Gyorsabb és könnyebb lesz rendelni az ALDI-tól
Az Aldi Süd és az Instacart bejelentették partnerségük globális kiterjesztését, amely az Instacart Connected Stores technológiáját világszerte elérhetővé teszi. Az együttműködés 2017 óta tart az Egyesült Államokban, ahol az Instacart gyors, egynapos kiszállítást biztosít az Aldi vásárlóinak. Most azonban a két vállalat egy átfogóbb digitális megoldáscsomag bevezetésével kívánja továbbfejleszteni az élményt.

Ezek az újítások lehetővé teszik a vásárlási élmény még személyre szabottabbá és kényelmesebbé tételét
Az omnichannel, vagyis a többcsatornás stratégia célja, hogy a vásárlók számára zökkenőmentes vásárlási élményt nyújtson mind online, mind offline környezetben. Az Aldi Süd ezt a célt az Instacart Connected Stores technológiáinak integrálásával kívánja elérni. Az In-Store mód lehetővé teszi a vásárlók számára, hogy az Instacart alkalmazásán keresztül valós időben ellenőrizzék a készletet, válogassanak a termékek között, és hozzáférjenek az aktuális akciókhoz. A Carrot Tags nevű rendszer pedig egy pick-to-light technológiával segíti a vásárlókat a termékek megtalálásában: amikor a vásárló kiválaszt egy terméket az alkalmazásban, a megfelelő polccímke felvillan, megkönnyítve ezzel a keresést.
Ausztriában már tesztelik az AI-alapú Caper Carts technológiát, amely intelligens bevásárlókocsik segítségével teszi lehetővé, hogy a vásárlók valós időben nyomon követhessék a kosárba helyezett termékeket egy digitális képernyőn. Azok számára, akik kártyával fizetnek, külön „gyors sáv” biztosítja a gyorsabb fizetést és kijutást az áruházból.
David McIntosh, az Instacart Connected Stores alelnöke szerint ezek az újítások lehetővé teszik a vásárlási élmény még személyre szabottabbá és kényelmesebbé tételét. Az Instacart teljesítési technológiája az Aldi e-kereskedelmi átvételi megrendeléseinek egyszerűsítésére is szolgál majd, tovább javítva az ügyfélszolgálati élményt.
Az Aldi Süd és az Instacart együttműködése új mércét állít fel a modern vásárlási élmény terén, ahol a technológia és a kényelem kéz a kézben járnak. Az új megoldások lehetővé teszik, hogy a vásárlók még hatékonyabban intézzék bevásárlásaikat, akár az áruházban, akár otthonról.
Kapcsolódó cikkeink
Rekordméretű élelmiszergyűjtést szervez a Magyar Élelmiszerbank Egyesület pénteken és szombaton
A Magyar Élelmiszerbank Egyesület által szervezett pénteki és szombati adománygyűjtésen…
Tovább olvasom >Szénsavmentes proseccót dobott piacra az Aldi az Egyesült Királyságban
Egyedülálló újdonságot vezetett be az Aldi a brit borpiacon: megjelent…
Tovább olvasom >Az ALDI is felkészült a balatoni szezonra: 100 új munkahely és hosszabb nyitvatartás
Idén nyáron is kiemelt figyelemmel készül a Balaton körüli turisztikai…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy Márton: árréskorlátozást vezetne be a kormány a háztartási cikkeket árusító boltokra
A kormány szerdán tárgyalhatja, csütörtökön pedig várhatóan elfogadhatja azt az…
Tovább olvasom >Drágább Barbie, soványabb Heinz – Trump vámjai átrajzolják a globális fogyasztói piacot
Donald Trump vámpolitikájának hatása egyre több iparágat érint: játékgyártók, autóipari…
Tovább olvasom >Csaknem 20 százalékkal olcsóbb élelmiszerek? A kormány elégedett az árréscsökkentés eredmnyeivel
„Egyre több terméket lehet olcsóbban megvásárolni az árréscsökkentésnek köszönhetően, az…
Tovább olvasom >