Gyenge karácsonyi szezonnyitót produkált a Metro
Három éve nem látott esésen ment keresztül a Metro AG részvényeinek árfolyama, miután a legnagyobb német kiskereskedelmi vállalat csökkentette éves várakozásait a karácsonyi szezon gyenge nyitása után, amely főleg a negatív devizahatásoknak, valamint az adósságválság mélyülésének volt betudható.
A Metro árfolyama 10%-kal 33,21 euróra esett vissza, ilyen mértékű árfolyam-csökkenést legutóbb 2008. nov. 13-án láthattunk. A vállalat részvényei az idei év folyamán 38%-ot veszítettek értékükből.
Egy korábbi vezetőségi nyilatkozat szerint az adózás előtti eredmény 5 és 10% közti emelkedését várták a teljes évre a karácsonyi szezonbeli teljesítményétől függően. A most közölt várakozások alapján stagnálásra vagy enyhe visszaesésre számítanak – írja a tozsdeforum.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Revolut: helyi fiók és magyar vezető a láthatáron
A Revolut a „nagyon közeli jövőben” magyarországi fióktelep nyitását és…
Tovább olvasom >Egy self-made sztár kedvence – Ilyen lesz Dzsúdló Mekis menüje
A McDonald’s a hírességek kedvenc Mekis rendeléseit felsorakoztató kampányának legújabb…
Tovább olvasom >