Gyermekjáték: eredményes displayek
A bemutató termékek displayen keresztül történő megjelenítése különösen fontos szerepet kap a játékok esetében. Az In-Line displayek kihelyezése különösen jól alkalmazható a játékvásárlások ösztönzésére. Elmondható azonban, hogy a displayek nem növelik az impulzus vásárlások arányát a kategóriában. Az impulzus vásárlások gyakrabban történnek az elsődleges folyosókon, mint a displayekről. Ennek ellenére a displayek használatának lehet egy másik kiemelten fontos funkciója a kategórián belül. A vásárlók beterelése a folyosóra, akiknek ide jutva lehetőségük nyílik arra, hogy böngésszenek a kategória rendelkezésre álló termékei között, függetlenül attól, hogy a vásárlásuk tervezett volt-e, vagy sem. Megfigyelhető, hogy a displayek nem növelik a kísérletezési kedvet sem. Azonban az impulzus vásárlások hatásához hasonlóan, az új termékek bemutatása és kihelyezése a displayeken keresztül új vásárlókat húzhat a kategóriába. Annak ellenére, hogy a displayek nem ösztönöznek impulzivitásra és kísérletezésre, mégis növelhetik a vásárlások arányát a kategórián belül a legtöbb típusú játék esetében. A babák és játék járművek eladásait befolyásolja a leginkább pozitívan. Például az utóbbi termékek demo displayeken történő bemutatása lehet különösen vonzó az elhaladó vásárlók számára.
Kapcsolódó cikkeink
Breaking News: Kétszeres POP világbajnok a magyar Gösser Spritz dispay
A vásárláshelyi marketing iparágban a magyar kreativitás versenyképes és nemzetközi…
Tovább olvasom >SHOP! Ideation
Lapzártánkkor tették közzé a hírt, hogy a SHOP! USA&Canada éves konferenciáját…
Tovább olvasom >JÖN! Egy hét múlva újra itt a „Szerelmem a trade marketing” konferencia
Egy hét múlva ismét itt a „Szerelmem a trade marketing” konferencia.…
Tovább olvasom >További cikkeink
A magyar torma virágzik – mégis nehéz helyzetben vannak a termelők
Bár 2024-ben tovább nőtt a magyar tormaexport volumene, és a…
Tovább olvasom >Erős Pistás pogácsával rukkolt elő az Univer és a Lipóti Pékség
Omlós, mégis nagy erő van benne, egyesíti a túrós-tejfölös könnyedséget…
Tovább olvasom >Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: két budapesti áruház újult meg 580 millió forintból
Mintegy 580 millió forintos beruházással megújult két budapesti SPAR szupermarket.…
Tovább olvasom >