Gyorsabb és könnyebb lesz rendelni az ALDI-tól
Az Aldi Süd és az Instacart bejelentették partnerségük globális kiterjesztését, amely az Instacart Connected Stores technológiáját világszerte elérhetővé teszi. Az együttműködés 2017 óta tart az Egyesült Államokban, ahol az Instacart gyors, egynapos kiszállítást biztosít az Aldi vásárlóinak. Most azonban a két vállalat egy átfogóbb digitális megoldáscsomag bevezetésével kívánja továbbfejleszteni az élményt.

Ezek az újítások lehetővé teszik a vásárlási élmény még személyre szabottabbá és kényelmesebbé tételét
Az omnichannel, vagyis a többcsatornás stratégia célja, hogy a vásárlók számára zökkenőmentes vásárlási élményt nyújtson mind online, mind offline környezetben. Az Aldi Süd ezt a célt az Instacart Connected Stores technológiáinak integrálásával kívánja elérni. Az In-Store mód lehetővé teszi a vásárlók számára, hogy az Instacart alkalmazásán keresztül valós időben ellenőrizzék a készletet, válogassanak a termékek között, és hozzáférjenek az aktuális akciókhoz. A Carrot Tags nevű rendszer pedig egy pick-to-light technológiával segíti a vásárlókat a termékek megtalálásában: amikor a vásárló kiválaszt egy terméket az alkalmazásban, a megfelelő polccímke felvillan, megkönnyítve ezzel a keresést.
Ausztriában már tesztelik az AI-alapú Caper Carts technológiát, amely intelligens bevásárlókocsik segítségével teszi lehetővé, hogy a vásárlók valós időben nyomon követhessék a kosárba helyezett termékeket egy digitális képernyőn. Azok számára, akik kártyával fizetnek, külön „gyors sáv” biztosítja a gyorsabb fizetést és kijutást az áruházból.
David McIntosh, az Instacart Connected Stores alelnöke szerint ezek az újítások lehetővé teszik a vásárlási élmény még személyre szabottabbá és kényelmesebbé tételét. Az Instacart teljesítési technológiája az Aldi e-kereskedelmi átvételi megrendeléseinek egyszerűsítésére is szolgál majd, tovább javítva az ügyfélszolgálati élményt.
Az Aldi Süd és az Instacart együttműködése új mércét állít fel a modern vásárlási élmény terén, ahol a technológia és a kényelem kéz a kézben járnak. Az új megoldások lehetővé teszik, hogy a vásárlók még hatékonyabban intézzék bevásárlásaikat, akár az áruházban, akár otthonról.
Kapcsolódó cikkeink
Glutént tartalmazhat: proteinszeletet hívott vissza az Aldi Magyarországon
Az Aldi Magyarország visszahívott egy népszerű proteinszeletet, miután kiderült, hogy…
Tovább olvasom >Húsvéti defláció: 7,5%-kal olcsóbb a húsvéti menü az ALDI-ban
Húsvét közeledtével az ünnepi asztal lenépszerűbb termékeinek árát csökkenti az…
Tovább olvasom >Radikális árcsökkenés az ALDI-nál
Az ALDI Magyarország jelentős árcsökkentést hajt végre húsvét előtt. A…
Tovább olvasom >További cikkeink
Árrésstop árnyékában: így alakulnak a húsvéti bevásárlás költségei 2025-ben
Az idei húsvéti bevásárlási szezon igazi meglepetése nem a csokinyúl…
Tovább olvasom >Az élelmiszerbiztonságra is kihathat a ragadós száj- és körömfájás-járvány
Miközben a hatóságok versenyt futnak az idővel, hogy megfékezzék a…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >