Gyógyszerügyek másképp – stratégiai szemléletváltás az Innovatív Gyógyszergyártók Egyesülete (AIPM) és a Positive Adamsky PDKY együttműködésében
Gyógyszerügyek másképp – stratégiai szemléletváltás az Innovatív Gyógyszergyártók Egyesülete (AIPM) és a Positive Adamsky PDKY együttműködésében.
Az Innovatív Gyógyszergyártók Egyesülete (AIPM) és kommunikációs stratégiai partnere, a Positive Adamsky PDKY második alkalommal hozta közös platformra a hazai és nemzetközi gyógyszeripar, az egészségpolitika, az ellátórendszer, valamint az akadémiai és befektetői szféra szereplőit – idén már több mint 300 fő részvételével. Szóba kerültek többek között gyógyszerfinanszírozási kérdések, szó volt az egészségügy nemzetstratégiai jelentőségéről, a gyógyszeripar befektetői oldaláról, vagy az adatalapú egészségügyről.
Az esemény stratégiai és kommunikációs koordinációját ismét a Positive Adamsky végezte – nemcsak rendezvényszinten, hanem koncepcionális partnerként és PR-kommunikációs tanácsadóként is. Idén még hangsúlyosabban az iparági komfortzóna elmozdítása volt a cél, az expect the unexpected mindset felvillantása egy olyan szigorúan szabályozott iparágban, mint a gyógyszeripar.
Vaszary Ádám, a Positive Adamsky kreatív CEO-ja így fogalmazott:
„Az AIPM Konferencia azt bizonyította, hogy az innováció nemcsak technológiai, hanem kommunikációs kérdés is. És ha jól csinálják, párbeszédet indít, sőt irányt mutat. Nagyon büszkék vagyunk rá, hogy ebben, és több más egészségügyi rendezvényben is partnerei lehetünk az AIPM-nek, olyan szinergiákat létrehozva, amelyek valós, kézzel fogható eredményeket hoznak.”
A konferencián teljes programja arra épült, hogy egészségpolitikai és szakmai síkon, hanem a gyógyszerügy jövőjéről szóló narratívák szintjén is.
Kapcsolódó cikkeink
Olcsóbbá válik a fogyókúra: árzuhanás a GLP-1 gyógyszerek piacán
Az Egyesült Államokban rohamosan csökken a GLP-1 típusú fogyókúrás gyógyszerek…
Tovább olvasom >Lassuló növekedés, új kihívások előtt a Novo Nordisk
Visszafogottabb befektetői várakozások és piaci turbulenciák árnyékolják be a Novo…
Tovább olvasom >Stratégiai szintre lép a TEVA és a Positive Adamsky PDKY együttműködése
A Positive Adamsky frissen megújult márkaneve és arculata, a PDKY…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kezdő vállalkozóknak indít díjmentes képzést a Kamara
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) a területi kamarák közreműködésével…
Tovább olvasom >Rekord magasságba szökött a svájci Lidl sajtexportja tavaly
Tizenöt éves fennállásának legerősebb évét zárta a svájci Lidl sajtexport…
Tovább olvasom >Alkoholmentes sörbe invesztál Robbie Williams
Robbie Williams személyében befektetőt kapott az ausztrál Heaps Normal alkoholmentes…
Tovább olvasom >