Gyakrabban és kevesebbet vásárolnak a spanyol gyorskereskedelmi vásárlók
A spanyol gyorskereskedelemben a vásárlók kisebb méretű és kisebb értékű kosarakat vásárolnak, ám hetente többször rendelnek – derült ki a Glovo és a DIA közös elemzéséből.
Az adatok szerint a gyors szállítási szolgáltatást igénybe vevők átlagosan heti 1,4 alkalommal vásárolnak, és egy jellemzően 10-15 termékből álló rendelés értéke 25-30 euró között mozog – írja az ESM.
A vásárlók körében online rendeléskor különösen népszerűek a friss élelmiszerek, így a zöldségek és gyümölcsök, húsok és halak, valamint italok, pékáruk, fagyasztott élelmiszerek és tisztítószerek. A három leggyakrabban vásárolt termék a DIA szénsavmentes természetes ásványvíz, a DIA Ramblers sör és a banán.
A gyorskereskedelem nyújtotta előnyökkel leginkább a nagyvárosok, például Madrid, Barcelona és Valencia lakói élnek, különösen a hét végén vagy elején. A szombati rendelésekben a fagyasztott pizzák, jégkrémek és italok dominálnak, míg vasárnap a sürgős szükségleteket kielégítő alapvető termékek, például tojás, rizs vagy levesek kerülnek előtérbe.
Kapcsolódó cikkeink
Több tájékoztatás kell az ESG-előírásokról a magyar kkv-k számára
Bár az idei évben bevezetett ESG szabályozás egyelőre csak a…
Tovább olvasom >AI-jelölést szeretnének a fogyasztók az élelmiszercímkéken
Egy friss felmérés szerint a fogyasztók 83%-a úgy véli, hogy…
Tovább olvasom >Teljesítőképességük határára értek a fogyasztók – The RRD CPG + Grocery Consumer Report
A gazdasági nyomás fokozódásával a vásárlók egyre inkább az ár-érték…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >