Gyorsabb és könnyebb lesz rendelni az ALDI-tól
Az Aldi Süd és az Instacart bejelentették partnerségük globális kiterjesztését, amely az Instacart Connected Stores technológiáját világszerte elérhetővé teszi. Az együttműködés 2017 óta tart az Egyesült Államokban, ahol az Instacart gyors, egynapos kiszállítást biztosít az Aldi vásárlóinak. Most azonban a két vállalat egy átfogóbb digitális megoldáscsomag bevezetésével kívánja továbbfejleszteni az élményt.
Az omnichannel, vagyis a többcsatornás stratégia célja, hogy a vásárlók számára zökkenőmentes vásárlási élményt nyújtson mind online, mind offline környezetben. Az Aldi Süd ezt a célt az Instacart Connected Stores technológiáinak integrálásával kívánja elérni. Az In-Store mód lehetővé teszi a vásárlók számára, hogy az Instacart alkalmazásán keresztül valós időben ellenőrizzék a készletet, válogassanak a termékek között, és hozzáférjenek az aktuális akciókhoz. A Carrot Tags nevű rendszer pedig egy pick-to-light technológiával segíti a vásárlókat a termékek megtalálásában: amikor a vásárló kiválaszt egy terméket az alkalmazásban, a megfelelő polccímke felvillan, megkönnyítve ezzel a keresést.
Ausztriában már tesztelik az AI-alapú Caper Carts technológiát, amely intelligens bevásárlókocsik segítségével teszi lehetővé, hogy a vásárlók valós időben nyomon követhessék a kosárba helyezett termékeket egy digitális képernyőn. Azok számára, akik kártyával fizetnek, külön „gyors sáv” biztosítja a gyorsabb fizetést és kijutást az áruházból.
David McIntosh, az Instacart Connected Stores alelnöke szerint ezek az újítások lehetővé teszik a vásárlási élmény még személyre szabottabbá és kényelmesebbé tételét. Az Instacart teljesítési technológiája az Aldi e-kereskedelmi átvételi megrendeléseinek egyszerűsítésére is szolgál majd, tovább javítva az ügyfélszolgálati élményt.
Az Aldi Süd és az Instacart együttműködése új mércét állít fel a modern vásárlási élmény terén, ahol a technológia és a kényelem kéz a kézben járnak. Az új megoldások lehetővé teszik, hogy a vásárlók még hatékonyabban intézzék bevásárlásaikat, akár az áruházban, akár otthonról.
Kapcsolódó cikkeink
Magasabb fokozatba kapcsol a Lidl nemzetközi terjeszkedése
Rálépett a gázra a Lidl nemzetközi bolthálózatának bővítése kapcsán. A…
Tovább olvasom >Megszünteti az Asda árösszehasonlító programját
Mindösszesen egy év után megszünteti az Asda az Aldi és…
Tovább olvasom >210 tonnányi adományt gyűjtött az ALDI vásárlóival jótékony célra
Az ALDI 2024-ben is számos jótékonysági akcióban vett részt, és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Erős márkák, erős Magyarország: a Nemzetgazdasági Minisztérium aktívan támogatja a hazai vállalkozások márkaépítési törekvéseit
A hazai vállalkozások versenyképességet támogató adórendszer, a tisztességes kereskedelmi gyakorlatok,…
Tovább olvasom >GKI elemzés: A gazdasági kiszolgáltatottságról mi magunk is tehetünk
A kormány 2025-ös „repülőrajtjához” szükség lenne az export felfutására (a…
Tovább olvasom >Top 50 a turizmusban: ők voltak az ágazat fontos szereplői 2024-ben
Gyulay Zsolt, Gerendai Károly, Kreinbacher József, Orbán Ráhel, Scheer Sándor,…
Tovább olvasom >