Gyárat épít Szaúd-Arábiában a Nestlé
Egy 117ezer négyzetméteres telek megvásárlásáról írt alá megállapodást a Nestlé Dzsidda Harmadik Ipari Városában.
A területen az élelmiszeripari óriás első gyártóüzemét építi meg Szaúd-Arábiában. A termelést várhatóan a jövő évben megkezdő üzemben elsősorban csecsemőtáplálási termékek készülnek majd. A projektbe a Nestlé induláskor 270 millió szaúdi riált (72 millió dollárt) invesztál.
Az új üzem összhangban áll a Nestlé azon 2022 végén tett ígéretével, mely szerint tíz éven belül 7 milliárd riált fog Szaúd-Arábiában befektetni, többek között egy új gyár felépítésébe. A vállalat a lépést akkoriban stratégiainak nevezte, amellyel hosszú távú jelenlétét kívánja erősíteni az országban. A gyárberuházás támogatja Szaúd-Arábia Vision 2030 programját is, amely az ország élelmezésbiztonságának növelését szem előtt tartva arra törekszik, hogy több élelmiszert helyben állítsanak elő.
A szaúdi Ipari Városok és Technológiai Zónák Hatósága (MODON) szerint az éves szinten 15ezer tonnás gyártókapacitással rendelkező üzem az első időszakban több száz közvetlen és közvetett munkahelyet fog teremteni.
Just Food
Kapcsolódó cikkeink
Európába is megérkezett a Nescafé Espresso koncentrátum
Európában is bevezette a Nescafé Espresso Concentrated termékcsaládot a Nestlé,…
Tovább olvasom >Magyar fiatalok ötleteit is várják: A fenntartható jövőért közös globális mentorprogramot indít a Nestlé és a UNESCO
A Nestlé és a UNESCO bejelentette globális együttműködését, amelynek célja,…
Tovább olvasom >Eltűnik a piacról a vegán KitKat
Négy év után megszünteti legtöbb piacán a Nestlé a vegán…
Tovább olvasom >További cikkeink
Bizalomzuhanás a globális gazdaságban az amerikai vámháború nyomán
A világgazdaság vezető szereplőinek gazdasági bizalmi indexei jelentősen romlottak az…
Tovább olvasom >Föld napja: Felemás a magyar lakosság klímatudatossága
Április 22-e a Föld napja, így kifejezetten aktuális kérdés a…
Tovább olvasom >Országos kampányt indított a Tej Terméktanács a trappista sajt népszerűsítésére
A Tej Terméktanács országos marketingkampányt indított a hazai előállítású trappista…
Tovább olvasom >