Mintegy 180 álláshelyre várja a jelentkezőket a MOL-csoport Growww 2018 programja
E héttől le lehet jelentkezni a MOL-csoport díjnyertes tehetséggondozó programjára, a Growww 2018-ra, amely a MOL kiemelt tehetséggondozó programja azon frissdiplomások számára, akik szeretnék pályafutásukat a vezető kelet-közép-európai vállalatnál kezdeni. A program segítségével a MOL az iparági szakemberek új generációjának fejlesztésére törekszik, lehetőséget nyújtva számukra, hogy ösztönző és együttműködő környezetben tanulhassanak, szakmailag kiteljesedhessenek.
A MOL-csoport mintegy 180 álláshelyet kínál a mérnöki, üzleti, informatikai, valamint a társadalom- és természettudományi területeken. A pozíciókra a legfeljebb egy éves munkatapasztalattal rendelkezők pályázhatnak a budapesti székhelyű központhoz és a MOL-csoport helyi leányvállalataihoz 11 országban, így Ausztriában, Bosznia-Hercegovinában, Horvátországban, a Cseh Köztársaságban, Magyarországon, Olaszországban, Pakisztánban, Lengyelországban, Romániában, Szlovákiában és Szlovéniában.
Az intenzív egyéves program lehetőséget nyújt arra, hogy a frissdiplomások betekintést nyerjenek a MOL-csoport működésébe az üzleti és a funkcionális területeken egyaránt. A munkahelyi tanulás és a különböző MOL-os ipari területeken tett látogatások mellett a fiatal szakemberek elmélyíthetik tudásukat a strukturált üzleti oktatási programon keresztül, mely szintén kiváló lehetőség arra, hogy a vállalat felsővezetőivel szakmai kapcsolatokat alakítsanak ki. Minden résztvevőt egy mentor támogat, aki szakmai útmutatást és visszajelzést nyújt, valamint segíti a dinamikus, interkulturális munkakörnyezethez való alkalmazkodást.
A program a kategóriájában legmagasabb, közel 90%-os megtartási aránnyal büszkélkedhetett 2017-ben, és az indulás óta több mint 2000 tehetséges fiatal helyezkedett el a vállalatnál a világ minden tájáról.
Jelentkezni mától 2018. április 29-ig lehet a mol.hu/growww honlapon.
Kapcsolódó cikkeink
Magyarország legkedveltebb hot-dogja: a MOL Fresh Corner hot-dog!
A MOL Fresh Corner hot-dogja immár hivatalosan is Magyarország legkedveltebb…
Tovább olvasom >Fresh Corner kávézó nyílt a Budapesti Corvinus Egyetemen
Új helyszínen, a Budapesti Corvinus Egyetemen nyitotta meg legújabb Fresh…
Tovább olvasom >Fény derült a zserbó titkára – ünnepi hagyomány újragondolva
Hagyomány és innováció találkozása az ünnepi asztalon: a MOL és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >