Gyenes András az Unilever Magyarország új vezérigazgatója
2012. december 1-jétől Gyenes András tölti be az Unilever Magyarország vezérigazgatói posztját. Az Unilever új régiófelosztását követően a frissen kinevezett vezérigazgató – aki korábban az Unilever Magyarország Kft. ügyvezető igazgatói posztját töltötte be – a magyar mellett a szlovén, a horvát, valamint a bosznia-hercegovinai vállalatok irányításáért is felel majd.
Gyenes András az elmúlt 20 évben számos döntéshozói pozíciót töltött be az Unilever csoporton belül, Magyarország mellett Csehországban, Horvátországban és Hollandiában is dolgozott. Az új vezérigazgató az általános menedzsment ismeretek mellett pénzügyi, értékesítési és marketing tapasztalatokkal is rendelkezik.
Vezérigazgatóként négy ország (Magyarország, Szlovénia, Horvátország, Bosznia-Hercegovina) üzleti tervezéséért, pénzügyi eredményéért és a teljesítmény-mutatók alakulásáért felel majd.
„Ügyvezető igazgatóként elsősorban a magyarországi, vezérigazgatóként viszont a magyar, a szlovén, a horvát és a bosznia-hercegovinai vállalatok eredményeiért is én felelek majd.
Természetesen óriási megtiszteltetés számomra a kinevezés, ugyanakkor komoly kihívás is a jelenlegi gazdasági környezetben. Az elmúlt hónapok eredményeit tekintve a magyarországi vállalat teljesített a legjobban a közép-kelet-európai régióban, és erre büszke is vagyok. Reményeim szerint ugyanezt az eredményességet Szlovénia, Horvátország és Bosznia-Hercegovina tekintetében is elmondhatom majd a közeljövőben” – mondta Gyenes András, az Unilever Magyarország és Adria régiójának vezérigazgatója.
Gyenes András 1993-ban frissdiplomásként csatlakozott az Unilever magyarországi vállalatához egy gyakornoki program keretében pénzügyi területen, később a hollandiai központban szenior auditorként dolgozott. 1998 óta lát el különböző vezető pozíciót a vállalatcsoporton belül, az elmúlt 10 év alatt ügyvezető igazgatói és marketing igazgatói posztot is betöltött.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >