Gyönge számok az Adidastól
Gyengén sikerült a második negyedéve az Adidasnak Nyugat-Európában, ami az egész vállalat teljesítményére rányomta a bélyegét.
A második negyedéves árbevétel 3,38 milliárd euró lett a várt 3,43 milliárd euró helyett, ami 3,8 százalékos csökkenést jelent az előző év azonos időszakához képest.
Bár a közvetlen költségek levonása után kapott bruttó eredményhányad a várt 49,3 százalék helyett 50,1 százalék lett, mind az operatív, mind pedig az adózott eredmény elmaradt a várakozástól. Utóbbi 172 millió euró lett az egy évvel korábbi 164 millió, és a várt 175,8 millió helyett.
A 12,1 százalékkal visszaeső nyugat-európai árbevétel hatására a sportszergyártó társaság csökkentette a 2013-ra megfogalmazott árbevétel várakozásait, és már csak öt százalékot nem meghaladó mértékű növekedést vár az idei évre. (N. A., Világgazdaság)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >