Grüne Woche: ismét hazai termékek mutatkoznak be Németországban és Oroszországban
A sikeresen zárult Grüne Woche kiállítás után a berlini helyszín üzleti látogatói már ismerősként üdvözölhetik Magyarországot a Grüne Woche után ezúttal a Fruit Logistica kiállításon. Az Agrármarketing Centrum (AMC) idén 240 m² nagyságú területen nyújt lehetőséget a vállalkozásoknak a bemutatkozásra. A cél: más fajtákkal is bővíteni a magyar exportkínálatot a külföldön már ismertebb magyar termékek, (paprika, görögdinnye, gomba, sárgabarack, dió stb). mellett. Példaként említhetjük a többi európai fajtáknál édesebb ízvilágú meggyünket, a sárgadinnyét, a spárgát, a csemegekukoricát, vagy a paradicsomot is.
Oroszország fontos élelmiszeripari rendezvényén, a PRODEXPO szakkiállításon is ismét szervez magyar megjelenést az intézmény. Moszkva legjelentősebb élelmiszeripari és ital seregszemléjén 2010-ben 80 000 m2 nagyságú területen összesen 51 000 látogatót számláltak. A magyar megjelenés 2011-ben összesen 156 m2 területen 13 vállalat részvételével valósul meg.
Februárban egy további német helyszínen, Nürnbergben a BioFach Nemzetközi Bioélelmiszer és Bioáru Vásáron lesznek jelen a magyar áruk. Az AMC 120 m2-es nemzeti standján idén 10 cég jelenik meg. Az idei szakvásár és a kapcsolódó konferenciák fő témaköre a világélelmezés lesz.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Online is elérhetők a Beauty Expo előadásai
A május 23–24-én megrendezett 4. Rossmann x Krémmánia Beauty Expo…
Tovább olvasom >Könnyek a vízben segélykoncert szeptemberben, a jótékonysági akció folytatódik
A nagy hőségre való tekintettel az ősz elejére halasztották a…
Tovább olvasom >Közelebb kell hozni egymáshoz a termelőket és a fogyasztókat
A rövid ellátási lánc megerősítésével közelebb kell hozni egymáshoz a…
Tovább olvasom >