Gyermekek plakátjai hívják fel a figyelmet a biztonságos közlekedésre

Szerző: trademagazin Dátum: 2015. 07. 09. 11:03

Biztonságos közlekedés témakörében hirdetett plakátversenyt a Mercedes-Benz kecskeméti gyára, a vállalat MobileKids Programjának keretében.

arpadvarosi_ovoda_(Toth_Laszlo_setany_1.)_MoKi
·
A legjobbnak ítélt alkotásokat most a város 10 forgalmas pontján állították ki, hogy már nyáron is felhívják a figyelmet a biztonságos közlekedés fontosságára.
·
A kiválasztott plakátok Kecskemét játszóterein és egyéb, a gyerekek által sűrűn látogatott pontokon kerültek kiállításra.

A pályázat célja az volt, hogy felhívják a biztonságos közlekedés jelentőségére a gyermekek figyelmét is.

„Látni és látszani”, „Átkelés az úttesten” vagy „Kerékpárral az úton” témakörökben adtak be alkotásokat a gyermecsoportok. A plakátversenyre 141 rajz érkezett, és az első helyezést elért plakátok készítői – külön-külön az 1-2. és 3-4. évfolyamokból – a kreatív csapatmunka jutalmaként egy osztálykirándulást nyertek Kiskőrösre. A két díjazott osztály a Lánchíd Utcai Általános Iskolából, Molnár Andrea osztályfőnök vezetésével a 2. A osztály, valamint a Zrínyi Ilona Általános Iskolából, Hideg Ágnes osztálya, a 3. B.

„A MobileKids 2001 óta világszerte 1,3 millió gyermeknek segít felkészülni a biztonságos közlekedésre. 2015 fontos év a program történetében, hiszen Kecskemét lett az első város, ahol a MoKi segítségével az iskolai tanrendbe is bevezették a közlekedésbiztonsági ismereteket. A Mercedes-Benz célja ugyanakkor, hogy ezzel a pozitív kezdeményezéssel hosszú távon az egész országban felhívja a figyelmet a közlekedésbiztonságra, és a gyerekek mindenhol körültekintően és magabiztosan közlekedjenek az utakon” – mondta Matthias Buchmüller úr, a Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft. operatív ügyekért felelős ügyvezető igazgatója a nyeremények átadásakor.

A Mercedes-Benz számára kiemelten fontos téma a balesetmegelőzés, és ez nemcsak az autóban ülőkre, hanem minden, a közlekedésben résztvevő emberre vonatkozik, különös tekintettel a gyerekekre. A Daimler AG által 2001-ben életre hívott MobileKids, azaz MoKi című program célja, hogy a gyerekek játszva tanulják meg a közlekedés szabályait, például hogy mire kell leginkább odafigyelni a zebránál, vagy éppen mi az, amit feltétlenül magukkal kell vinniük, ha biciklizni indulnak.

Kapcsolódó cikkeink