Gyakrabban és kevesebbet vásárolnak a spanyol gyorskereskedelmi vásárlók
A spanyol gyorskereskedelemben a vásárlók kisebb méretű és kisebb értékű kosarakat vásárolnak, ám hetente többször rendelnek – derült ki a Glovo és a DIA közös elemzéséből.
Az adatok szerint a gyors szállítási szolgáltatást igénybe vevők átlagosan heti 1,4 alkalommal vásárolnak, és egy jellemzően 10-15 termékből álló rendelés értéke 25-30 euró között mozog – írja az ESM.
A vásárlók körében online rendeléskor különösen népszerűek a friss élelmiszerek, így a zöldségek és gyümölcsök, húsok és halak, valamint italok, pékáruk, fagyasztott élelmiszerek és tisztítószerek. A három leggyakrabban vásárolt termék a DIA szénsavmentes természetes ásványvíz, a DIA Ramblers sör és a banán.
A gyorskereskedelem nyújtotta előnyökkel leginkább a nagyvárosok, például Madrid, Barcelona és Valencia lakói élnek, különösen a hét végén vagy elején. A szombati rendelésekben a fagyasztott pizzák, jégkrémek és italok dominálnak, míg vasárnap a sürgős szükségleteket kielégítő alapvető termékek, például tojás, rizs vagy levesek kerülnek előtérbe.
Kapcsolódó cikkeink
Mindent elhisznek a fiatalok a mesterséges intelligenciának
A Z generációs fiatalok körében szinte mindenki használja a mesterséges…
Tovább olvasom >Szeret boltban vásárolni a Z generáció
Az Adyen fizetéstechnológiai vállalat felmérése szerint a digitális világban felnőtt…
Tovább olvasom >Személyre szabott AI vásárlóasszisztenst vezet be a Mercadona
Mostantól személyre szabott AI alapú vásárlóasszisztens, a MercadonIA könnyíti meg…
Tovább olvasom >További cikkeink
Bemutatkozik a vásárlás jövője
Új üzletágat épít a Coca-Cola HBC Magyarország. A vezető hazai…
Tovább olvasom >1700 tonna élelmiszert mentett meg a Munch 2024-ben
Közel öt éve kulcsfontosságú szereplője a magyar és kelet-közép európai…
Tovább olvasom >Virág Barnabás: továbbra is fegyelmezett inflációellenes politika indokolt
A globális befektetői hangulatot a decemberi kamatdöntés óta nagyfokú bizonytalanság…
Tovább olvasom >