Gyermekjáték: eredményes displayek
A bemutató termékek displayen keresztül történő megjelenítése különösen fontos szerepet kap a játékok esetében. Az In-Line displayek kihelyezése különösen jól alkalmazható a játékvásárlások ösztönzésére. Elmondható azonban, hogy a displayek nem növelik az impulzus vásárlások arányát a kategóriában. Az impulzus vásárlások gyakrabban történnek az elsődleges folyosókon, mint a displayekről. Ennek ellenére a displayek használatának lehet egy másik kiemelten fontos funkciója a kategórián belül. A vásárlók beterelése a folyosóra, akiknek ide jutva lehetőségük nyílik arra, hogy böngésszenek a kategória rendelkezésre álló termékei között, függetlenül attól, hogy a vásárlásuk tervezett volt-e, vagy sem. Megfigyelhető, hogy a displayek nem növelik a kísérletezési kedvet sem. Azonban az impulzus vásárlások hatásához hasonlóan, az új termékek bemutatása és kihelyezése a displayeken keresztül új vásárlókat húzhat a kategóriába. Annak ellenére, hogy a displayek nem ösztönöznek impulzivitásra és kísérletezésre, mégis növelhetik a vásárlások arányát a kategórián belül a legtöbb típusú játék esetében. A babák és játék járművek eladásait befolyásolja a leginkább pozitívan. Például az utóbbi termékek demo displayeken történő bemutatása lehet különösen vonzó az elhaladó vásárlók számára.
Kapcsolódó cikkeink
Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >Breaking News: Kétszeres POP világbajnok a magyar Gösser Spritz dispay
A vásárláshelyi marketing iparágban a magyar kreativitás versenyképes és nemzetközi…
Tovább olvasom >SHOP! Ideation
Lapzártánkkor tették közzé a hírt, hogy a SHOP! USA&Canada éves konferenciáját…
Tovább olvasom >További cikkeink
Spórol, rákeres az interneten, akcióra vadászik – így vásárol Európa 2025-ben
Az európai vásárlók 58 százaléka továbbra sem számít vásárlóerejének javulására…
Tovább olvasom >„Ha ez így folytatódik, eltűnnek az akciók” – interjú Pálinkás Zsolttal, a Tesco Magyarország vezérigazgatójával
2025 tavaszán a hazai élelmiszer-kiskereskedelem egyik legfontosabb szereplőjét, a Tescót…
Tovább olvasom >Egy felmérés szerint a magyarok 36 százaléka tervez külföldi nyaralást az idén
A magyarok 36 százaléka tervez külföldi nyaralást az idén nyáron,…
Tovább olvasom >