Grüne Woche: üzlet és politika
Üzleti és politikai tájékozódás fontos helyszíne a berlini Grüne Woche élelmiszervásár, amit 2008. január 18-tól 27-ig tartanak Berlinben.Sikerének fenntarthatóságát igazolja, hogy 82 éve, alkalmanként 400-500 ezer látogatót vonz.
– Részben közönségvásár a Grüne Woche, ahol a kiállítók árusíthatják termékeiket – tájékoztat Némethy Márta, a rendező Messe Berlin magyarországi képviselője. – A bevétel mellett további hasznot jelent, hogy különböző exportra szánt termékeket lehet itt tesztelni. Kóstoltatás, a vásárlási hajlandóság figyelése révén kipróbálható, hogy mire vevők a németek.
Amellett hagyományosan több mint 30 ország mezőgazdasági minisztere találkozik Berlinben, ahol különböző tájékoztatókat tart az EU agrárbiztosa is.
Jövőre először a miniszterek egész napos, nyilvános konferenciát tartanak az élelmiszer-termelés aktuális politikai kérdéseiről, január 18-án, szombaton.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >