Mintegy 180 álláshelyre várja a jelentkezőket a MOL-csoport Growww 2018 programja
E héttől le lehet jelentkezni a MOL-csoport díjnyertes tehetséggondozó programjára, a Growww 2018-ra, amely a MOL kiemelt tehetséggondozó programja azon frissdiplomások számára, akik szeretnék pályafutásukat a vezető kelet-közép-európai vállalatnál kezdeni. A program segítségével a MOL az iparági szakemberek új generációjának fejlesztésére törekszik, lehetőséget nyújtva számukra, hogy ösztönző és együttműködő környezetben tanulhassanak, szakmailag kiteljesedhessenek.
A MOL-csoport mintegy 180 álláshelyet kínál a mérnöki, üzleti, informatikai, valamint a társadalom- és természettudományi területeken. A pozíciókra a legfeljebb egy éves munkatapasztalattal rendelkezők pályázhatnak a budapesti székhelyű központhoz és a MOL-csoport helyi leányvállalataihoz 11 országban, így Ausztriában, Bosznia-Hercegovinában, Horvátországban, a Cseh Köztársaságban, Magyarországon, Olaszországban, Pakisztánban, Lengyelországban, Romániában, Szlovákiában és Szlovéniában.
Az intenzív egyéves program lehetőséget nyújt arra, hogy a frissdiplomások betekintést nyerjenek a MOL-csoport működésébe az üzleti és a funkcionális területeken egyaránt. A munkahelyi tanulás és a különböző MOL-os ipari területeken tett látogatások mellett a fiatal szakemberek elmélyíthetik tudásukat a strukturált üzleti oktatási programon keresztül, mely szintén kiváló lehetőség arra, hogy a vállalat felsővezetőivel szakmai kapcsolatokat alakítsanak ki. Minden résztvevőt egy mentor támogat, aki szakmai útmutatást és visszajelzést nyújt, valamint segíti a dinamikus, interkulturális munkakörnyezethez való alkalmazkodást.
A program a kategóriájában legmagasabb, közel 90%-os megtartási aránnyal büszkélkedhetett 2017-ben, és az indulás óta több mint 2000 tehetséges fiatal helyezkedett el a vállalatnál a világ minden tájáról.
Jelentkezni mától 2018. április 29-ig lehet a mol.hu/growww honlapon.
Kapcsolódó cikkeink
10 éves a MOL Fresh Corner: minőségi gasztronómia az utazók szolgálatában
A MOL Fresh Corner idén ünnepli fennállásának 10. évfordulóját. A…
Tovább olvasom >Az MBH Bank és a MOL stratégiai együttműködésre lépett az ATM-hálózat bővítése érdekében
Bár a digitális fizetési megoldások népszerűsége töretlenül növekszik, a lakosság fizetési…
Tovább olvasom >Mol: egyre nyitottabb a magyar lakosság a körforgásos gazdaságot erősítő megoldásokra
Egyre nyitottabb a magyar lakosság a körforgásos gazdaságot erősítő megoldásokra,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >