Grüne Woche: ismét hazai termékek mutatkoznak be Németországban és Oroszországban
A sikeresen zárult Grüne Woche kiállítás után a berlini helyszín üzleti látogatói már ismerősként üdvözölhetik Magyarországot a Grüne Woche után ezúttal a Fruit Logistica kiállításon. Az Agrármarketing Centrum (AMC) idén 240 m² nagyságú területen nyújt lehetőséget a vállalkozásoknak a bemutatkozásra. A cél: más fajtákkal is bővíteni a magyar exportkínálatot a külföldön már ismertebb magyar termékek, (paprika, görögdinnye, gomba, sárgabarack, dió stb). mellett. Példaként említhetjük a többi európai fajtáknál édesebb ízvilágú meggyünket, a sárgadinnyét, a spárgát, a csemegekukoricát, vagy a paradicsomot is.
Oroszország fontos élelmiszeripari rendezvényén, a PRODEXPO szakkiállításon is ismét szervez magyar megjelenést az intézmény. Moszkva legjelentősebb élelmiszeripari és ital seregszemléjén 2010-ben 80 000 m2 nagyságú területen összesen 51 000 látogatót számláltak. A magyar megjelenés 2011-ben összesen 156 m2 területen 13 vállalat részvételével valósul meg.
Februárban egy további német helyszínen, Nürnbergben a BioFach Nemzetközi Bioélelmiszer és Bioáru Vásáron lesznek jelen a magyar áruk. Az AMC 120 m2-es nemzeti standján idén 10 cég jelenik meg. Az idei szakvásár és a kapcsolódó konferenciák fő témaköre a világélelmezés lesz.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Idén is megfizethető áron kaphatók a legnépszerűbb termékek a Szent István Napon
2025-ben is gazdag étel- és italkínálat fogadja az érdeklődőket a…
Tovább olvasom >Már több mint 930 szakembert ajánlottak a Signature 40 2025-ös kiírására
Minden eddiginél aktívabb ajánlási időszakot jelentett a Signature Platform: eddig…
Tovább olvasom >Véget ért a II. Ifjúsági PET Kupa
2025. július 20. és 25. között második alkalommal szervezte meg…
Tovább olvasom >