Gyorsan nő az ABC Data
Az ABC Data, az egyetlen közép- és kelet-európai piacokon közvetlenül is jelenlévő, IT- és szórakoztatóelektronikai disztribútor, kiemelkedő eredményt ért el Magyarországon 2016 első félévében, 325 százalékos növekedést regisztrálva. Poros Gábor, az ABC Data Hungary ügyvezető igazgatója szerint mindig könnyebb gyors növekedést elérni egy olyan vállalattal, amely nemrég lépett csak a piacra. Az ABC Data közvetlenül működik a közép- és kelet-európai régió nyolc országában. A magyar leányvállalat 2012-ben kezdte meg üzleti tevékenységét. Az ABC Data Budapest közelében nyitotta meg néhány hónappal ezelőtt a régió negyedik logisztikai központját. A beruházás lehetővé tette, hogy a vállalat további földrajzi lokációkon is teljesíteni tudja a vállalt kiszállítási időket, egyúttal lehetőséget biztosított az ügyfélszolgálat működési színvonalának javítására.
Kapcsolódó cikkeink
Tejitalok gyártásába invesztál a dán Arla
Az Arla Foods egy tőkeberuházással kívánja támogatni a Starbucks és…
Tovább olvasom >125 millió euró értékű megállapodást írt alá az Aldi és a Dawn Meats Írországban
Az Aldi Írország a múlt héten jelentette be, hogy 125…
Tovább olvasom >60 millió eurót tervez beruházni finnországi sajtüzemébe a Valio
A Valio közlése szerint a beruházás célja a jelenlegi gyártóberendezés…
Tovább olvasom >További cikkeink
VOSZ Barométer – 2024. II. negyedév: kötelező optimizmus vagy valódi növekedés?
Az inflációs érzékelés továbbra is jelen van hazai vállalkozásoknál, miközben…
Tovább olvasom >Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >A nagyvállalatok ellenállnak a gazdasági bizonytalanságnak
Visszafogott várakozások jellemzik a hazai nagyvállalati szektort a következő egy…
Tovább olvasom >