Gulyás János újabb 3 évre a Magyar Reklámszövetség elnöke
A 2022-2024-es időszakra elnököt, elnökséget és felügyelő Bizottságot választott a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) tisztújító közgyűlése november 15-én hétfőn a következő (2022-2024) ciklusra. Gulyás Jánost, a Wavemaker Hungary ügyvezető igazgatóját az MRSZ tagsága másodszor is megszavazta az elkövetkezendő hároméves ciklusra.
A KPMG székházában tartott közgyűlésen a Reklámszövetség tagsága megválasztotta a 24 tagú Elnökségének tagjait és a Felügyelő Bizottság 3 tagját is. Az MRSZ 3 alelnöki székét Mérő Ádám (megbízó szektor – Coca-Cola Magyarország Kft.), Vidus Gabriella (média szektor – M-RTL Televízió Zrt.), Novák Péter (szolgáltató szektor – Dentsu Hungary Kft.) foglalhatja el 2022-2024 között.
A csatolt sajtóközleményben további részleteket olvashat: az MRSZ elmúlt három évének szakmai munka összefoglalóját és a további terveket, valamint az MRSZ megújult elnökségi és felügyelő bizottsági tagjainak teljes névsorát.
Kapcsolódó cikkeink
Novák Pétert a Magyar Reklámszövetség új elnöke
A Magyar Reklámszövetség tisztújító közgyűlése Novák Pétert szavazta meg az…
Tovább olvasom >MRSZ Médiatorta: elvitte a magas infláció a magyar reklámpiac növekedését
Közzétették a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) 2023-as média- és kommunikációs piac…
Tovább olvasom >Hogyan találjuk meg a kiváló hazai márkákat? A MagyarBrands Program ebben segít
Hogy miért tartunk kiválónak egy márkát, az optimális esetben egy…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Lidl a 2025-ös férfi kézilabda-bajnokság ™ partnere
A Lidl továbbra is támogatja a kézilabda-közösséget és a 2025-ös…
Tovább olvasom >Színpadon a Halott Pénz: megérkezett az Unicum Akusztik 4. adása!
Különleges hangulatot és izgalmas kollaborációt csempész a télbe az Unicum…
Tovább olvasom >Hamis JYSK webshopok terjednek az interneten: ezekről ismerhetők fel a csalók
Online vásárolni meglehetősen egyszerű és kényelmes, azonban sajnos gyakran kockázatokat…
Tovább olvasom >