Gyermekjáték: eredményes displayek
A bemutató termékek displayen keresztül történő megjelenítése különösen fontos szerepet kap a játékok esetében. Az In-Line displayek kihelyezése különösen jól alkalmazható a játékvásárlások ösztönzésére. Elmondható azonban, hogy a displayek nem növelik az impulzus vásárlások arányát a kategóriában. Az impulzus vásárlások gyakrabban történnek az elsődleges folyosókon, mint a displayekről. Ennek ellenére a displayek használatának lehet egy másik kiemelten fontos funkciója a kategórián belül. A vásárlók beterelése a folyosóra, akiknek ide jutva lehetőségük nyílik arra, hogy böngésszenek a kategória rendelkezésre álló termékei között, függetlenül attól, hogy a vásárlásuk tervezett volt-e, vagy sem. Megfigyelhető, hogy a displayek nem növelik a kísérletezési kedvet sem. Azonban az impulzus vásárlások hatásához hasonlóan, az új termékek bemutatása és kihelyezése a displayeken keresztül új vásárlókat húzhat a kategóriába. Annak ellenére, hogy a displayek nem ösztönöznek impulzivitásra és kísérletezésre, mégis növelhetik a vásárlások arányát a kategórián belül a legtöbb típusú játék esetében. A babák és játék járművek eladásait befolyásolja a leginkább pozitívan. Például az utóbbi termékek demo displayeken történő bemutatása lehet különösen vonzó az elhaladó vásárlók számára.
Kapcsolódó cikkeink
JÖN! Egy hét múlva újra itt a „Szerelmem a trade marketing” konferencia
Egy hét múlva ismét itt a „Szerelmem a trade marketing” konferencia.…
Tovább olvasom >Díjeső a hallgatói displayversenyen
Ötödik alkalommal írt ki az egyetemi hallgatók felé displaytervező pályázatot…
Tovább olvasom >Shop! MarketPlace
A POPAI Magyarország anyaszervezete a Shop! Association legnagyobb éves rendezvénye a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >