Guinness sör ihlette jégkrém az amerikai piacon
A szokatlan ötleteken alapuló, egyedi, szezonális jégkrémkreációiról ismert Van Leeuwennel közösen dob új, limitált kiadású jégkrémet a piacra a Guinness az Egyesült Államokban, amelyet az 1950-es évek ikonikus „Lovely Day for a Guinness” reklámjai ihlettek.
A cikk a Trade magazin 2025/8-9. lapszámában olvasható.
A merész ízvilágú és meglepő nyári desszertújdonság a Guinness sör jellegzetes ízét a Van Leeuwen gazdag, francia stílusú fagylaltjával ötvözi, melybe csokoládédarabok is kerülnek a még teljesebb élvezet kedvéért.
A termék már kapható a Van Leeuwen fagylaltozókban, illetve online is rendelhető országszerte.
A gyártók célja a termékkel egy modern csavarral feleleveníteni a Guinness örökségét és újabb alkalmat és módot kínálni az ikonikus márka fogyasztására a nyári szezonban.
Kapcsolódó cikkeink
Conference Board: romlott a fogyasztói hangulat az Egyesült Államokban októberben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Gyógyszerautomatákat telepít amerikai orvosi rendelőkbe az Amazon Pharmacy
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Csúszik a Magnum jégkrém-üzletág leválása az Unileverről
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
A jövő vásárlója 2025-ben: az ár és a kényelem mindenek felett
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Mínuszban az e-kereskedelmi mérleg
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Szakmai díjeső a SPAR Magyarországnál: fenntarthatósági, kereskedelmi és kommunikációs elismerések
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
