Gyógyszerügyek másképp – stratégiai szemléletváltás az Innovatív Gyógyszergyártók Egyesülete (AIPM) és a Positive Adamsky PDKY együttműködésében
Gyógyszerügyek másképp – stratégiai szemléletváltás az Innovatív Gyógyszergyártók Egyesülete (AIPM) és a Positive Adamsky PDKY együttműködésében.
Az Innovatív Gyógyszergyártók Egyesülete (AIPM) és kommunikációs stratégiai partnere, a Positive Adamsky PDKY második alkalommal hozta közös platformra a hazai és nemzetközi gyógyszeripar, az egészségpolitika, az ellátórendszer, valamint az akadémiai és befektetői szféra szereplőit – idén már több mint 300 fő részvételével. Szóba kerültek többek között gyógyszerfinanszírozási kérdések, szó volt az egészségügy nemzetstratégiai jelentőségéről, a gyógyszeripar befektetői oldaláról, vagy az adatalapú egészségügyről.
Az esemény stratégiai és kommunikációs koordinációját ismét a Positive Adamsky végezte – nemcsak rendezvényszinten, hanem koncepcionális partnerként és PR-kommunikációs tanácsadóként is. Idén még hangsúlyosabban az iparági komfortzóna elmozdítása volt a cél, az expect the unexpected mindset felvillantása egy olyan szigorúan szabályozott iparágban, mint a gyógyszeripar.
Vaszary Ádám, a Positive Adamsky kreatív CEO-ja így fogalmazott:
„Az AIPM Konferencia azt bizonyította, hogy az innováció nemcsak technológiai, hanem kommunikációs kérdés is. És ha jól csinálják, párbeszédet indít, sőt irányt mutat. Nagyon büszkék vagyunk rá, hogy ebben, és több más egészségügyi rendezvényben is partnerei lehetünk az AIPM-nek, olyan szinergiákat létrehozva, amelyek valós, kézzel fogható eredményeket hoznak.”
A konferencián teljes programja arra épült, hogy egészségpolitikai és szakmai síkon, hanem a gyógyszerügy jövőjéről szóló narratívák szintjén is.
Kapcsolódó cikkeink
Stratégiai szintre lép a TEVA és a Positive Adamsky PDKY együttműködése
A Positive Adamsky frissen megújult márkaneve és arculata, a PDKY…
Tovább olvasom >Nem a patikákon múlik – önkéntes árkorlátot kérne a kormány a gyógyszerpiaci szereplőktől
A kormány a nem támogatott gyógyszerek árának letörését tűzte ki…
Tovább olvasom >A Positive PR lett a DIEGO hivatalos PR-ügynöksége
A Positive Adamsky tagügynöksége, a Positive PR lett a piacvezető…
Tovább olvasom >További cikkeink
Újabb boltbezárási hullámot indít el a Lázár-minisztéium
Magyarországon a kereskedelmi beruházások több, mint 10 százalékkal visszaestek, a…
Tovább olvasom >GKI: Távol még az árstabilitás – idén 4,3%-os árindex várható
2025 májusában a KSH 4,4%-os fogyasztói árindex emelkedésről számolt be,…
Tovább olvasom >Coca-Cola HBC Magyarország: 22 millió forintnyi támogatás a hazai bartenderszakmának
A Coca-Cola HBC Magyarország 2025-ben 6 millió forinttal, az elmúlt…
Tovább olvasom >