Grüne Woche: magyar kínálat Berlinben
Újra 440 négyzetméteren mutatkoznak be a magyar élelmiszerek a Grüne Woche vásáron, Berlinben, 2007. január 19-től 28-ig. A hagyományosan sikeres magyar étterem mellett a mini marketben vásárolni is lehet a kedvelt specialitásokból, tájékoztatta lapunkat Némethy Márta, a Messe Berlin képviselője. Szalámi, Erős Pista és méz a legkeresettebb termék. A vásárlás és kóstolás lehetősége általában közel 500 ezer látogatót szokott vonzani. Az üzletembereknek szánt politikai program középpontjában most is a Kelet–Nyugati Agrárfórum áll, szokás szerint az EU mezőgazdasági biztosa, valamint mintegy 30 agrárminiszter részvételével. A januári rendezvény éppen arra az időszakra esik, amikor Németország tölti be az EU-tanács elnöki pozícióját. „Európa régiói – készen a jövőre” mottóval rendezik a Grüne Woche alatt a konferenciákat és szemináriumokat.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >