Grüne Woche élelmiszer szakvásár Berlinben, több mint 30 magyar kiállítóval
Kedvező helyzetben készülhetnek a, magyarországi élelmiszergyártó vállalatok arra, hogy kiállítsanak a berlini Grüne Woche (=Zöld Hét) szakvásáron, 2011. január 21.-31. között. Magyarország ugyanis, mint az idén januári Grüne Woche partnerországa, a nemzetközi érdeklődés homlokterébe került, és a kapcsolatok a következő vásáron tovább bővülhetnek.
– Jövőre is több mint 50 országból mintegy 1 500 kiállítót, és szokás szerint 400 ezernél több látogatót várnak a berlini vásárvárosba, az élelmiszerek évenkénti seregszemléjére – tájékoztat Némethy Márta, a Messe Berlin magyarországi képviselője. – Sokan szemében közönség-vásár a Grüne Woche, holott több mint 30 ország mezőgazdasági minisztere mellett az élelmiszer világpiac vezető képviselői több tucat rendezvényen találkoznak a kiállítókkal és szakmai látogatókkal. Az érdeklődő magyar szakemberek is első kézből tájékozódhatnak az ágazat nemzetközi trendjeiről és az élelmiszertermelés fejlesztésének szempontjairól.
Az érdeklődés középpontjában ezúttal is az agrárminiszterek pódium-beszélgetése áll. Most először látogat el a Zöld Hétre az EU új, román mezőgazdasági biztosa, dr. Dacian Ciolo. Ott lesz Pascal Lamy is, a Világkereskedelmi Szervezet (WTO) vezérigazgatója is.
Egy szintén tekintélyes szakértőkkel tervezett fórum címe: „Termelőtől a fogyasztóig – Gazdasági kezdeményezések az értékteremtés fenntarthatósága érdekében”.
A magyar élelmiszer ágazat közösségi standját az Agrármarketing Centrum szervezi. A eddig bejelentkezett mintegy húsz kiállító fele, az előző rendezvény üzleti sikere alapján vesz részt ismét a kiállításon. A Grüne Woche szinte már elképzelhetetlen a Vécsy csárda nélkül, törzslátogatóinak a 10.2-es csarnok magyar részében 2010-ben sem kell nélkülözniük.
A soron következő Grüne Woche partnerországa Lengyelország lesz. A 11.2-es csarnokban, több mint 1000 négyzetméteren mutatják be lengyel vállalatok országuk széles, külföldön is keresett élelmiszer-kínálatát.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A SPAR Magyarország is letette a névjegyét Budapest egyik legnagyobb hazai gin fesztiválja mellett
A IV. Gin Market Budapest minden eddiginél több kiállítóval, impozáns…
Tovább olvasom >Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Employer Branding az AI és a GenZ-k korában konferencia: A folytatás
2024. november 27-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre a…
Tovább olvasom >