Gyermekeket támogat a Barnängen
A svéd bőrápolási márkaként ismert Barnängen egy nemes célt tűzött ki maga elé. Az SOS Gyermekfalvak Magyarország számára, a vásárlókkal együtt – közvetett formában – pénzadományt gyűjtenek, hiszen azt vallják, hogy a megbízható gondoskodás az élet minden területén elengedhetetlen kötelesség.
A drogériák polcain már megtalálható bőrápoló készítmények mellett, az újdonságok is részt vesznek a jótékonysági akcióban.
Minden megvásárolt Barnängen termék után ugyanis, a márka 10 Ft-ot adományoz az SOS Gyermekfalvak Magyarország számára! Az ismert svéd márka tehát nemcsak a bőrünkkel, de a társadalmi felelősségvállalással is törődik.
Keresse a Rossmann, DM, Müller drogériák és az Interspar üzletek polcain, 2018. október 1. és 2019. március 31. között a Barnängen kézkrémeket, tusfürdőket és testápolókat, és tegyen jót vásárlásával! A termékekről és a jótékonysági
programról részletesen a www.barnangen.hu honlapon olvashat.
„Lagom” életérzés a bőrápolásban, itthon is
Van egy szó, amelyet minden svéd ismer: lagom. Ez a szó összetett jelentést hordoz, és egy egész életstílust foglal magában. Nem túl sok. Nem túl kevés. Pont Jó. A lagom a kellemes egyensúly érzésének svéd kifejezése.
A márkát 1868-ban Stockholmban alapította Johan Wilhelm Holmström, ikonikus szappanja 1873-ban jelent meg a piacon, és a márka már 1876-ban a királyi udvar hivatalos beszállítójává vált. A Barnängen azóta is a különleges, természetes, tiszta és kímélő termékek gyártója.
A márka neve magyarul azt jelenti „gyermekek virágmezeje”, így nem véletlen, hogy a Barnängen kiemelten fontosnak tartja a gyermekek védelmét, és a róluk való gondoskodást.
Erről tanúskodik a mostani jótékonysági pénzgyűjtő akció is, az SOS gyermekfalvak számára.
Kapcsolódó cikkeink
A K&H az SOS Gyermekfalvak fiataljait támogatja
A K&H támogatásának is köszönhetően nyílhatnak új esélyek az SOS…
Tovább olvasom >Rangos nemzetközi kutatási projektben vesz részt a Helia-D fejlesztőcsapata
Magyarország ikonikus kozmetikai márkája, a Helia-D meghívást kapott egy rangos,…
Tovább olvasom >3,3 millió forint gyűlt össze az OMV és a Máltai Szeretetszolgálat 2024-es kampányában
Az OMV Hungária és a Magyar Máltai Szeretetszolgálat újabb sikeres…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >