezdte meg üzleti tevékenységét. Az ABC Data Budapest közelében nyitotta meg néhány hónappal ezelőtt a régió negyedik logisztikai központját. A beruházás lehetővé tette, hogy a vállalat további földrajzi lokációkon is teljesíteni tudja a vállalt kiszállítási időket, egyúttal lehetőséget biztosított az ügyfélszolgálat működési színvonalának javítására.
Kapcsolódó cikkeink
Csaknem 100 milliárd forintból fejlődhet tovább az élelmiszeripar
Megszülettek az első támogatói döntések a komplex élelmiszeripari fejlesztések kapcsán,…
Tovább olvasom >Kivárás van – bizalom kevésbé
Makrogazdasági kitekintés az Egyensúly Intézet I. negyedéves elemzésében Lassuló GDP-növekedés,…
Tovább olvasom >A mezőgazdasági beruházások 42 százalékát épületekre és építményekre fordították 2024-ben
A KSH előzetes adatai szerint 669,4 milliárd forint volt a…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Drágítja az élelmiszert, hogy túl sok kézen megy át? – Ellátási láncokról és a „rövidítés” illúziójáról beszélt Éder Tamás
Sokan gondolják úgy, hogy az élelmiszerek árából le lehetne faragni,…
Tovább olvasom >