Gyermekeket támogat a Barnängen
A svéd bőrápolási márkaként ismert Barnängen egy nemes célt tűzött ki maga elé. Az SOS Gyermekfalvak Magyarország számára, a vásárlókkal együtt – közvetett formában – pénzadományt gyűjtenek, hiszen azt vallják, hogy a megbízható gondoskodás az élet minden területén elengedhetetlen kötelesség.
A drogériák polcain már megtalálható bőrápoló készítmények mellett, az újdonságok is részt vesznek a jótékonysági akcióban.
Minden megvásárolt Barnängen termék után ugyanis, a márka 10 Ft-ot adományoz az SOS Gyermekfalvak Magyarország számára! Az ismert svéd márka tehát nemcsak a bőrünkkel, de a társadalmi felelősségvállalással is törődik.
Keresse a Rossmann, DM, Müller drogériák és az Interspar üzletek polcain, 2018. október 1. és 2019. március 31. között a Barnängen kézkrémeket, tusfürdőket és testápolókat, és tegyen jót vásárlásával! A termékekről és a jótékonysági
programról részletesen a www.barnangen.hu honlapon olvashat.
„Lagom” életérzés a bőrápolásban, itthon is
Van egy szó, amelyet minden svéd ismer: lagom. Ez a szó összetett jelentést hordoz, és egy egész életstílust foglal magában. Nem túl sok. Nem túl kevés. Pont Jó. A lagom a kellemes egyensúly érzésének svéd kifejezése.
A márkát 1868-ban Stockholmban alapította Johan Wilhelm Holmström, ikonikus szappanja 1873-ban jelent meg a piacon, és a márka már 1876-ban a királyi udvar hivatalos beszállítójává vált. A Barnängen azóta is a különleges, természetes, tiszta és kímélő termékek gyártója.
A márka neve magyarul azt jelenti „gyermekek virágmezeje”, így nem véletlen, hogy a Barnängen kiemelten fontosnak tartja a gyermekek védelmét, és a róluk való gondoskodást.
Erről tanúskodik a mostani jótékonysági pénzgyűjtő akció is, az SOS gyermekfalvak számára.
Kapcsolódó cikkeink
A fiatalok egyre tudatosabbak a bőrápolás terén
A Helia-D reprezentatív kutatása szerint a 20-39 éves magyar nők…
Tovább olvasom >210 tonnányi adományt gyűjtött az ALDI vásárlóival jótékony célra
Az ALDI 2024-ben is számos jótékonysági akcióban vett részt, és…
Tovább olvasom >Felvásárolja a L’Oréal a koreai Dr.G bőrápolási márkát
Megállapodást írt alá a L’Oréal Groupe a Gowoonsesang Cosmetics Co.,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Trendforduló a fiatalok körében: másképp gondol az alkoholmentes italokra a Z generáció
Beérni látszanak a felelős alkoholfogyasztás érdekében tett erőfeszítések: a HEINEKEN…
Tovább olvasom >Az IKEA új Mobil Átvételi Pontjai közelebb hozzák az otthon kényelmét
Újabb lépést tett az IKEA annak érdekében, hogy a vásárlók…
Tovább olvasom >A Munch-ba olvad Románia legnagyobb ételmentő platformja, így már közel hatezer partnertől lehet ételt menteni
A cseh versenytárs felvásárlása után, Romániában is folytatja a stratégiáját…
Tovább olvasom >