Grüne Woche élelmiszer szakvásár Berlinben, több mint 30 magyar kiállítóval
Kedvező helyzetben készülhetnek a, magyarországi élelmiszergyártó vállalatok arra, hogy kiállítsanak a berlini Grüne Woche (=Zöld Hét) szakvásáron, 2011. január 21.-31. között. Magyarország ugyanis, mint az idén januári Grüne Woche partnerországa, a nemzetközi érdeklődés homlokterébe került, és a kapcsolatok a következő vásáron tovább bővülhetnek.
– Jövőre is több mint 50 országból mintegy 1 500 kiállítót, és szokás szerint 400 ezernél több látogatót várnak a berlini vásárvárosba, az élelmiszerek évenkénti seregszemléjére – tájékoztat Némethy Márta, a Messe Berlin magyarországi képviselője. – Sokan szemében közönség-vásár a Grüne Woche, holott több mint 30 ország mezőgazdasági minisztere mellett az élelmiszer világpiac vezető képviselői több tucat rendezvényen találkoznak a kiállítókkal és szakmai látogatókkal. Az érdeklődő magyar szakemberek is első kézből tájékozódhatnak az ágazat nemzetközi trendjeiről és az élelmiszertermelés fejlesztésének szempontjairól.
Az érdeklődés középpontjában ezúttal is az agrárminiszterek pódium-beszélgetése áll. Most először látogat el a Zöld Hétre az EU új, román mezőgazdasági biztosa, dr. Dacian Ciolo. Ott lesz Pascal Lamy is, a Világkereskedelmi Szervezet (WTO) vezérigazgatója is.
Egy szintén tekintélyes szakértőkkel tervezett fórum címe: „Termelőtől a fogyasztóig – Gazdasági kezdeményezések az értékteremtés fenntarthatósága érdekében”.
A magyar élelmiszer ágazat közösségi standját az Agrármarketing Centrum szervezi. A eddig bejelentkezett mintegy húsz kiállító fele, az előző rendezvény üzleti sikere alapján vesz részt ismét a kiállításon. A Grüne Woche szinte már elképzelhetetlen a Vécsy csárda nélkül, törzslátogatóinak a 10.2-es csarnok magyar részében 2010-ben sem kell nélkülözniük.
A soron következő Grüne Woche partnerországa Lengyelország lesz. A 11.2-es csarnokban, több mint 1000 négyzetméteren mutatják be lengyel vállalatok országuk széles, külföldön is keresett élelmiszer-kínálatát.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >