Grüne Woche: ismét hazai termékek mutatkoznak be Németországban és Oroszországban
A sikeresen zárult Grüne Woche kiállítás után a berlini helyszín üzleti látogatói már ismerősként üdvözölhetik Magyarországot a Grüne Woche után ezúttal a Fruit Logistica kiállításon. Az Agrármarketing Centrum (AMC) idén 240 m² nagyságú területen nyújt lehetőséget a vállalkozásoknak a bemutatkozásra. A cél: más fajtákkal is bővíteni a magyar exportkínálatot a külföldön már ismertebb magyar termékek, (paprika, görögdinnye, gomba, sárgabarack, dió stb). mellett. Példaként említhetjük a többi európai fajtáknál édesebb ízvilágú meggyünket, a sárgadinnyét, a spárgát, a csemegekukoricát, vagy a paradicsomot is.
Oroszország fontos élelmiszeripari rendezvényén, a PRODEXPO szakkiállításon is ismét szervez magyar megjelenést az intézmény. Moszkva legjelentősebb élelmiszeripari és ital seregszemléjén 2010-ben 80 000 m2 nagyságú területen összesen 51 000 látogatót számláltak. A magyar megjelenés 2011-ben összesen 156 m2 területen 13 vállalat részvételével valósul meg.
Februárban egy további német helyszínen, Nürnbergben a BioFach Nemzetközi Bioélelmiszer és Bioáru Vásáron lesznek jelen a magyar áruk. Az AMC 120 m2-es nemzeti standján idén 10 cég jelenik meg. Az idei szakvásár és a kapcsolódó konferenciák fő témaköre a világélelmezés lesz.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A SPAR Magyarország is letette a névjegyét Budapest egyik legnagyobb hazai gin fesztiválja mellett
A IV. Gin Market Budapest minden eddiginél több kiállítóval, impozáns…
Tovább olvasom >Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Employer Branding az AI és a GenZ-k korában konferencia: A folytatás
2024. november 27-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre a…
Tovább olvasom >