Gyenge karácsonyi szezonnyitót produkált a Metro
Három éve nem látott esésen ment keresztül a Metro AG részvényeinek árfolyama, miután a legnagyobb német kiskereskedelmi vállalat csökkentette éves várakozásait a karácsonyi szezon gyenge nyitása után, amely főleg a negatív devizahatásoknak, valamint az adósságválság mélyülésének volt betudható.
A Metro árfolyama 10%-kal 33,21 euróra esett vissza, ilyen mértékű árfolyam-csökkenést legutóbb 2008. nov. 13-án láthattunk. A vállalat részvényei az idei év folyamán 38%-ot veszítettek értékükből.
Egy korábbi vezetőségi nyilatkozat szerint az adózás előtti eredmény 5 és 10% közti emelkedését várták a teljes évre a karácsonyi szezonbeli teljesítményétől függően. A most közölt várakozások alapján stagnálásra vagy enyhe visszaesésre számítanak – írja a tozsdeforum.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >