Grüne Woche: magyar kínálat Berlinben
Újra 440 négyzetméteren mutatkoznak be a magyar élelmiszerek a Grüne Woche vásáron, Berlinben, 2007. január 19-től 28-ig. A hagyományosan sikeres magyar étterem mellett a mini marketben vásárolni is lehet a kedvelt specialitásokból, tájékoztatta lapunkat Némethy Márta, a Messe Berlin képviselője. Szalámi, Erős Pista és méz a legkeresettebb termék. A vásárlás és kóstolás lehetősége általában közel 500 ezer látogatót szokott vonzani. Az üzletembereknek szánt politikai program középpontjában most is a Kelet–Nyugati Agrárfórum áll, szokás szerint az EU mezőgazdasági biztosa, valamint mintegy 30 agrárminiszter részvételével. A januári rendezvény éppen arra az időszakra esik, amikor Németország tölti be az EU-tanács elnöki pozícióját. „Európa régiói – készen a jövőre” mottóval rendezik a Grüne Woche alatt a konferenciákat és szemináriumokat.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Se a GDP-növekedés, se a zöld növekedés nem veszi figyelembe a természeti korlátokat
Fontos témákról, de oldott hangulatban és élénk érdeklődés mellett folyt…
Tovább olvasom >Jön a III. Employer Branding Konferencia – A jövő már jelen?
Az Employer Branding ma már nem csupán HR-eszköz, hanem stratégiai kérdés.…
Tovább olvasom >A NETWORKING MŰVÉSZETE – Teraszra kiülős, inspiráló Trade Marketing Klubülés
Június 5-én 14: 30kezdettel mindenkit vár a következő Trade Marketing…
Tovább olvasom >