Gyorsan bővül a Witor’s választéka
Csábító csokoládé, selymes mogyorókrém, lágy tejkrém, ropogós gabonadarabkák, karamellizált kakaóbab-darabkák és az ellenállhatatlan olasz design – ez a Witor’s sikerének a titka. A Witor’s szakemberei már több mint 50 éve kutatnak merész és eredeti megoldások után, hogy a piaci igényeket termékeikkel innovatív módon válaszolhassák meg. A lenyűgöző tartalomhoz és tetszetős csomagoláshoz ráadásul kedvező árak társulnak, így a Witor’s termékek mindenki számára vonzóak és elérhetőek.
A Witor’s praliné termékei 2013-ban érkeztek meg Magyarországra a Glatz Hungary Kft. kínálatában.
– Igyekszünk folyamatosan bővíteni a hazai kínálatot, hogy a magyar fogyasztókhoz is minél több termékváltozat eljusson a Witor’s széles választékából – mondja Helyes Hilda, a Glatz Hungary Kft. marketingmenedzsere. – Az ét-, tej-, és vegyes csokoládés 200 g-os ajándékdobozok mellé máris megérkeztek az inkább saját magunk kényeztetésére szolgáló zacskós, 250 g-os termékek, a már jól ismert változatokon kívül többek között fehércsokoládés, stracciatellás és friss epres ízben. A húsvéti szezonra a Witor’s igazi különlegességgel készül: a már jól ismert pralinék mini csokoládétojás formában, de a pralinék töltelékével jelennek meg, természetesen a Witor’shoz hűen szemet gyönyörködtető, színesebbnél színesebb csomagolásban.
Kapcsolódó cikkeink
Csokik a törődés jegyében
A novemberi nevezetes névnapokkal kezdődik, és nagyjából a május eleji…
Tovább olvasom >További cikkeink
Így kedveskedett fogyasztóinak a Kinley Valentin-nap alkalmából
Az idei Valentin-napon a Kinley különleges programokkal lepte meg fogyasztóit.…
Tovább olvasom >Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >