Gyorsabb és könnyebb lesz rendelni az ALDI-tól
Az Aldi Süd és az Instacart bejelentették partnerségük globális kiterjesztését, amely az Instacart Connected Stores technológiáját világszerte elérhetővé teszi. Az együttműködés 2017 óta tart az Egyesült Államokban, ahol az Instacart gyors, egynapos kiszállítást biztosít az Aldi vásárlóinak. Most azonban a két vállalat egy átfogóbb digitális megoldáscsomag bevezetésével kívánja továbbfejleszteni az élményt.

Ezek az újítások lehetővé teszik a vásárlási élmény még személyre szabottabbá és kényelmesebbé tételét
Az omnichannel, vagyis a többcsatornás stratégia célja, hogy a vásárlók számára zökkenőmentes vásárlási élményt nyújtson mind online, mind offline környezetben. Az Aldi Süd ezt a célt az Instacart Connected Stores technológiáinak integrálásával kívánja elérni. Az In-Store mód lehetővé teszi a vásárlók számára, hogy az Instacart alkalmazásán keresztül valós időben ellenőrizzék a készletet, válogassanak a termékek között, és hozzáférjenek az aktuális akciókhoz. A Carrot Tags nevű rendszer pedig egy pick-to-light technológiával segíti a vásárlókat a termékek megtalálásában: amikor a vásárló kiválaszt egy terméket az alkalmazásban, a megfelelő polccímke felvillan, megkönnyítve ezzel a keresést.
Ausztriában már tesztelik az AI-alapú Caper Carts technológiát, amely intelligens bevásárlókocsik segítségével teszi lehetővé, hogy a vásárlók valós időben nyomon követhessék a kosárba helyezett termékeket egy digitális képernyőn. Azok számára, akik kártyával fizetnek, külön „gyors sáv” biztosítja a gyorsabb fizetést és kijutást az áruházból.
David McIntosh, az Instacart Connected Stores alelnöke szerint ezek az újítások lehetővé teszik a vásárlási élmény még személyre szabottabbá és kényelmesebbé tételét. Az Instacart teljesítési technológiája az Aldi e-kereskedelmi átvételi megrendeléseinek egyszerűsítésére is szolgál majd, tovább javítva az ügyfélszolgálati élményt.
Az Aldi Süd és az Instacart együttműködése új mércét állít fel a modern vásárlási élmény terén, ahol a technológia és a kényelem kéz a kézben járnak. Az új megoldások lehetővé teszik, hogy a vásárlók még hatékonyabban intézzék bevásárlásaikat, akár az áruházban, akár otthonról.
Kapcsolódó cikkeink
Öt év alatt 60%-os növekedést ért el az Aldi Spanyolországban
Az Aldi Nord az elmúlt öt év leggyorsabban növekvő élelmiszerláncává…
Tovább olvasom >Lakásépítést szorgalmaz a német építésügyi miniszter az élelmiszerüzletek fölé
Verena Hubertz német építésügyi miniszter arra ösztönözné a nagy kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >Egymillió adag ételt adományoz a brit Aldi rászorulóknak a nyári szünetben
Az Aldi tovább bővíti jótékonysági kezdeményezései körét: a diszkontlánc vállalta,…
Tovább olvasom >További cikkeink
MBH-elemzés: A vártnál jobb GDP adatokat közölt a KSH
2025 második negyedévében a KSH által közzétett GDP adatok az…
Tovább olvasom >Forró augusztusban bíznak a sörgyártók
A tavalyi közel három százalékos növekedést követően az idei első…
Tovább olvasom >Gulyás Gergely: kiterjeszti a kormány a kistelepülési élelmiszerüzletek támogatási programját
Kiterjeszti a kormány az 5000 fő alatti településeken indult élelmiszerüzlet-támogatási…
Tovább olvasom >