Gyors élelmiszer-házhozszállítási szolgáltatásban működik együtt a Just Eat és a Getir
Partnerségre lépett a Just Eat a Getir gyors élelmiszer-házhozszállítási szolgáltatóval az európai piac bővítése érdekében.
Az együttműködés keretében a Getir termékportfólióját a felek a Just Eat piactérbe integrálják, amelyet aztán a Getir futárai szállítanak házhoz.
A szolgáltatás elsőként Németországban indul el, majd azt követően az Egyesült Királyságban, Spanyolországban, Olaszországban és Franciaországban is.
A két erős nemzetközi márka együttműködése abszolút win-win helyzetet teremt: a Just Eat Takeaway.com vásárlói szélesebb élelmiszer- és kényelmitermék-kínálatból választhatnak, ugyanakkor a Getir egy szélesebb vásárlói bázishoz kap hozzáférést, és tovább növekedhet Európában.
Kapcsolódó cikkeink
(Még) nem mindenkinek való az élelmiszer e-kereskedelem
Az online élelmiszerboltok demokratizálódása hosszabb időt vesz igénybe, mint amire…
Tovább olvasom >Kivonul a Getir az USA-ból, de a FreshDirect folytatja működését
A gyorskereskedelmi vállalat bejelentette, hogy tőkéjét hazai piacára, Törökországba csoportosítja…
Tovább olvasom >Kivonulni készül Nyugat-Európából a Getir
A Getir gyorskereskedelmi vállalat arra készül, hogy Törökország és (egyelőre)…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >