Guinness sör ihlette jégkrém az amerikai piacon
A szokatlan ötleteken alapuló, egyedi, szezonális jégkrémkreációiról ismert Van Leeuwennel közösen dob új, limitált kiadású jégkrémet a piacra a Guinness az Egyesült Államokban, amelyet az 1950-es évek ikonikus „Lovely Day for a Guinness” reklámjai ihlettek.
A cikk a Trade magazin 2025/8-9. lapszámában olvasható.
A merész ízvilágú és meglepő nyári desszertújdonság a Guinness sör jellegzetes ízét a Van Leeuwen gazdag, francia stílusú fagylaltjával ötvözi, melybe csokoládédarabok is kerülnek a még teljesebb élvezet kedvéért.
A termék már kapható a Van Leeuwen fagylaltozókban, illetve online is rendelhető országszerte.
A gyártók célja a termékkel egy modern csavarral feleleveníteni a Guinness örökségét és újabb alkalmat és módot kínálni az ikonikus márka fogyasztására a nyári szezonban.
Kapcsolódó cikkeink
A spórolás miatt csökken az éttermi forgalom az Egyesült Államokban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >500 dolgozót bocsát el a PepsiCo: két Frito-Lay üzem zár be Floridában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A fehérjekeresletre reagálva bővíti amerikai gyártókapacitását a Danone
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Újabb forgalmi adó a SZÉP-kártya tranzakciós díja a kiskereskedelemben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >AM: Magyarország nem kér a műhúsból
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >MA-HAL: stabil kínálat és árak várhatók a karácsonyi halpiacon – a tógazdaságok szerepe egyre fontosabb a vízgazdálkodásban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

