Gyorsabb és könnyebb lesz rendelni az ALDI-tól
Az Aldi Süd és az Instacart bejelentették partnerségük globális kiterjesztését, amely az Instacart Connected Stores technológiáját világszerte elérhetővé teszi. Az együttműködés 2017 óta tart az Egyesült Államokban, ahol az Instacart gyors, egynapos kiszállítást biztosít az Aldi vásárlóinak. Most azonban a két vállalat egy átfogóbb digitális megoldáscsomag bevezetésével kívánja továbbfejleszteni az élményt.

Ezek az újítások lehetővé teszik a vásárlási élmény még személyre szabottabbá és kényelmesebbé tételét
Az omnichannel, vagyis a többcsatornás stratégia célja, hogy a vásárlók számára zökkenőmentes vásárlási élményt nyújtson mind online, mind offline környezetben. Az Aldi Süd ezt a célt az Instacart Connected Stores technológiáinak integrálásával kívánja elérni. Az In-Store mód lehetővé teszi a vásárlók számára, hogy az Instacart alkalmazásán keresztül valós időben ellenőrizzék a készletet, válogassanak a termékek között, és hozzáférjenek az aktuális akciókhoz. A Carrot Tags nevű rendszer pedig egy pick-to-light technológiával segíti a vásárlókat a termékek megtalálásában: amikor a vásárló kiválaszt egy terméket az alkalmazásban, a megfelelő polccímke felvillan, megkönnyítve ezzel a keresést.
Ausztriában már tesztelik az AI-alapú Caper Carts technológiát, amely intelligens bevásárlókocsik segítségével teszi lehetővé, hogy a vásárlók valós időben nyomon követhessék a kosárba helyezett termékeket egy digitális képernyőn. Azok számára, akik kártyával fizetnek, külön „gyors sáv” biztosítja a gyorsabb fizetést és kijutást az áruházból.
David McIntosh, az Instacart Connected Stores alelnöke szerint ezek az újítások lehetővé teszik a vásárlási élmény még személyre szabottabbá és kényelmesebbé tételét. Az Instacart teljesítési technológiája az Aldi e-kereskedelmi átvételi megrendeléseinek egyszerűsítésére is szolgál majd, tovább javítva az ügyfélszolgálati élményt.
Az Aldi Süd és az Instacart együttműködése új mércét állít fel a modern vásárlási élmény terén, ahol a technológia és a kényelem kéz a kézben járnak. Az új megoldások lehetővé teszik, hogy a vásárlók még hatékonyabban intézzék bevásárlásaikat, akár az áruházban, akár otthonról.
Kapcsolódó cikkeink
Telt ház lesz 10 km-en a 30. ALDI Női Futógálán
Kiemelkedő érdeklődés előzi meg Magyarország egyetlen női futóversenyét, a 30.…
Tovább olvasom >Mintegy 500 termék árát csökkenti a Lidl Németországban
A Lidl bejelentette edditi történetének legnagyobb volumenű árcsökkentését: a diszkontlánc…
Tovább olvasom >Több mint 60 háztartási és higiéniai termék ára csökken az ALDI-ban
A vásárlók igényeihez és a piaci környezethez igazodva újabb szakaszához…
Tovább olvasom >További cikkeink
Mindent a házi kedvencnek! – Euromonitor International 2025
A globális kisállatgondozási piac 2025-ben várhatóan eléri a 215 milliárd…
Tovább olvasom >Háromból két fogyasztó jobb vásárlási élményre számít
Egy friss felmérés szerint a fogyasztók és az üzleti vezetők…
Tovább olvasom >IDEAAL™: Versenyképes fehérjekészítmény hazai szereplőktől
Egy közös kutatásfejlesztési projekt, három szereplő, egy egyedülálló tejfehérje-készítmény –…
Tovább olvasom >