Gyorsan bővül a Witor’s választéka
Csábító csokoládé, selymes mogyorókrém, lágy tejkrém, ropogós gabonadarabkák, karamellizált kakaóbab-darabkák és az ellenállhatatlan olasz design – ez a Witor’s sikerének a titka. A Witor’s szakemberei már több mint 50 éve kutatnak merész és eredeti megoldások után, hogy a piaci igényeket termékeikkel innovatív módon válaszolhassák meg. A lenyűgöző tartalomhoz és tetszetős csomagoláshoz ráadásul kedvező árak társulnak, így a Witor’s termékek mindenki számára vonzóak és elérhetőek.
A Witor’s praliné termékei 2013-ban érkeztek meg Magyarországra a Glatz Hungary Kft. kínálatában.
– Igyekszünk folyamatosan bővíteni a hazai kínálatot, hogy a magyar fogyasztókhoz is minél több termékváltozat eljusson a Witor’s széles választékából – mondja Helyes Hilda, a Glatz Hungary Kft. marketingmenedzsere. – Az ét-, tej-, és vegyes csokoládés 200 g-os ajándékdobozok mellé máris megérkeztek az inkább saját magunk kényeztetésére szolgáló zacskós, 250 g-os termékek, a már jól ismert változatokon kívül többek között fehércsokoládés, stracciatellás és friss epres ízben. A húsvéti szezonra a Witor’s igazi különlegességgel készül: a már jól ismert pralinék mini csokoládétojás formában, de a pralinék töltelékével jelennek meg, természetesen a Witor’shoz hűen szemet gyönyörködtető, színesebbnél színesebb csomagolásban.
Kapcsolódó cikkeink
Csokik a törődés jegyében
A novemberi nevezetes névnapokkal kezdődik, és nagyjából a május eleji…
Tovább olvasom >További cikkeink
Indul a nyár legmenőbb sörös játéka Budapesten
Hat ikonikus budapesti söröző, 42 sörcsapjának kisüzemi specialitásait kínálja kóstolásra…
Tovább olvasom >Gourmet kaland útközben is: megújult az OMV VIVA nyári gasztrokínálata
A nyár nemcsak a szabadságról és a napsütésről szól, hanem…
Tovább olvasom >Visszavonulót fúj a Wizz Air: kivonul Abu-Dzabiból, leállítja közel-keleti járatait
Drasztikus döntést jelentett be a Wizz Air: 2025. szeptember 1-jétől…
Tovább olvasom >