Mintegy 180 álláshelyre várja a jelentkezőket a MOL-csoport Growww 2018 programja
E héttől le lehet jelentkezni a MOL-csoport díjnyertes tehetséggondozó programjára, a Growww 2018-ra, amely a MOL kiemelt tehetséggondozó programja azon frissdiplomások számára, akik szeretnék pályafutásukat a vezető kelet-közép-európai vállalatnál kezdeni. A program segítségével a MOL az iparági szakemberek új generációjának fejlesztésére törekszik, lehetőséget nyújtva számukra, hogy ösztönző és együttműködő környezetben tanulhassanak, szakmailag kiteljesedhessenek.
A MOL-csoport mintegy 180 álláshelyet kínál a mérnöki, üzleti, informatikai, valamint a társadalom- és természettudományi területeken. A pozíciókra a legfeljebb egy éves munkatapasztalattal rendelkezők pályázhatnak a budapesti székhelyű központhoz és a MOL-csoport helyi leányvállalataihoz 11 országban, így Ausztriában, Bosznia-Hercegovinában, Horvátországban, a Cseh Köztársaságban, Magyarországon, Olaszországban, Pakisztánban, Lengyelországban, Romániában, Szlovákiában és Szlovéniában.
Az intenzív egyéves program lehetőséget nyújt arra, hogy a frissdiplomások betekintést nyerjenek a MOL-csoport működésébe az üzleti és a funkcionális területeken egyaránt. A munkahelyi tanulás és a különböző MOL-os ipari területeken tett látogatások mellett a fiatal szakemberek elmélyíthetik tudásukat a strukturált üzleti oktatási programon keresztül, mely szintén kiváló lehetőség arra, hogy a vállalat felsővezetőivel szakmai kapcsolatokat alakítsanak ki. Minden résztvevőt egy mentor támogat, aki szakmai útmutatást és visszajelzést nyújt, valamint segíti a dinamikus, interkulturális munkakörnyezethez való alkalmazkodást.
A program a kategóriájában legmagasabb, közel 90%-os megtartási aránnyal büszkélkedhetett 2017-ben, és az indulás óta több mint 2000 tehetséges fiatal helyezkedett el a vállalatnál a világ minden tájáról.
Jelentkezni mától 2018. április 29-ig lehet a mol.hu/growww honlapon.
Kapcsolódó cikkeink
Mol-felmérés: a magyar autóvezetők 83 százaléka fontosnak tartja a fenntartható forrásból származó üzemanyag használatát
A magyar autóvezetők 83 százaléka számára fontos, hogy az autójához…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >SPAR: stratégiai válasz a munkaerőpiaci kihívásokra a belső fejlesztés erejével
Sikerrel zárult és folytatódott a SPAR utánpótlásprogramja: a Talent Expand…
Tovább olvasom >További cikkeink
Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >Feltörtük a kollagénkódot: íme mi működik, és mi csak üres ígéret!
A kollagén évezredeken át csendben végezte a dolgát a szervezetünkben,…
Tovább olvasom >