Gyártóközpont lett Nyírbátor
Szeptember 4-én befejeződött a 9,7 millió eurós beruházás, amelynek köszönhetően a nyírbátori Unilever-gyár kapacitása 60 százalékkal növekedett, és a cég háztartási tisztítószer termelésének egyik európai központja lett.– A nyírbátori Unilever-gyárból a hazai piac mellett 30 másik európai országba szállítunk háztartás-vegyipari árukat. A gyárban készült termékek volumene pedig az átalakítások után megközelíti majd a 220 millió darabot – fogalmazott az ünnepélyes megnyitóünnepségen Francesco Azzara gyárigazgató.
A gyárterület külsőségeiben is megújult: elkészült az új kamion- és személygépkocsi-parkoló, valamint új porta is épült. A fejlesztések érintették a palackozórészleget is: a gyár területére települt új flakonfúvó üzemben a termelés már három műszakban zajlik.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A legerősebb FMCG márkák 2025-ben is bizonyítottak – Itt vannak az idei Superbrands győztesek!
A legerősebb márkák nem merev struktúrák, hanem alakuló rendszerek, melyek…
Tovább olvasom >Stratégiai fókuszváltás: az Eisberg értékesíti közép-európai gyárait a Green Factory-nak
Az Eisberg, a Bell Food Group tagvállalata értékesíti lengyelországi, romániai…
Tovább olvasom >Megnyílt a PLMA, 20 kiállító a magyar közösségi standon
A több mint 37 éves múltra visszatekintő PLMA World of…
Tovább olvasom >