Gyorsan bővül a Witor’s választéka
Csábító csokoládé, selymes mogyorókrém, lágy tejkrém, ropogós gabonadarabkák, karamellizált kakaóbab-darabkák és az ellenállhatatlan olasz design – ez a Witor’s sikerének a titka. A Witor’s szakemberei már több mint 50 éve kutatnak merész és eredeti megoldások után, hogy a piaci igényeket termékeikkel innovatív módon válaszolhassák meg. A lenyűgöző tartalomhoz és tetszetős csomagoláshoz ráadásul kedvező árak társulnak, így a Witor’s termékek mindenki számára vonzóak és elérhetőek.
A Witor’s praliné termékei 2013-ban érkeztek meg Magyarországra a Glatz Hungary Kft. kínálatában.
– Igyekszünk folyamatosan bővíteni a hazai kínálatot, hogy a magyar fogyasztókhoz is minél több termékváltozat eljusson a Witor’s széles választékából – mondja Helyes Hilda, a Glatz Hungary Kft. marketingmenedzsere. – Az ét-, tej-, és vegyes csokoládés 200 g-os ajándékdobozok mellé máris megérkeztek az inkább saját magunk kényeztetésére szolgáló zacskós, 250 g-os termékek, a már jól ismert változatokon kívül többek között fehércsokoládés, stracciatellás és friss epres ízben. A húsvéti szezonra a Witor’s igazi különlegességgel készül: a már jól ismert pralinék mini csokoládétojás formában, de a pralinék töltelékével jelennek meg, természetesen a Witor’shoz hűen szemet gyönyörködtető, színesebbnél színesebb csomagolásban.
Kapcsolódó cikkeink
Csokik a törődés jegyében
A novemberi nevezetes névnapokkal kezdődik, és nagyjából a május eleji…
Tovább olvasom >További cikkeink
Baba Kuponhét a Rossmann-nál – most először az Online Drogériában is elérhető a 10%-os kedvezmény
2025. augusztus 4. és 10. között ismét meghirdeti népszerű Baba…
Tovább olvasom >Több tízezer rendelést adtak már le a Kifli.hu új kedvezménypogramjában
Alig negyedév alatt érte el a 20 ezer főt a Kifli.hu Xtra…
Tovább olvasom >Nem a csillag számít: a negatív véleményt is látni akarja a magyar vásárló
A MediaMarkt friss kutatása szerint a vásárlók többsége maga is…
Tovább olvasom >