Grüne Woche: növekvő magyar érdeklődés
Rákapcsolnak a magyar élelmiszergyártók Berlinben. Az Agrármarketing Centrum majdnem megduplázza a honi cégek rendelkezésére álló kiállítási területet a Grüne Woche szakvásáron, 2009. január 16–25. között.– Ennek következtében várhatóan a korábbiaknál több magyar élelmiszergyártó állít majd ki a Grüne Wochén – állapítja meg Némethy Márta, a berlini vásár budapesti képviselője. – A magyar élelmiszerek minél jobb megismertetése, illetve népszerűsítése fontos feladat az export növeléséhez. Vannak olyan tervek is, hogy 2010-ben Magyarország legyen a kiemelt partnerország a kelet–nyugati élelmiszer-kereskedelemben kulcsfontosságú rendezvényen.
Jövőre Hollandia lesz a díszvendég. Szlogenje: „Minőség a szomszédból”. Összesen több mint 50 országból várnak kiállítókat; termékeiket nemcsak bemutatják, hanem értékesítik is. Sőt, a helyszínen végig lehet kóstolni az egész világ finomságait.
Bár megint közel félmillió látogatóra számítanak a szervezők, a vásár nem csak a közönségnek szól. Főleg az első négy napon ugyanis magas rangú résztvevőkkel fémjelzett politikai, szakmai rendezvények teszik üzleti szempontból is fontossá a vásárt. Például a Kelet–nyugati Agrárfórum helyébe lépett „Mezőgazdasági Miniszterek Nemzetközi Konferenciája” ezúttal az országok közti élelmiszer-kereskedelmet befolyásoló agrárpolitikával foglalkozik majd. Összesen 250-nél több konferencia, fórum és szakmai tanácskozás kíséri a vásárt, ahogyan az utóbbi években megszokhattuk.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >