Gyakrabban és kevesebbet vásárolnak a spanyol gyorskereskedelmi vásárlók
A spanyol gyorskereskedelemben a vásárlók kisebb méretű és kisebb értékű kosarakat vásárolnak, ám hetente többször rendelnek – derült ki a Glovo és a DIA közös elemzéséből.
Az adatok szerint a gyors szállítási szolgáltatást igénybe vevők átlagosan heti 1,4 alkalommal vásárolnak, és egy jellemzően 10-15 termékből álló rendelés értéke 25-30 euró között mozog – írja az ESM.
A vásárlók körében online rendeléskor különösen népszerűek a friss élelmiszerek, így a zöldségek és gyümölcsök, húsok és halak, valamint italok, pékáruk, fagyasztott élelmiszerek és tisztítószerek. A három leggyakrabban vásárolt termék a DIA szénsavmentes természetes ásványvíz, a DIA Ramblers sör és a banán.
A gyorskereskedelem nyújtotta előnyökkel leginkább a nagyvárosok, például Madrid, Barcelona és Valencia lakói élnek, különösen a hét végén vagy elején. A szombati rendelésekben a fagyasztott pizzák, jégkrémek és italok dominálnak, míg vasárnap a sürgős szükségleteket kielégítő alapvető termékek, például tojás, rizs vagy levesek kerülnek előtérbe.
Kapcsolódó cikkeink
Új funkciókkal egészül ki a Glovo alkalmazása
A felhasználóknak nyújtható még személyre szabottabb élmény érdekében teljesen átalakítja…
Tovább olvasom >Egyre több vásárló nézi meg tüzetesen az élelmiszercímkéket
Egy friss amerikai felmérés szerint a vásárlók nagy része a…
Tovább olvasom >Megnyitotta ezredik üzletét a spanyol Consum
Mérföldkőhöz érkezett Spanyolország egyik legnagyobb élelmiszer-kereskedelmi szövetkezete, a Consum: a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Így ebédel a magyar – továbbra is húsfogyasztó nemzet vagyunk
Egy friss hazai kutatás feltárta, hogyan (nem) változott a magyar…
Tovább olvasom >Mezőkövesden nyitotta meg 240. üzletét a PENNY Magyarország
Július 10-én megnyitotta kapuit Mezőkövesden a PENNY Magyarország 240. üzlete.…
Tovább olvasom >Elkezdődött a magyar dinnye árusítása az Auchanban
Bár az idei nyár az átlagosnál hűvösebben indult, és a…
Tovább olvasom >